Duale. 1382 0

O temacie

Autor Unelith

Zaczęty 28.04.2013 roku

Wyświetleń 1382

Odpowiedzi 0

Unelith

Unelith

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy

Unelith

Duale.
2013-04-28, 21:35(Ostatnia zmiana: 2014-10-26, 12:15)
Pisałem o tym już półtorej roku temu, więc myślę że nikt się nie obrazi jak stworzę nowy wątek na ten sam temat, gdyż nie dostałem ani jednej odpowiedzi.

Z pomocą pewnego tematu (http://themodders.org/index.php?/topic/15047-duale/) (dokładniej chodzi mi o post Alexiora) zrobiłem sobie duale. Jednak mam z nimi pewien problem.

Czasami podczas chowania broni, dual po prostu wypada na ziemię. Nie dzieje się to zawsze, jak stoję spokojnie i spacją wyciągam broń, jest git. Jednak kiedy użyję klawisza 1, lub wyciągam miecz obracając się, oraz czasami w biegu, broń klonuje się na ziemie, zostając w slocie kuszy, bądź z tego slotu znika całkowicie. Tak więc pomyślałem, że może tutaj ktoś pomoże mi coś wykombinować aby temu zapobiec.

Kod mieczy:
http://wklej.org/id/1025085/
(Za długi żeby tu wklejać)

MDS (a raczej jego kawałek, który zmodyfikowałem):
ani      ("T_1H_2_1HRUN"        1               "S_1HRUN"        0.0 0.0  M. "HUM_1HSDRAWT3.ASC"           F  3  10)         
{
*eventTag (3 "DEF_FIGHTMODE"  "1H")
*eventTag (3 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (8 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_DRAWSOUND")     
}
ani      ("T_1HRUN_2_1H"        1               "S_1H"           0.0 0.0  M. "HUM_1HSDRAWT3.ASC"           R  3  10)         
{
*eventTag (3 "DEF_FIGHTMODE") 
*eventTag (2 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_UNDRAWSOUND")
}
ani ("t_Move_2_1hMove" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_1hS_MoveReady_M01.asc" F 1 24)
{
*eventTag (6 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*eventTag (6 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (6 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (9 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (6 "DEF_DRAWSOUND")
}
ani ("t_1hMove_2_Move" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_1hS_MoveReady_M01.asc" R 1 24)
{
*eventTag (6 "DEF_UNDRAWSOUND")
*eventTag (2 "DEF_REMOVE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "dual3")
*eventTag (3 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_CROSSBOW" "dual3")
*eventTag (6 "DEF_FIGHTMODE")
}

Próbowałem dodać eventy do
ani      ("T_RUN_2_1H"          1               "S_1H"           0.0 0.0  M. "HUM_1HSDRAWT3.ASC"           F  1  1)       Jednakże wtedy bronie mi często całkowicie znikały losowo, więc chyba nie tędy droga.

I od razu mówię:
  • Wiem że one będą wyglądały kijowo, ale zależy mi póki co na tym aby chociaż działały poprawnie, właściwe animacje się zrobi kiedy indziej
  • Wiem że w ten sposób bym musiał nowy MDS dla każdej kolejnej pary duali, no i właśnie wtedy występowałyby one JEDYNIE w parach, ale mi to nie przeszkadza ponieważ mi wystarczy tylko jedna para duali.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry