Składamy super hiper mega gaming PC! 6414 15

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 5.11.2012 roku

Wyświetleń 6414

Odpowiedzi 15

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogólnie muszę złożyć komputer (od zera of course) nie patrząc na cenę, mam nieograniczony budżet.
Muszę wybrać wszystko, wszyściusieńko.
Dyski, karty (graficzna, dźwiękowa, sieciowa), mobo, ramy, procek, monitor, power supply, nawet klawiaturę i mysz.
W nagrodę za najlepsze waszym zdaniem części rozdaję propsy, a przy najbliższym spotkaniu (o ile kiedykolwiek zobaczycie moją szpetną mordę) stawiam browara lub tigera wedle uznania.

Ogólnie odrzucie standard patrzenia cena/wydajność, patrzymy tutaj na samą wydajność.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogólnie muszę złożyć komputer (od zera of course) nie patrząc na cenę, mam nieograniczony budżet.
Muszę wybrać wszystko, wszyściusieńko.
Dyski, karty (graficzna, dźwiękowa, sieciowa), mobo, ramy, procek, monitor, power supply, nawet klawiaturę i mysz.
W nagrodę za najlepsze waszym zdaniem części rozdaję propsy, a przy najbliższym spotkaniu (o ile kiedykolwiek zobaczycie moją szpetną mordę) stawiam browara lub tigera wedle uznania.

Ogólnie odrzucie standard patrzenia cena/wydajność, patrzymy tutaj na samą wydajność.
Ale do czego ma być ten komputer, to ma być wydajność w grach czy wydajność w aplikacjach typu 3ds max, autocad itp.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"Składamy super hiper mega gaming PC!"
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"Składamy super hiper mega gaming PC!"
Fakt, nie zauważyłem.

Procesor:
http://www.agito.pl/procesor-intel-core-i7-3960x-3-30-ghz-box-81-529462.html
Płyta główna:
http://www.saturion.pl/product/158718/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Asus_RAMPAGE_IV_EXTREME.html
Ram:
http://www.agito.pl/pamiec-g-skill-ddr3-8x8gb-1600mhz-cl10-ripjawsz-96-648109.html?cid=707
Karty graficzne:
Quad SLI
4 razy:
http://www.agito.pl/karta-graficzna-zotac-geforce-gtx-680-2gb-ddr5-pci-e-box-84-573122.html
Dyski:
RAID 0
2x
http://www.agito.pl/dysk-intel-510-ssdsc2mh250a2k5-2-5-250gb-sata600-83-476156.html?attr=4268-433193
+
http://www.agito.pl/dysk-seagate-constellation-es-st2000nm0011-2tb-64mb-sata600-83-463522.html?attr=4268-433190
Nagrywarka:
http://www.agito.pl/naped-plextor-px-b950sa-czarny-box-693-589926.html
Karta dźwiękowa: (o ile się zmieści)
http://www.agito.pl/karta-dzwiekowa-asus-xonar-essence-st-85-360670.html
Obudowa:
http://www.agito.pl/obudowa-corsair-obsidian-series-800d-czarna-91-470192.html?cid=220&attr=1-335652
Zasilacz:
http://www.agito.pl/zasilacz-corsair-ax1200i-12kw-221-644108.html?cid=220&attr=1-335652
Monitor:
3x
http://www.agito.pl/monitor-nec-27-lcd-multisync-pa271w-bk-67-424917.html?cid=3005
Chłodzenie procesora:
https://www.cooling.pl/phanteks-phtc14pe-cpucooler-red,produkt,553604.html?from_category=103_78_252
Pasta termoprzewodząca:
https://www.cooling.pl/coollaboratory-liquid-pro,produkt,1219.html?from_category=44
Klawiatura:
http://www.agito.pl/klawiatura-logitech-g19-gaming-keyboard-65-345244.html?cid=960&attr=1-2894
Mysz:
http://www.agito.pl/mysz-logitech-g600-64-590714.html?cid=960&attr=1-2894
Podkładka:
http://www.agito.pl/podkladka-pod-mysz-razer-goliathus-fragged-alpha-speed-1608-392962.html?cid=64
Oprogramowanie:
http://www.agito.pl/microsoft-windows-7-ultimate-pl-dvd-box-1156-358511.html?cid=99&attr=8559-516538
Słuchawki:
http://www.agito.pl/sluchawki-sennheiser-hd-650-363-401691.html?cid=242
Głośniki:
http://www.agito.pl/glosniki-logitech-5-1-z906-500w-rms-60-494237.html

Chyba tyle.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dzięki :ok:

I tak oto sawik odrobił pracę domową :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki :ok:

I tak oto sawik odrobił pracę domową :F
Gorzej jak ktoś Cię spyta dlaczego takie a nie inne podzespoły.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Z tym dam sobie radę, po prostu zazwyczaj patrzyłem na benche itp itd, i nie miałem żadnego punktu zaczepienia jeśli chodzi o wyszukiwanie najlepszych, ale nie koniecznie najtańszych, podzespołów. Zresztą ma to być opisane tak by przekonać do maszyny gości którzy o tym nic nie wiedzą, sam wykładowca zachęcał do nie patrzenia na to czy dane podzespoły będą ze sobą współgrać, czyli teoretyczne płyta główna mogła mieć inny socket niż wybrany procek potrzebuje.
Ogólnie będę Cię teraz propsował gdzie Cię nie zobaczę, bo Zafar się w końcu odpierdzieli : D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie żeby coś, ale ja miałem to dwa tygodnie temu :pokerface:

Chodzę do pierwszej klasy technikum informatycznego.:pokerface:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Komputer nasa mój przyjacielu, komputer nasa. Swoją drogą nie opłaca się brać najnowocześniejszych cudeniek bo postęp tak zapierdala, że za chwilkę znacznie to wszystko stanieje.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie żeby coś, ale ja miałem to dwa tygodnie temu :pokerface:

Chodzę do pierwszej klasy technikum informatycznego.:pokerface:
To było zadanie na jedną godzinę, w sumie rozgrzewka, ale ja byłem zbyt zalany przez dwa tyodnie by przyjść do szkoły i muszę nadrobić pierwsze dwa tygodnie. (tak dopiero je nadrabiam, mimo że było to we wrześniu).
W sumie, chętnie się zamienię na miejsce nauki, nie ma huja bym do grudnia zrobił demo swojej gry, więc równie dobrze mogę zacząć szukać nowego miejsca do nauki :F

Komputer nasa mój przyjacielu, komputer nasa. Swoją drogą nie opłaca się brać najnowocześniejszych cudeniek bo postęp tak zapierdala, że za chwilkę znacznie to wszystko stanieje.
Idąc tą logiką nie kupisz niczego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Gorzej jak ktoś Cię spyta dlaczego takie a nie inne podzespoły.
nikt go nie zapyta skoro apekt ekonomiczny w ogole nie jest brany pod uwage. "bo tak", "bo najwydajniejsze". dziekuje dobranoc

Cytuj
Idąc tą logiką nie kupisz niczego.
nie no komputer nasa kupisz. tam najnowsze procesory same sie materializuja i tak dalej :ok:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Nie wszystko jest najnowsze. Chodzi mi głównie o podzespoły które dopiero co weszły na rynek.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Oreca jesteś pewny, że SSD się daje w RAID0?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oreca jesteś pewny, że SSD się daje w RAID0?
Ta da się ale czy to jest opłacalne to już bym dywagował. SSD są już na tyle szybkie że jeden spokojnie wystarczy no ale jak budżet nie ograniczony to czemu nie :D .
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ale czy daje to w ogóle jakiś zysk w prędkości w przypadku SSD, bo nie jestem pewien.

No i inna sprawa, że jak jeden dysk w RAID0 padnie to dane z całego układu są stracone :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale czy daje to w ogóle jakiś zysk w prędkości w przypadku SSD, bo nie jestem pewien.

No i inna sprawa, że jak jeden dysk w RAID0 padnie to dane z całego układu są stracone :)
Pewnie że jest zysk. To są wady łączenia dysków w RAID. Miał być super szybki komp to jest :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry