Zbroja wojowniczki 3160 10

O temacie

Autor MrocznyPaladyn

Zaczęty 7.05.2013 roku

Wyświetleń 3160

Odpowiedzi 10

MrocznyPaladyn

MrocznyPaladyn

Użytkownicy
posty47
Propsy12
  • Użytkownicy
Witam. Mam takie pytanie ma moźe ktos jakąs zbroje dla kobiety cos jak np w modzie valeya? Na WOGu nic nie znalazłe a raczej nie bardzo wiem jak zrobic sam taka xd
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nikt gotowej na tacy ci nie poda. Wymodelowanie zbroi jest bardzo trudne i dlatego wątpię, że ktoś ci da za darmo.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Zawsze możesz wyciągnąć z moda (Velaya).
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Tyle że to nielegalne.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
No tak, ale zakładam że potrzebuje tego pancerza do zabawy, skoro chce dowolny kobiecy pancerz. Przecież nikt nie będzie grzebał mu w kompie.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Chyba może napisać do twórców i zapytać o zgodę chyba?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nikt gotowej na tacy ci nie poda. Wymodelowanie zbroi jest bardzo trudne i dlatego wątpię, że ktoś ci da za darmo.
Bardziej czasochłonne niż trudne, ale fakt, od tak nikt mu tego nie zrobi.

Tyle że to nielegalne.
Wróciłeś! :O

Chyba może napisać do twórców i zapytać o zgodę chyba?
To kilkuletni już mod, może z tym mieć problem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Zbroja wojowniczki
#7 2013-05-08, 09:42(Ostatnia zmiana: 2013-05-08, 09:52)
Tyle że to nielegalne.
Stary, dałbym sobie rękę uciąć, że gdybym tylko spojrzał na sam pulpit w twoim pc to wiedziałbym, że 3/4 programów to piraty, więc proszę... kto miałby się przyjebać o takie coś, zwłaszcza, że ludzi udostępniający takie rzeczy nie robią tego pod komercję, tylko dla fanów gry i sami nie czerpią z wydania moda żadnych korzyści majątkowych.

@UP:
Cytat: Sawik#msg1083133
Wróciłeś! :O
Ja czekam na Elvansa :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kacza czyli twierdzisz pliki Dziedzictwa, podobnie jak mojego moda, zostaną wydane do użytku publicznego?
MaciejowiH raczej chodziło o to by uszanować nakład pracy potrzebny do wykonania tego, zresztą, na tym forum podkradanie komuś czegokolwiek z moda wiąże się z sporym sprzeciwem forumowiczów, robi dla siebie - spoko, co zostało już powiedziane - do moda, nie spoko.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Na wogu pojawił się kobiecy pancerz. Link
Spoiler
Może szału nie robi, ale jest.
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Zbroja wojowniczki
#10 2013-05-12, 18:25(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 18:32)
Na wogu pojawił się kobiecy pancerz. Link
Spoiler
Może szału nie robi, ale jest.

To chyba bikini  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry