Pisałem o tym już półtorej roku temu, więc myślę że nikt się nie obrazi jak stworzę nowy wątek na ten sam temat, gdyż nie dostałem ani jednej odpowiedzi.
Z pomocą pewnego tematu (
http://themodders.org/index.php?/topic/15047-duale/) (dokładniej chodzi mi o post Alexiora) zrobiłem sobie duale. Jednak mam z nimi pewien problem.
Czasami podczas chowania broni, dual po prostu wypada na ziemię. Nie dzieje się to zawsze, jak stoję spokojnie i spacją wyciągam broń, jest git. Jednak kiedy użyję klawisza 1, lub wyciągam miecz obracając się, oraz czasami w biegu, broń klonuje się na ziemie, zostając w slocie kuszy, bądź z tego slotu znika całkowicie. Tak więc pomyślałem, że może tutaj ktoś pomoże mi coś wykombinować aby temu zapobiec.
Kod mieczy:
http://wklej.org/id/1025085/(Za długi żeby tu wklejać)
MDS (a raczej jego kawałek, który zmodyfikowałem):
ani ("T_1H_2_1HRUN" 1 "S_1HRUN" 0.0 0.0 M. "HUM_1HSDRAWT3.ASC" F 3 10)
{
*eventTag (3 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*eventTag (3 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (8 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_DRAWSOUND")
}
ani ("T_1HRUN_2_1H" 1 "S_1H" 0.0 0.0 M. "HUM_1HSDRAWT3.ASC" R 3 10)
{
*eventTag (3 "DEF_FIGHTMODE")
*eventTag (2 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_UNDRAWSOUND")
}
ani ("t_Move_2_1hMove" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_1hS_MoveReady_M01.asc" F 1 24)
{
*eventTag (6 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*eventTag (6 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (6 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (9 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (6 "DEF_DRAWSOUND")
}
ani ("t_1hMove_2_Move" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_1hS_MoveReady_M01.asc" R 1 24)
{
*eventTag (6 "DEF_UNDRAWSOUND")
*eventTag (2 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (6 "DEF_FIGHTMODE")
}
Próbowałem dodać eventy do
ani ("T_RUN_2_1H" 1 "S_1H" 0.0 0.0 M. "HUM_1HSDRAWT3.ASC" F 1 1)
Jednakże wtedy bronie mi często całkowicie znikały losowo, więc chyba nie tędy droga.
I od razu mówię:
- Wiem że one będą wyglądały kijowo, ale zależy mi póki co na tym aby chociaż działały poprawnie, właściwe animacje się zrobi kiedy indziej
- Wiem że w ten sposób bym musiał nowy MDS dla każdej kolejnej pary duali, no i właśnie wtedy występowałyby one JEDYNIE w parach, ale mi to nie przeszkadza ponieważ mi wystarczy tylko jedna para duali.