problem ze spacerem editormode 2359 2

O temacie

Autor dominikbbn

Zaczęty 2.10.2012 roku

Wyświetleń 2359

Odpowiedzi 2

dominikbbn

dominikbbn

Użytkownicy
posty27
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam mam problem z editormode czyli nie moge otworzyć tej opcij bo wtedy nie ma mojego świata wcześniej działało to link youtube na filmik pokazujący problem
https://www.youtube.com/watch?v=_uVBPwssyy4

prosze o pomoc bo już niewiele brakuje do skończenia świata i dodania npc
Pozdrawiam
 

dominikbbn

dominikbbn

Użytkownicy
posty27
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
prosze o pomoc
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kompilując z editormode musisz kompilować .3ds a nie .zen z tego co pamiętam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry