Company of Heroes 2 7104 20

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 20.09.2012 roku

Wyświetleń 7104

Odpowiedzi 20

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Company of Heroes 2
2012-09-20, 19:22(Ostatnia zmiana: 2012-09-20, 19:35)
Zamawiają pre-order na steamie dostanie się dostęp do bety w swoim czasie (oraz kilka innnych dodatków). Ktoś będzie chętny zmierzyć się ze mną przed premierą? : D Koszt - 50€

Dla leniwych, link: http://store.steampowered.com/app/55300/
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Koszt - 50€

Spoko - poczekamy aż będzie na CD-Action.  :lol2:
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
wybacz, nie zarabiamy 30 euro na godzine
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W funtach 4 dychy, bo wątpię bym brał kolekcjonerską, więc... zapewne kupię w kilka dni po premierze, jak nie w dzień premiery.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
To co Azor? Zamawiasz pre-ordera, czy tylko nas wkręcałeś? :D
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na razie trzymam przeznaczone na niego pieniadze na koncie. zaczalem studia i staram sie jakos nauczyc gospodarowac kasa... w razie gdyby mi sie nie udalo to mam te ratujace dupe 3 stowki :D  kupie na poczatku listopada, chyba, ze beta wystartuje wczesniej.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=BgVcEsMuhvY
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Parę słów od twórców, wraz z nowym gameplayem :D  Widać m.in. nowy system zasięgu wzroku :ok:
https://www.youtube.com/watch?v=UtVb08Y_6wg
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kurwa już widzę te Aztekowe zasadzki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Company of Heroes 2
#9 2012-12-13, 20:24(Ostatnia zmiana: 2012-12-13, 20:41)
No machina marketingowa CoHa2 naprawdę ruszyła pełną parą :D  Trailer multi:
https://www.youtube.com/watch?v=29S_SaFn3YM


jeszcze link od keretha:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8690&STR=3
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Na razie trzymam przeznaczone na niego pieniadze na koncie. zaczalem studia i staram sie jakos nauczyc gospodarowac kasa...
Spoko Aztek już niedługo :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy



Tyle wygrać ;_;
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Company of Heroes 2
#12 2012-12-15, 20:24(Ostatnia zmiana: 2012-12-15, 20:26)
5 FPS na lapku

Tyle przegrać ;_;

Ale pojadę na święta do domu, to pogram :3
 

Owca Smoków

Owca Smoków

Użytkownicy
posty22
Propsy5
  • Użytkownicy
 

Owca Smoków

Owca Smoków

Użytkownicy
posty22
Propsy5
  • Użytkownicy
Miałbym do ciebie prosbę mógłbyś zapodać pare skrinów z CoH'a II ?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
mógłbyś zapodać pare skrinów z CoH'a II ?
właściwie to nie :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Company of Heroes 2
#16 2013-03-06, 17:44(Ostatnia zmiana: 2013-03-06, 19:58)
Premiera gry została zaplanowana przez SEGĘ na 25 czerwca, więc 2 miesiące po planowanej pierwotnie dacie premiery. Chciałbym też powiedzieć, że 29 czerwca, a więc parę dni po premierze, mam urodziny, a moje konto na steam nosi nick Aztek :I
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Ni chuja, Azor.
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie się złożyło, że beta wyszła na mój przyjazd do domu, to miałem okazję sobie trochę pograć :3 Relacje napisze może jak już będę miał sprawnego lapka, bo nie chce mi się pisać długich postów na tablecie.

W każdym razie przybywam z tym:
https://www.youtube.com/watch?v=REQoIooGAUs


Jaram się
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Fajnie się złożyło, że beta wyszła na mój przyjazd do domu, to miałem okazję sobie trochę pograć :3
Przyznaj się, że do domu przyjechałeś specjalnie na bete
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry