3D mmorpg projekt 20026 61

O temacie

Autor XLukasGX

Zaczęty 1.10.2012 roku

Wyświetleń 20026

Odpowiedzi 61

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Luk może wam napisać dialogi do questów
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
to ja też się zgłaszam, w zawodzie od 2000.
Żenada
Żenadą to jest nie wiedzieć kim jest Kazzmir, nie jestem pewien na ile procent moje dane o nim są prawdziwe, jednak z tego co wiem ma własną firmę produkującą gry na urządzenia przenośnie (chyba konkretniej IPhony) Thaned. Ma spore doświadczenie z branży, jeśli mogę polegać na swoim źródle informacji to przez jakiś czas (sześć lat) współpracował z Autodeskiem (projektant GUI), i tak dalej.

Ogólnie moje informacje najprawdopodobniej poprawne, ponieważ obserwując posty Kazzmira widzę powiązanie pomiędzy tym co wiem, a tym co widzę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Żenadą to jest nie wiedzieć kim jest Kazzmir, nie jestem pewien na ile procent moje dane o nim są prawdziwe, jednak z tego co wiem ma własną firmę produkującą gry na urządzenia przenośnie (chyba konkretniej IPhony) Thaned. Ma spore doświadczenie z branży, jeśli mogę polegać na swoim źródle informacji to przez jakiś czas (sześć lat) współpracował z Autodeskiem (projektant GUI), i tak dalej.

Ogólnie moje informacje najprawdopodobniej poprawne, ponieważ obserwując posty Kazzmira widzę powiązanie pomiędzy tym co wiem, a tym co widzę.
Włazisz w dupę drugi raz tej samej osobie w jednym temacie. Trochę umiaru.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

3D mmorpg projekt
#43 2012-10-01, 21:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-02, 00:47)
Luk może wam napisać dialogi do questów

Wiesz co? Wkurzasz mnie już(tak jak ja innYch), ale po jakiego **uja Potrzebna ta Ironia? owszEm może i tym Razem masz racje, ale czyć w tym kretynizm roDem "pAt i mat", Lecz dzisiAJ będę miły i sobie daruję reszte. Po prostu mnie w to nie mieszaj, jeżeli się nie udzielałem w temacie.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Stawiam pięć piw i kebaba na Luka!
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nikomu nie włażę w dupę, jedynie informuję gościa jak się sprawy mają, bo widać ma spore ubytki w wiedzy odnośnie kto jest kim na tym forum.

Inną sprawą jest że Kazzmir jest jedną z niewielu osób które szanuję na forum, ale to jak już wspomniałem inna sprawa.

Swoją drogą, jeżeli podawanie informacji osobowych (no, w sumie co najważniejsze to usunąłem, ale nadal coś tam powiedziałem) uważasz za wchodzenie w dupę to... chyba nigdy nie znałem poprawnej definicji "wchodzenia w dupę" i niepotrzebnie się zastanawiałem czy nie wkurzę Kazzmira.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś.
Nie mam czasu na rozpoczynanie nowych żali i pseudo prowo, jeśli chcesz wstrzymaj się do jutra wieczora a mogę stać się waszym źródłem rozrywki na wieczór (bez podtekstów), dziś nie mam na to czasu ani ochoty tbh.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Miałem dzisiaj przeczucie, że ten piękny dzień jeszcze mnie zaskoczy (a wcześniej napierdalałem po 4 na orliku w nogę przez 2h i nie umarłem co jest wyczynem nie lada - żona mi nie uwierzyła...). Kazz nie pierdol bo wprowadzasz zamieszanie n00bie ty :D  

Lukas jeżeli jesteś tym lukasem który naginał rzeczywistość opowiadaniami do Gothica to spokojnie sam zrobisz to mmo. Co do 3d to w necie jest trochę free stuffu który można wykorzystać. Ja bym na twoim miejscu wrzucił info na kickstartera tam gracze doceniają taką inicjatywę jak twoja, jak uzbierasz kasę, zatrudnisz profesjonalistów, może nawet będzie cię stać na kazza - tylko jego musisz porządnie kontrolować bo ciągle w pracy ogląda pornole.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Widzimy się w Kutnie w samo południe
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

kazzmir
  • Gość
ciągle w pracy ogląda pornole.

piszesz ciągle to samo od lat, mógłbyś się rozwinąć xD
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
W moim wieku człowiek już nie ewoluuje tylko powiela ciągle te same schematy. Ale za to potrafię dostrzec potencjał lukasa, co bynajmniej nie jest takie oczywiste.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Shergar nie pierdol tylko wbijaj do Wrocka
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Luk może wam napisać dialogi do questów

Ale po co skoro cały "Pewien zły mag" nadaje się na plot gry mmo.  :ok:
 
Комиссар RBT

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Do wrocka jak w weekend to może być ciężko bo 2-3 weekendy do przodu mam zajęte niestety. A kiedy planujecie?
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Większość może codziennie :lol2:

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Ja bym na twoim miejscu wrzucił info na kickstartera

Nie jestem do końca pewny, ale kickstarter działa jak na razie tylko w Junajted Stejts, ale jak już wspomniałem - mogę się mylić.
 
Комиссар RBT

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
chyba jest międzynarodowy.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: Kickstarter#msgote author=Kickstarter
Am I eligible to start a Kickstarter project?
To be eligible to start a Kickstarter project, you need to satisfy the requirements of Amazon Payments:
Be a US resident and at least 18 years of age with a social security number (or EIN), a US bank account, US address, US state-issued ID (driver’s license), and major US credit or debit card.
Please note that anyone, anywhere (with a major credit card) can pledge to Kickstarter projects.
We’re working hard to open up to more countries. If you’ve been waiting, we really appreciate your patience.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Żenadą to jest nie wiedzieć kim jest Kazzmir, nie jestem pewien na ile procent moje dane o nim są prawdziwe, jednak z tego co wiem ma własną firmę produkującą gry na urządzenia przenośnie (chyba konkretniej IPhony) Thaned. Ma spore doświadczenie z branży, jeśli mogę polegać na swoim źródle informacji to przez jakiś czas (sześć lat) współpracował z Autodeskiem (projektant GUI), i tak dalej.
Będę żygać


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry