Bitwa muzyczna - epickie intro do gry 22286 69

O temacie

Autor Dreamerion

Zaczęty 17.10.2012 roku

Wyświetleń 22286

Odpowiedzi 69

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Na wrzutę nie trzeba się rejestrować, żeby wrzucić link, więc dla porządku proszę wrzucać na serwer tej strony.
I przypominam wszystkim muzykom, że to ma być epickie intro do gry. ;)
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A oto mój drugi kawałek, jest to intro zrobione wczoraj wieczorem chujoza jak zawsze :)  Intro by Toworish
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Pożyczyłem od kolegi delaya i postanowiłem nagrać to jeszcze raz ,mój brak techniki przełożył się na dość nierówne tempo ale z delayem nie wyglada to aż tak źle (trochę psychodeliki doszło :D  ).
Click
PS: Najlepiej słuchać na niższym volume'ie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I huj wyszło z nie wstawiania vipów.


Toworish, tylko po trzykroć przekroczyłeś limit czasowy.
Kelten, w sumie spoko, ale do epickości to temu daleko, no i gdzie ta psychodelia?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
@up spoko jeszcze coś może stworze na tą bitwę, a jak nie to na jakąś następną, ale jak na tą bitwę będe coś robił to oczywiście krótsze i mam nadzieję że lepsze
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Toworish, tylko po trzykroć przekroczyłeś limit czasowy.
A jest jakiś limit czasowy? Ja będe miał intro na minutę i 18 sekund. Nie dam rady już tego skrócić...
 
Elo

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zdawało mi się wcześniej że było "Czas utworu 30 - 40 sekund", ale teraz widzę tylko "Czas minimalny utworu - 20 sekund" nie wiem czy coś mi się pojebało czy coś uległo zmianie. Raczej to pierwsze.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Jednak to drugie.

Cytuj
W sumie racja, nie ma co ograniczać. Będzie minimum 20 sekund.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Jak niema limitu to spoko, bo ciężko jest zrobić takie krótkie intro, dziś próbowałem ale szybko straciłem wenę i stwierdziłem że krótkiego intra robił nie będę, ale takie minutowe albo ponad to jeszcze chyba zrobię...(pisze z telefonu jak coś)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Przypominam, że jutro upływa czas na składanie prac. Jeśli potrzeba będzie Wam więcej czasu, o 2-3 dni, to piszcie. Jeśli znajdą się dziś przynajmniej trzy osoby, to przedłużę. Mam nadzieję, że przybędzie tu jeszcze kilka utworów ;)
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
sroololoo xDD
a ja sobie mówie że mam jeszcze czas xD
dobra, chuj. może w następnej xD
 
makin' bacon

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Bitwa muzyczna - epickie intro do gry
#51 2012-10-30, 19:57(Ostatnia zmiana: 2012-10-30, 20:04)
Faren, w razie czego nie będzie problemu z przedłużeniem. Może i ja bym się wtedy wyrobił ;p
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Kurde Dremerionie piszę z nie pewnością ale o 2 dni możesz przedłużyć postaram się jescze coś skminić, ale jeśli nie to ok w następnej bitwie postaram się wykazać
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Jak jeszcze osoba napisze, żeby przedłużyć, to przedłużę.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzisiaj wykańczam mix i mastering, a że robie to pierwszy raz to trochę to trwa  :(  Ale do 24-tej powinienem się wyrobić.

Edit: Dobra można przedłużyć o 1-2 dni. Na spokojnie sobie dokończe  ;p
 
Elo

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Dobrze, w takim razie przysyłajcie prace do końca piątku. W sobote zacznie się głosowanie.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Spoko może dorobie perkę do swojego tworu.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Na mnie i tak nie liczcie, długi weekend mam bardziej zawalony niż normalny tydzień :lol2:
 
makin' bacon

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Oto mój konkursowy utwór. Już mi się nie chciało tego rozbudowywać, więc tylko wokalnie.

http://micern.wrzuta.pl/audio/9b0gThTyco5/dreamerion_-_epickie_intro_tm_bitwa
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Liczylem na wieksze pierdolniecie z twojej strony. Spodziewalem sie soudtracku niczym z Ether fields skomponowanego przez joga.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry