Dialogi - problem 3181 8

O temacie

Autor Choti

Zaczęty 7.04.2013 roku

Wyświetleń 3181

Odpowiedzi 8

Choti

Choti

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Mam problem, chodzi o to ze nie wyswietlaja mi sie dialogi w moim modzie. Gdy Bezi rozmawia z npc to nie ma tego okienka na gorze,  dialogi  natomiast przeskakuja. Szukalem w googlach i nikt tak naprawde nie wie dlaczego tak jest. Licze na pomoc.                                               Ps: Pisane z telefonu
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zreprasowałes sktypty w spacerze?
 

Choti

Choti

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Tak... Poprostu wybieram w okienku na dole np. "Co to za zadanie" i automatycznie daje mi misje. Nie wyswietla natomiast dialogu beziego z npc.
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Do tego co podał Adanos polecam jeszcze Redefix, lub/i Emptymod.mod by EdekSumo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jeśli chcesz zeby dzialaly ci dialogi to musisz go spakowac w paczke z modem
Ja tak zrobilem i mi dzialaly
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ale to jest bez sensu, po co zawsze pakować w paczkę jak wystarczy użyć tak jak sawik powiedział jednego z tych dwóch programów
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mozesz tez zrobic tak :
1.Uruchom spacera.
2.Usuń gothic.src, ou.bin i ou. ten drugi
3.Zaktualizuj dialogi.
4.Zapisz dialogi.
5.Zreparsuj skrypty.
6.Wyłącz spacera.
Powinno dzialac :D
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mozesz tez zrobic tak :
1.Uruchom spacera.
2.Usuń gothic.src, ou.bin i ou. ten drugi
3.Zaktualizuj dialogi.
4.Zapisz dialogi.
5.Zreparsuj skrypty.
6.Wyłącz spacera.
Powinno dzialac :D

Po pierdoliłeś strasznie :D  Poprawna kolejność :

1.Uruchom spacera.
2.Usuń gothic.dat(DAT src jest do parsowania skryptów bez niego nic nigdy nie zrobisz i dat nie tzreba ale można tak dla picu), ou.bin i ou. ten drugi
5.Zreparsuj skrypty.
3.Zaktualizuj dialogi.
4.Zapisz dialogi.
6.Wyłącz spacera.
Powinno dzialac :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry