Potrzebny warunek 3052 16

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 3.05.2013 roku

Wyświetleń 3052

Odpowiedzi 16

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam

Potrzebuje pewnego warunku.Chodzi mi o to że dialog włącza się po pobiciu pewnej osoby.Jak się on nazywa?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czy to nie jest związane z zs_dead?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Chodzi mi o to że dialog włączy się dopiero po pobiciu danego npc.I właśnie chodzi mi o to jak ten warunek się nazywa bo nigdzie nie moge znaleść
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jest AiVar w którym sie to zapisuje.

WWZ, ZS_Dead jest wywołany przy zabiciu, nie pobiciu, ZS_unconscious, ale tam zmienia się właśnie ten AiVar (defetedbyhero czy jakoś tak).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Czyli jak się on nazywa
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czyli jak się on nazywa
1. Postuluje o warna za idiotyzm.
2. Podałem ci funkcje w której jest to zmieniane, nawet w przybliżeniu podałem jak się nazywa, czego jeszcze chcesz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Już nic temat do zamknięcia
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

gothic1210
  • Gość
Cytuj
if (wartość c_npc.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie działa mi ten warunek.Jak reparsuje to wyskakuje mi U:PAR Unknown indentifier: AIV_WASDEFEAREDBYSC (line 123)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

gothic1210
  • Gość
Tam gdzie "wartość c_npc" podałeś instancję npc np GRD_108_Gardist?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Potrzebny warunek
#10 2013-05-03, 15:06(Ostatnia zmiana: 2013-05-03, 15:07)
Tak podałem

Tak to wpisałem:
Cytuj
//*********************************************************************
//   Wygrana
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Akano_Wygrana   (C_INFO)
{
   npc         = BRG_6233_Akano;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_BRG_6233_Akano_Wygrana_Condition;
   information = DIA_Akano_Wygrana_Info;
   permanent   = FALSE;
   important   = TRUE;
};

FUNC INT DIA_BRG_6233_Akano_Wygrana_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Akano_Walka2))
&& (BRG_6233_Akano.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
{
   return TRUE;
};
};
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

gothic1210
  • Gość
No to nie wiem. W G2 musi być inaczej...chyba.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Chyba tak. No nic szkoda, ale łap probsa  :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
if (PC_Hero.aivar[AIV_LastFightAgainstPlayer] == FIGHT_LOST)   ??
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ok. Sprawdze diegomezie
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Popatrzyłem w skrypcie Valentina i znalazłem taki Warunek:
if (self.aivar[AIV_DefeatedByPlayer] == TRUE), ten powinien działać.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dzięki sposób Kynia i Diegomeza zadziałał.Temat do zamknięcia.Dostajecie po probsie :lol2:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry