Drzwi i npc 3934 9

O temacie

Autor Don Kabanos

Zaczęty 17.02.2013 roku

Wyświetleń 3934

Odpowiedzi 9

Don Kabanos

Don Kabanos

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam jedno pytanie. Czy dałoby się zrobić tak, że jak npc prowadzi nas do jakiegoś waypointa i jak na drodze do tego waypointa są zamknięte na klucz drzwi, to npc je otwiera?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Raczej jak będzie miał w ekwipunku klucz to otworzy je.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
A ja sądzę, że npc nie otworzy drzwi, tylko będzie próbował przejść przez nie (nie otwierając), "biegał po ścianach" i cofał się szukając miejsca, którędy mógłby przejść.
 

Don Kabanos

Don Kabanos

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
Jeszcze dzisiaj spróbuję zrobić to, dając npcowi klucz, tak jak napisał EdekSumo. Wcześniej właśnie chodził po ścianach, próbując znaleźć miejsce, gdzie mógłby wejść, ale może klucz coś da.
 

Don Kabanos

Don Kabanos

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
Niestety nie działa. Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł, jak to zrobić?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zrob triggera, ktory po aktywacji wykonuje animacje drzwi. nie wiem czy to mozliwe.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Spróbuj zrobić mu odpowiednią rutynę otwierania drzwi.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Trzeba się pobawić z ZS rutyny :)  i dopisać

AI_UseMob (self,"DOOR");
z odpowiednimi if`ami lub spr czy jakaś inna rutyna nie ma czegoś podobnego :)

Don Kabanos

Don Kabanos

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki wszystkim za pomoc. Jutro na spokojnie sobie popróbuję i napiszę, czy się udało. Może się jeszcze komuś to przyda.
 

Don Kabanos

Don Kabanos

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy

Don Kabanos

Drzwi i npc
#9 2013-02-17, 21:19(Ostatnia zmiana: 2013-02-17, 21:20)
Jakoś mi sie udało to zrobić. Wystarczy podzielić dialog na dwie części, w pierwszej zmienić npcowi rutynę na dojście do drzwi a w drugiej, gdy jesteśmy w pobliżu drzwi i drugi npc też tam jest, odpalić dialog, w którym dajemy właśnie to, co napisał RafalBudzis, czyli AI_UseMob  (self,"DOOR",1); i po tym dodać prowadzenie nas przez npca do celu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry