Raczej nie będzie chętnych na graniem Guru, ale kostur jak dla mnie mają dobry.
Kostur zadaje obrażenia czarem bodajże "uderzenie wiatru" (bo chyba wszystkie kostury zadaja obrazenia z 2 kregu magii, chociaz reki nie dam uciac, a na uderzenie burzy to zbytnio nie przypomina) jesli dobrze trafisz ( u mnie najczęściej wchodziło za 2 razem na orkach ) orków odrzuca w odległości 10-15 "kroków Beziego", tracą 1/2 lub 1/3 hp w zależności od odrzucenia, przydaje się rowniez, gdy chcemy zwalić postać ze skarpy, mimo tego zbytnio nie polecam gry Guru, ich czary głównie polegają na "kontroli umysłu", jednym z lepszych run (bodajże 4 krąg) jest stworzenie/przywolanie bagiennego golema no i runa 6 kregu wir.
Mimo to Strażnik Świątynny wymiata, runa z 2 kręgu zabija za 1 razem smoczego zębacza, runa wyje****.