Witam opiszę więc teraz mój problem. Chciałem w swoim modzie w gothic I zrobić drugie takie in extremo żeby grali tak samo tylko że ze zmienioną muzyką i w innym miejscu. I tu pojawiły się problemy. Skopiowałem skrypty 3 z nich i zmieniłem ich nazwy - jeden robi to co powinien czyli gra na bębnach, lecz 2 jeden z harfą a drugi z wiolonczelą(?) stoją w miejscu i nie chcą odtwarzać animacji grania. Rutyna jest taka sama jaką ma oryginalny in extremo, jedynie zmienione zostało id.
Tu skrypt jednego z nich
instance thomus(Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Thomus";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_NONE;
level = 4;
flags = 0;
voice = 11;//10;
id = 403;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 20;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 88;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 88;
//-------- inventory --------
//CreateInvItem (self, ItMiCello);
//CreateInvItem (self, ItMiCellobow);
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self, "HUMANS.MDS");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "HUM_IE_THOMAS_INSTRUMENT", DEFAULT, DEFAULT, "HUM_HEAD_THOMAS", DEFAULT, DEFAULT, -1);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_1H,1);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_concert_403;
//start_aistate = ZS_iethomas;
};
FUNC VOID Rtn_concert_403 ()
{
TA_IEThomas (08,00,20,00,"OCR_IE_THOMUS");
TA_IEThomas (20,00,08,00,"OCR_IE_THOMUS");
};