Skrypt nauczyciela 4355 10

O temacie

Autor ElitarnyDuch

Zaczęty 6.10.2012 roku

Wyświetleń 4355

Odpowiedzi 10

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

ElitarnyDuch

Skrypt nauczyciela
2012-10-06, 13:30(Ostatnia zmiana: 2012-10-07, 11:48)
Witam. Mógłby ktoś wyjaśnić co zrobić żeby Npc np: NONE_210_Mute lub inny mógł uczyć magii, siły itp?
Proszę o szybką odpowiedź.

PS: Sorry za ortografię.

Jakby komuś wpadło do główki odpowiedzieć Popatrz na skrypty nauczycieli to odpowiadam Głównie chodzi o skrypt Nauczania, a nie dialogu.
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Skrypt nauczyciela
#1 2012-10-06, 14:25(Ostatnia zmiana: 2012-10-07, 11:49)
przejrzyj dział tutoriale
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
pżejrzyj dział tutoriale

Przeszukałem CAŁY dział tutoriali i nic nie znalazłem nie tylko na tym forum ale też na czip17 itp.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
smutne :(
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Cytuj
Witam. Mugłby ktoś wyjaśnić co zrobić żeby Npc np: NONE_210_Mute lub inny mugł uczyć Magii, Siły itp?
Prosze O Szybkom Odpowiedź

wystarczy że skopiujesz dialog z nauką, np. u laresa, potem wystarczy tylko prawidłowo przerobić (dopasować do danego NPC instance itd.) potem kompilujesz skrypty itd. i już ten skrypt nauki masz
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Witam. Mugłby ktoś wyjaśnić co zrobić żeby Npc np: NONE_210_Mute lub inny mugł uczyć Magii, Siły itp?
Prosze O Szybkom Odpowiedź

wystarczy że skopiujesz dialog z nauką, np. u laresa, potem wystarczy tylko prawidłowo przerobić (dopasować do danego NPC instance itd.) potem kompilujesz skrypty itd. i już ten skrypt nauki masz

Myślisz że to TAK proste?
Nauczyciel bo patrzyłem skrypt ma "FUNC" i chodzi w JAKIM pliku zmodyfikować więc myśl co piszeż
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

Skrypt nauczyciela
#6 2012-10-06, 19:00(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 19:09)
:facepalm:  kopiujesz, przerabiasz, kompilujesz to takie trudne?(głównie to zmieniasz instance postaci, w dialogu to robisz i dopasujesz np. jak masz gdzieś "Lares" to zmień na swój nick postaci), jeżeli nie umiesz prostych dialogów typu "co słychać"
to nawet się nie bierz za to, najpierw rób prostsze rzeczy, a potem bierz się za trudniejsze
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tomeczku, nie fejspalmuj bo sam jeszcze nie tak dawno z śmieszniejszymi problemami do mnie pisałeś, więc z łaski swojej albo wyrażaj się uprzejmiej, albo w ogóle. Dziękuję.


Wydaje mi się że nie bardzo wiesz o co w tym wszystkim chodzi. To jest proste, skrypty dialogu robisz w własnym pliku z rozszerzeniem .d i żeby zrobić nauczyciela, edytujesz właśnie ten skrypt gdzie nauka odbywa się w postaci dialogu, mam nadzieję że dostrzeżesz logikę.

Tutaj masz niby tutorial o pisaniu dialogu nauki.


Gdybyś czegoś nie rozumiał, pisz, postaram się to wytłumaczyć w jakiś bardziej zrozumiały sposób.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
Witam. Mugłby ktoś wyjaśnić co zrobić żeby Npc np: NONE_210_Mute lub inny mugł uczyć Magii, Siły itp?
Prosze O Szybkom Odpowiedź

wystarczy że skopiujesz dialog z nauką, np. u laresa, potem wystarczy tylko prawidłowo przerobić (dopasować do danego NPC instance itd.) potem kompilujesz skrypty itd. i już ten skrypt nauki masz

Myślisz że to TAK proste?
Nauczyciel bo patrzyłem skrypt ma "FUNC" i chodzi w JAKIM pliku zmodyfikować więc myśl co piszeż
Jeżeli nie jesteś w stanie pojąć tego, to wież mi synu niedowierzenia, że nie jesteś gotowy na modding czegokolwiek.
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

ElitarnyDuch

Skrypt nauczyciela
#9 2012-10-07, 09:55(Ostatnia zmiana: 2012-10-07, 11:52)
Tomeczku, nie fejspalmuj bo sam jeszcze nie tak dawno z śmieszniejszymi problemami do mnie pisałeś, więc z łaski swojej albo wyrażaj się uprzejmiej, albo w ogóle. Dziękuję.


Wydaje mi się że nie bardzo wiesz o co w tym wszystkim chodzi. To jest proste, skrypty dialogu robisz w własnym pliku z rozszerzeniem .d i żeby zrobić nauczyciela, edytujesz właśnie ten skrypt gdzie nauka odbywa się w postaci dialogu, mam nadzieję że dostrzeżesz logikę.

Tutaj masz niby tutorial o pisaniu dialogu nauki.


Gdybyś czegoś nie rozumiał, pisz, postaram się to wytłumaczyć w jakiś bardziej zrozumiały sposób.

Jednak jest problem. To jest do G1, a w temacie napisałem G2.

Wybacz, ale ja pisałem już mnóstwo dialogów, questy bawiłem się spacerem itp., ale to jest 1 z 2 rzeczy której nie potrafię zrobić.

(Druga to skrypt strażnika ale tu nie o to chodzi)

Cytuj
Witam. Mugłby ktoś wyjaśnić co zrobić żeby Npc np: NONE_210_Mute lub inny mugł uczyć Magii, Siły itp?
Prosze O Szybkom Odpowiedź

wystarczy że skopiujesz dialog z nauką, np. u laresa, potem wystarczy tylko prawidłowo przerobić (dopasować do danego NPC instance itd.) potem kompilujesz skrypty itd. i już ten skrypt nauki masz

Myślisz że to TAK proste?
Nauczyciel bo patrzyłem skrypt ma FUNC i chodzi w JAKIM pliku zmodyfikować więc myśl co piszeż
Jeżeli nie jesteś w stanie pojąć tego, to wież mi synu niedowierzenia, że nie jesteś gotowy na modding czegokolwiek.


Nie będzie cie komentował bo sam pewnie ty tylko umiesz zrobić postacie i dialogi, a Spacer to dla ciebie czarna magia.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Coś zdaje mi się że temat należy zamknąć były setki takich tematów poszukaj w problematyce. Dziękuje dobranoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry