Mod który znalazłem podczs przeglądania forum wog przez translatora. Opis to luźne tłumaczenie opisu z forum przerzuconego z niemieckiego na angielski.
Według twórców mod nie dodaje wielu miejsc, nowej fabuły, ale pogłębia i rozwija to co już istnieje. A więc nowe questy, nowe dialogi u npc do których nie można było zagadać, czasem na podstawie nie użytych plikó w grze, czasem autorskie twórców.
Twórcy aby uczynić grę bardziej realistyczną zmienili również sposób w jaki npc na nas reagują w zależności od obozu. Podejrzewam że tyczy się to również randomów. Można też wypełniać różne codzienne zadania w obozach jak zbieranie haraczu czy walka na arenie.
KOlejny aspekt to ewolucja świata, przyznam że mi samemu tego brakowało. W oryginale jedynie my się zmieniamy, awansujemy, świat ciągle ten sam. A przecież w kolonii istnieją inni ludzie którzy żyją obok nas. I tak w modzie NPC w miare postępu gry będą się przyłączali do obozów, zmieniali miejsce pobytu, kupowali pancerze i miecze.
Istnieje też wersja moda z nowymi teksturami, część zapożyczonych z wersji alpha, np niebieska zbroja diego. Zbroje strażników zostały "postażone" aby widać było że to starocie zabrane dziesiątki lat temu królewskiej straży. Dodatkowo podmieniono niektóre elementy ry jak te czerwone flagi wiszące na zamku.
A teraz lista nowości:
Można zostać guru (a to zaskoczenie)
Wiele różnorodnych nowych questów
Nowe bronie, zbalansowane potwory
Inteligentne zachowanie potworów i NPC (może uciekają zranione?)
Spokojne przedmioty mają teraz funkcję (nie mam pojęcia co to oznacza Serene out items find their use)
Puste przestrzenie zostały (może te połacie skał na których nic nie było?)
Nieużywane lokacja mają teraz funckję w grze
Puste sloty nie są już puste (??? empty sockets - co to znaczy?)
Poziom trudności na poziomie g2nk
Nowe umiejętności
Gęstsza roślinność
Realistyczne rutyny NPC
Można ulepszać zbroje
Losowe nagrody za niektóre questy
Unikalny styl gry zależący od ekwipunku (nie wiem czy tu translator poległ - nie mam pojęcia co to znaczy)
Lepszy balans gry
Wiele nowych npc
Bardziej zróżnicowae reakcje npc na naszą przynależność do obozów
Questy z oryginału rozwinięte lub zmienione
Usunięte wiele oryginalnych bugów
Ukryte skarby (pewnie kopanie kilofem z nk)
Świat ewoulujący razem z bezim
Trochę easter eggs-ów
Nawiązania fabularne do G2
Bardziej "żyjący" świat
Brzmi to ciekawie. Tylko czy ktoś podejmie się tłumaczenia? Screny na forum wog.
Link do downloadu, na dole strony link do tematu na forum działu pomocy w modach
http://www.worldofgothic.de/modifikation/news_2215.htm?PHPSESSID=e0a918aa7d8603705cdb1263aead20589a025aadLink do forum wog, temat działu ogólnego o modach,a katualne posty
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1190700-Release-Gothic-Welt-der-Verurteilten-v1-03-6