Usunięcie cudzego zdjęcia profilowego na FB 4341 4

O temacie

Autor Luk

Zaczęty 19.06.2013 roku

Wyświetleń 4341

Odpowiedzi 4

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Usunięcie cudzego zdjęcia profilowego na FB
2013-06-19, 14:54(Ostatnia zmiana: 2013-06-19, 14:56)
Okej kuhwa. Nie wiem jak to zrobiłem, ale dzisiaj z nudów na infie chciałem sobie zrobić fotomontaż (wiecie zmiana nazwiska i profilowego). Normalnie użyłem F12 zmieniłem link na ten który pokazuje brak profilowego. Jednakże zdarzyło się coś dziwnego, gdyż okazało się, że na serio zmieniłem jej awatar i każdy to  widział na jej profilu. Próbowałem to powtórzyć, ale bez skutku. I teraz dwa pytania
1. Jakim cudem to co zmieniłem w HTML lokalnie (F12) widzieli wszyscy na swoich kompach, nawet w sali obok(inny router)
2. Co zmieniłem, że najpierw zmieniło wszystkim(po odświeżeniu nadal była moja zmiana), ale potem już się nie udało i klasycznie po odświeżeniu wracało do normy?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Koleżanka troll, zmieniła sobie profilówkę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
khem. No właśnie ona o tym nie wiedziała i się zaczęła zastanawiać. Siedzimy na drugiej stronie klasy
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to musi byc przeznaczenie
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Kuhwa czuję się jak Varon. Nie no seryjnie. wysłali mi screenshota z równoległej klasy(2 grupy), a z pełnym szacunkiem do nich. Ledwie korzystają z GIMPa, a o HTMLu nie ma mowy, żeby podrobili xD
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry