Zagadki 58893 192

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 2.11.2012 roku

Wyświetleń 58893

Odpowiedzi 192

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zagadki Ogrodnika nie bardzo chce mi się rozwiązywać, bo głównie zgubne jest tam pokrętne nazewnictwo, wypisz wszystkie dane używając innych nazw i zagadka będzie o wiele prostsza.

Ogólnie napotkałem dziś fajną zagadkę, ciekawe czy ktoś z was ją rozwiąże :lol:

[ramka]
Pożyczyłem od kolegi, Ibrahima, 100 funtów, niestety zgubiłem je. Ciągle będąc w zapotrzebowaniu na gotówkę pożyczyłem od Claudii 50 funtów, po czym zakupiłem dwie książki po 10 funtów każda. Oddałem Ibrahimowi pozostałe 30 funtów pozostawiając dług u niego na 70u funtach.
Jeśli dodamy do tego 50 funtów które pożyczyłem od Claudii otrzymujemy 120, natomiast jeśli dodamy koszty obu książek wychodzi nam 140.
Gdzie się podziało dziesięć funtów?
[/ramka]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Zagadki
#141 2012-11-26, 19:07(Ostatnia zmiana: 2012-11-26, 19:10)
Zagadki Ogrodnika nie bardzo chce mi się rozwiązywać, bo głównie zgubne jest tam pokrętne nazewnictwo, wypisz wszystkie dane używając innych nazw i zagadka będzie o wiele prostsza.
No cóż, nie trzeba wypisywać wszystkich danych, aby rozwiązać je :D
Ogólnie napotkałem dziś fajną zagadkę, ciekawe czy ktoś z was ją rozwiąże :lol:

[ramka]
Pożyczyłem od kolegi, Ibrahima, 100 funtów, niestety zgubiłem je. Ciągle będąc w zapotrzebowaniu na gotówkę pożyczyłem od Claudii 50 funtów, po czym zakupiłem dwie książki po 10 funtów każda. Oddałem Ibrahimowi pozostałe 30 funtów pozostawiając dług u niego na 70u funtach.
Jeśli dodamy do tego 50 funtów które pożyczyłem od Claudii otrzymujemy 120, natomiast jeśli dodamy koszty obu książek wychodzi nam 140.
Gdzie się podziało dziesięć funtów?
[/ramka]

Spoiler
100 + 50 = 150

70 + 30 + 30 + 20 = 150
Cytuj
Jeśli dodamy do tego 50 funtów które pożyczyłem od Claudii otrzymujemy 120, natomiast jeśli dodamy koszty obu książek
Koszt książek jest wliczony w dług u Klaudii. Zatem należy dodać to "co oddało się" Ibrahimowi.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Smolo

Zagadki
#142 2012-11-26, 19:07(Ostatnia zmiana: 2012-11-26, 19:08)
Tu jest ta sama zasada co dobrze znana zagadka:
Spoiler
Trzech gości umówiło się w knajpie na flaszkę. Przy stoliku robią składkę-każdy dał po 10 zł. Po chwili kelner przynosi flaszkę i mówi: wódka kosztowała 25 zł, zostało 5 zł reszty, żeby było sprawiedliwie ja biorę 2 zł a panom oddaje po 1 zł reszty. Po paru minutach goście liczą: daliśmy 3 banknoty po 10 zł, kelner wydał nam po 1 zł reszty więc wydaliśmy po 9 zł, trzy razy 9 daje nam 27 zł, 2 zł wziął kelner...a gdzie jeszcze 1 zł?
 
Elo

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Smoli 27 - 2 = 25 czyli wszystko się zgadza, to ich pierwsza flaszka? :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Zagadki Ogrodnika nie bardzo chce mi się rozwiązywać, bo głównie zgubne jest tam pokrętne nazewnictwo, wypisz wszystkie dane używając innych nazw i zagadka będzie o wiele prostsza.
LOL.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie lubię tego typu zagadek bo polegają na celowym sugerowaniu błędnej odpowiedzi.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Zagadki
#146 2012-12-10, 07:45(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 08:22)
Nie lubię tego typu zagadek bo polegają na celowym sugerowaniu błędnej odpowiedzi.
A co powiesz na tą:
[ramka]
 Jedziesz samotnie samochodem nocą w burzy. Mijasz przystanek autobusowy i widzisz troje ludzi oczekujących na autobus:
 1. Staruszkę, która wygląda, jakby właśnie umierała.
 2. Twojego dobrego przyjaciela, który kiedyś uratował Ci życie.
 3. Cudowna kobietę, dokładnie taka o jakiej zawsze marzyłeś.
 Jakbyś się zachował w tej sytuacji, zakładając, ze masz tylko jedno wolne miejsce w samochodzie (powiedzmy, ze jedziesz małym kabrioletem)?
[/ramka]

Sam prawidłową* odpowiedź zgadłem przypadkiem, strzelając dla beki, chętnie zaczekam na wasze odpowiedzi.
Ps. Osoby znające zagadkę proszę o nie pokazywanie odpowiedzi, jeśli chcecie się pochwalić użyjcie spoilerów.

*najwłaściwszą
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie rozumiem.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Której części? :-|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie rozumiem co w tym zagadkowego. Moglbys podać w spoilerze?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spoiler
Zagadka wcale nie sprawdza twojej moralności, jak mogłoby się wydawać, lecz zdolność logicznego myślenia dla dobra ogółu, wliczając w to ciebie. Co prawda przedstawianie tej zagadki na forum mocno traci na wartości, gdybym zadał ci ją twarzą w twarz musiałbyś o wiele szybciej myśleć, najprawdopodobniej udzieliłbyś innej odpowiedzi niż na forum, gdzie miałbyś czas się zastanowić, lub pogooglać.
Większość ludzi nawet nie wpadnie na pomysł by pożyczyć koledze samochód by zawiózł babkę do szpitala a samemu spędzić wieczór z kobietą swoich marzeń.
Nie jest to wybitnie trudna zagadka, pomimo tego niewiele osób za pierwszym razem podaje to rozwiązanie.

W sumie pierwsze zdanie nie jest zupełnie poprawne, ta zagadka SPRAWDZA moralność, gdzieś tam ponoć została użyta w tym celu na jakimś większym firmowym evencie, ale ja przedstawiłem ją w określonym celu którym było sprawdzenie waszej zdolności analizy sytuacji i podjęcia kroków najlepszych dla wszystkich.  
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Zagadki
#151 2012-12-10, 08:06(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 08:07)
Spoiler
aha
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Spoiler
tylko że twoja zagadka po raz kolejny polega na sugerowaniu czegoś komuś. Malo prawdopodobne, by wiele osób po pytaniu zadanym jako "komu zaproponowałbyś podwiezienie" w ogóle zastanawialo się czy jest możliwość zaproponować podwiezienie kogoś, predzej czy osoba zapytana przez kierowcę miałaby  zostać podwieziona, bo po prostu to zostało zasugerowane. Aha, ja i tak bym po prostu zabral kumpla. Nie wiadomo kiedy przyjeżdża autobus po kobietę. Ja bym został, kumpel by odjechał, a zaraz potem podjechalby autobus i co? No i wieczór na przystanku z fajna kobieta to nie jest szczyt moich marzeń. A jakby na przystanku nie było wiaty, to nawet bym się nie zastanawiał i zwinal kumpla
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Prawda, ale nie miałem nic pod ręką, a chciałem ożywić temat. Odnośnie pytania to zagadkę przekopiowałem, zazwyczaj gdy zadaję tą zagadkę, i tak mi została przekazana, zadaję pytanie "Jakbyś się zachował w tej sytuacji?", już to zmieniam, props za wskazanie błędu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Teraz zagadka ode mnie,o!;]
Czego nie można robić w lesie by nie kończyło się na "ć"?
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Teraz zagadka ode mnie,o!;]
Czego nie można robić w lesie by nie kończyło się na "ć"?
Spoiler
dzieci
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
sawik - a kto powiedział, że nie można? :lol2:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie :D
Spoiler
Pożaru.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Zagadki
#158 2012-12-10, 20:01(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 20:09)
Spoiler
Wrzucać śmieci
@down kończy się ci a nie na ć ;p  bio chyba liczy się całość a nie pierwszy z dwóch wyrazów tak?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Zagadki
#159 2012-12-10, 20:02(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 20:30)
Spoiler
Wrzucać śmieci
Spoiler
Wrzucać
UP@ Czynnością jest tylko pierwszy wyraz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry