Don't Starve PL- ukończone! 20032 13

O temacie

Autor SzewFcu

Zaczęty 28.06.2013 roku

Wyświetleń 20032

Odpowiedzi 13

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy

SzewFcu

Don't Starve PL- ukończone!
2013-06-28, 10:52(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 16:44)
Witam. Otóż po wielu godzinach pracy, spolszczenie, które zapowiadaliśmy, jest już gotowe. Dzięki polskim tekstom, możecie zrozumieć wszystko co dana postać mówi, co jak się nazywa itd. Spolszczenie jest w 100 % gotowe, jeśli jednak zdarzy się jakaś literówka, prosimy napisać pod filmem, z którego również ściągniecie instalator spolszczenia (nie musicie się już martwić o kopiowanie plików, instalator zrobi to za Was) -
https://www.youtube.com/watch?v=BvDAjIR2R7c


 

Od teraz w pełni będziecie rozumieć grę Don't Starve. Życzymy miłej gry oraz możecie komentować pod filmem.

 

 

Pozdrawiamy.

 

PrzDanProductions
 

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy

SzewFcu

Don't Starve PL- ukończone!
#1 2013-06-29, 18:03(Ostatnia zmiana: 2013-06-29, 18:31)
Witam. Otóż po wielu godzinach pracy, spolszczenie, które zapowiadaliśmy, jest już gotowe. Dzięki polskim tekstom, możecie zrozumieć wszystko co dana postać mówi, co jak się nazywa itd. Spolszczenie jest w 100 % gotowe, jeśli jednak zdarzy się jakaś literówka, prosimy napisać pod filmem, z którego również ściągniecie instalator spolszczenia (nie musicie się już martwić o kopiowanie plików, instalator zrobi to za Was) -
https://www.youtube.com/watch?v=cNwgkr7-3p8



Od teraz w pełni będziecie rozumieć grę Don't Starve. Życzymy miłej gry oraz możecie komentować pod filmem.





Pozdrawiamy.

PrzDanProductions
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Don't Strave to świetna produkcja, props za spolszczenie :ok:
Życzę dobrego wypromowania.
 

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie, w miare możliwości prosimy o rozpowszechnianie naszego spolszczenia, aby było ono znane wielu osobą, które chciałby zagrać w DS po Polsku :)
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy

Salvatore

Don't Starve PL- ukończone!
#4 2013-06-30, 11:14(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 11:16)
Ta nazwa tematu to jakiś żart?
 

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy
Twoja wypowiedź to jakiś żart? O co Ci w ogóle chodzi?
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
Spójrz sobie na drugie słowo w nazwie tematu.
 

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy
Mała literówka. Przepraszamy :)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ta nazwa tematu to jakiś żart?
Spójrz sobie na drugie słowo w nazwie tematu.
A ja myślałem że to ja i WWZ się czepiamy o pierdoły :mellow:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Poprawiłem nazwę tematu. Mam nadzieję, że teraz jest dobrze :D

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie ;) Teraz juz w 100% dobrze ;p
 

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy
Aktualizacja spolszeczenia do najnowszego patcha :)  zapraszam na nasz kanał.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A czy jest spolszczenie do Stuff of Nightmares?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

SzewFcu

SzewFcu

Użytkownicy
posty14
Propsy14
  • Użytkownicy
Już jutro zapraszamy na kanał PrzDanproduction! Spolszczenie na najnowszą wersje Don't Starve już prawie gotowe! Jutro pojawi sie filmik oraz link do pobrania. Pozdrawiam ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry