plyty muzyczne 37786 109

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 8.01.2013 roku

Wyświetleń 37786

Odpowiedzi 109

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

plyty muzyczne
#40 2013-06-07, 01:10(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 01:14)
Pięć Dwa - T.R.I.P.
Abradab - Abradabing
Donatan - Równonoc
Eldo - Zapiski z 1001 nocy
Trzeci Wymiar - Złodzieje Czasu
Trzeci wymiar - Dolina Klaunoow
Tabasko - Ostatnia Szansa Tego Rapu
Eldo - Nie pytaj o nią
Szad - 21 gramów
Hans Solo - "8"
Buka - Pokój 003
Łona i Webber - Absurd i Nonsens!
Skor - Muzykoma
Szad - I niech szukają mnie kule
Planet L.U.C - Kosmostumostów
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Masz propsa skurwysynu!

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie ma obecni nic co chcialbym kupic. No chyba ze wydaja jakies drum and bassy :lol:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
A ja znowu kupiłbym parę płyt, między innymi The Bil - Osiem
Ale niestety, jestem tylko polakiem biedakiem cebulakiem
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
lepiej se kupic pasztecik kogucika, nie? :lol2:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Pięć Dwa - T.R.I.P.
Abradab - Abradabing
Donatan - Równonoc
Eldo - Zapiski z 1001 nocy
Trzeci Wymiar - Złodzieje Czasu
Trzeci wymiar - Dolina Klaunoow
Tabasko - Ostatnia Szansa Tego Rapu
Eldo - Nie pytaj o nią
Szad - 21 gramów
Hans Solo - "8"
Buka - Pokój 003
Łona i Webber - Absurd i Nonsens!
Skor - Muzykoma
Szad - I niech szukają mnie kule
Planet L.U.C - Kosmostumostów
L.U.C - PyyKyCyKyTyPff

niniejszym L.U.C'a umieszczam w mojej czołowce ^^
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
lepiej se kupic pasztecik kogucika, nie? :lol2:
Zrozumiesz jak mama cie przestanie karmić
 

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No, to i ja pochwalę się tutaj swoją skromną kolekcją  :wink:  

- Bathory - Bathory [Winyl]
- Bathory - In Memory of Quorthon vol. II
- Mayhem - Dawn of The Black Hearts + demo Pure Fucking Armageddon
- Diamond Head - Borrowed Time [Winyl first-press]
- Małpa - Kilka numerów o czymś
- Kaliber 44 - Księga Tajemnicza
- Joy Division - Unknown Pleasures

Narazie tyle, bo CD kolekcjonuję dopiero od niedawna, ale przybywa mi ich coraz więcej.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pytanie pokrewne, z czego słuchacie owych płyt?
Discman? Radyjko? Czy bardziej nowocześnie, DVD/BluRay i PC?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o mnie, to całą moją muzykę zgrywam na dysk przenośny, i raczej nie słucham muzyki bezpośrednio z samych nośników. Winyli w ogóle nie odpalam ponieważ je kolekcjonuję, a poza tym nie mam na czym ich słuchać. Kiedy wychodzę gdzieś w teren, to słucham muzyki z telefonu. Oczywiście jak porządny człowiek - na słuchawkach, a nie z głośniczków. Słuchawki nauszne + Karta 6GB i niczego w sumie więcej nie potrzebuję, bo spokojnie mieści się na niej to czego akurat w dnamym momencie potrzebuję :D
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
PC, ale pokurwiałbym z discmanem chętnie dla oldskulu.
 

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O tak. Stary old-school'owy discman, i wyjść tak sobie na miasto. Teraz discmany i walkmany są dosyć tanie, bo za 20zł można już znaleźć coś dobrego. A tak właściwie, to discman sam z siebie jest w stanie zepsuć płytkę?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A tak właściwie, to discman sam z siebie jest w stanie zepsuć płytkę?
Wszystko co jest używane jest powolnie niszczone, nie ważne jak, gdzie, w czym i z czym.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

melkor
  • Gość
troche długie ale zajebiste xD
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=-PVhFy4cmS8
[/media]
 

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Rogacki

plyty muzyczne
#54 2013-07-05, 12:52(Ostatnia zmiana: 2013-07-05, 15:45)
To trzymaj to :D

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=hDpc-831GPs
[/media]

edit: co nie zmienia faktu że mitologia ciekawsza niż muza

To prawda, ale mimo wszystko lubię czasami posłuchać czegoś z "nordyckim klimatem".
Też się nią interesujesz?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Dostałem premie to i szaleje :lol:

Pięć Dwa - T.R.I.P.
Abradab - Abradabing
Donatan - Równonoc
Eldo - Zapiski z 1001 nocy
Trzeci Wymiar - Złodzieje Czasu
Trzeci wymiar - Dolina Klaunoow
Tabasko - Ostatnia Szansa Tego Rapu
Eldo - Nie pytaj o nią
Szad - 21 gramów
Hans Solo - "8"
Buka - Pokój 003
Łona i Webber - Absurd i Nonsens!
Skor - Muzykoma
Szad - I niech szukają mnie kule
Planet L.U.C - Kosmostumostów
L.U.C - PyyKyCyKyTyPff
L.U.C & Motion Trio - Nic się nie stało
Peerzet - Z miłości do gry
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
peżet? to jest ta jego ostatnia płyta nie?
osobiscie dużo bardziej podobala mi sie jego twórczość zanim poszedł do labelu.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
nic dziwnego, wchodzac ma legal trzeba sie liczyc z ograniczeniami
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wyszedłem dziś kupić parę płyt Skillet i Nightwish... 

American Tragedy - Hollywood Undead
Living Things - Linkin Park
This is War - Thirty Seconds to Mars
Absolution - MUSE

Jak widać nie zastałem :F

 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
siema, zalogowalem sie tylko po to by sie pochwalic plytka

Pięć Dwa - T.R.I.P.
Abradab - Abradabing
Donatan - Równonoc
Eldo - Zapiski z 1001 nocy
Trzeci Wymiar - Złodzieje Czasu
Trzeci wymiar - Dolina Klaunoow
Tabasko - Ostatnia Szansa Tego Rapu
Eldo - Nie pytaj o nią
Szad - 21 gramów
Hans Solo - "8"
Buka - Pokój 003
Łona i Webber - Absurd i Nonsens! 
Skor - Muzykoma
Szad - I niech szukają mnie kule
Planet L.U.C - Kosmostumostów
L.U.C - PyyKyCyKyTyPff
L.U.C & Motion Trio - Nic się nie stało
Peerzet - Z miłości do gry
Pork Pores Porkinson - Psychoterapy




oraz




uwaga uwaga



L.U.C & Rahim - Homoxymoronomatura

tak kurwa. fizyk w bardzo dobrym stanie. pis jol ema
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry