Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2623901 7398

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2623901

Odpowiedzi 7398

gothic1210
  • Gość
Prawdopodobnie to już wszystkie zmiany jakie obejmie patch:
Patch #9:
- dołączony hotfix na mikstury tymczasowe
- usunięto łowienie ryb przez Stanleya
- naprawione zadanie "Dziwne zachowania"
- naprawione zadanie codzienne od Cyrusa
- poprawiony błąd w dialogu u Torreza
- poprawiony bonus od ducha królewskiego strażnika
- mała poprawka u dextera
- zmienione staty starej zbroi
- naprawiona kładka w starej kopalni
- poprawione opisy kosturów magów
- dla świętego spokoju trolle ziemne i pełzacze nie są już wrogami
- naprawiony nie zaczepiający artegor przy wejściu do kopalni
- poprawiony błąd ze znikajacym zadaniem od steha
- naprawiony błąd z Gor Na Tothem
- poprawiony błąd z zadaniem "Zniszczyć świątynię"
- poprawiony błąd z powtarzającym się dialogiem
- poprawiona literówka u yberiona podczas dialogu o posłańcu
- jeśli "test zaufania" jest w toku, a dołączymy do bandytów/bractwa zadanie jest anulowane
- dodany został warunek uniemożliwiający przyjęcie questa od uturiela prze 4 rozdziałem
- poprawiony zasięg broni "miecz rozpaczy"
- lekko zmniejszona wymagana mana do używania większego miecza rozpaczy
- naprawione zadanie z gor na linem
- poprawiony kociołek na placu wymian
- zadanie z noszeniem wody za lewusa znika po buncie zbieraczy
- poprawiony błąd z klinem u cronosa
- poprawione otrzymywanie pensji od jensa
- usunięty pojawiający się na czwartym rozdziale dialog gerarda (zostało po przeróbkach)
- naprawiony przedwczesny dialog z doylem o opuszczonej kopalni
- poprawiona głowa jednego z garotników
- dodana opcja koniec dla jednego z garotników
- poprawione błędy podczas konsekracji kostura u magów wody
- drobne zmiany w komunikatach podczas łowienia
- poprawione komunikaty po użyciu niektórych przedmiotów
- opcja koniec u wspólnika szantażysty
- dodana animacja kopania do niektórych kołowrotów
- obniżona cena zardzewiałego dwuręcznika (? :| _ )
- poprawiony błąd z wyświetlaniem czasu po wypiciu czasowej mikstury potęgi i życia
- dodany konsekrowany i ulepszony kostur guru do kupienia u cadara
Jak widać nie wszystkie błędy zostały naprawione, jednak wyłatałem wszystko co przeszkadzało w grze lub ją uniemożliwiało.
 

Duriel

Duriel

Użytkownicy
posty34
  • Użytkownicy
Nie wiem czy ktoś zgłaszał ten błąd, ale bandzior który prowadzi nas do jaskini zostaje zaatakowany przez dwóch swoich kolegów (Ten który trafia się na drodze jeśli idziemy za Kosą na początku gry) Przynajmniej tak mi się zdarzyło kiedy atakował kretoszczury, drugi bandyta zaczął strzelać do niego z łuku
 

gothic1210
  • Gość
Uważacie, że obrażenia magiczne kosturów powinny zostać zwiększone?
 

Zohrokey

Zohrokey

Użytkownicy
Buggerfall
posty138
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Buggerfall
Prawdopodobnie to już wszystkie zmiany jakie obejmie patch:
Patch #9:
- dołączony hotfix na mikstury tymczasowe
- usunięto łowienie ryb przez Stanleya
- naprawione zadanie "Dziwne zachowania"
- naprawione zadanie codzienne od Cyrusa
- poprawiony błąd w dialogu u Torreza
- poprawiony bonus od ducha królewskiego strażnika
- mała poprawka u dextera
- zmienione staty starej zbroi
- naprawiona kładka w starej kopalni
- poprawione opisy kosturów magów
- dla świętego spokoju trolle ziemne i pełzacze nie są już wrogami
- naprawiony nie zaczepiający artegor przy wejściu do kopalni
- poprawiony błąd ze znikajacym zadaniem od steha
- naprawiony błąd z Gor Na Tothem
- poprawiony błąd z zadaniem "Zniszczyć świątynię"
- poprawiony błąd z powtarzającym się dialogiem
- poprawiona literówka u yberiona podczas dialogu o posłańcu
- jeśli "test zaufania" jest w toku, a dołączymy do bandytów/bractwa zadanie jest anulowane
- dodany został warunek uniemożliwiający przyjęcie questa od uturiela prze 4 rozdziałem
- poprawiony zasięg broni "miecz rozpaczy"
- lekko zmniejszona wymagana mana do używania większego miecza rozpaczy
- naprawione zadanie z gor na linem
- poprawiony kociołek na placu wymian
- zadanie z noszeniem wody za lewusa znika po buncie zbieraczy
- poprawiony błąd z klinem u cronosa
- poprawione otrzymywanie pensji od jensa
- usunięty pojawiający się na czwartym rozdziale dialog gerarda (zostało po przeróbkach)
- naprawiony przedwczesny dialog z doylem o opuszczonej kopalni
- poprawiona głowa jednego z garotników
- dodana opcja koniec dla jednego z garotników
- poprawione błędy podczas konsekracji kostura u magów wody
- drobne zmiany w komunikatach podczas łowienia
- poprawione komunikaty po użyciu niektórych przedmiotów
- opcja koniec u wspólnika szantażysty
- dodana animacja kopania do niektórych kołowrotów
- obniżona cena zardzewiałego dwuręcznika (? :| _ )
- poprawiony błąd z wyświetlaniem czasu po wypiciu czasowej mikstury potęgi i życia
- dodany konsekrowany i ulepszony kostur guru do kupienia u cadara
Jak widać nie wszystkie błędy zostały naprawione, jednak wyłatałem wszystko co przeszkadzało w grze lub ją uniemożliwiało.

A w tym patchu zostaną dodane tekstury to książek prawdziwe alkohole cz.2 i cz.3 i czy zostaną usunięte przedmioty takie jak sztabki stali, samorodki złota... z kąsacza niedaleko grobowca z kamieniem ogniskującym?
 
Steam

System operacyjny: Windoors 10 Home (64-bitowy)
GeForce GT 740M
8GB RAM
Intel i5-3317U/1.70GHz CPU

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
i zrób cos z tym ciemnym obrazem bo naprawde jest za ciemno nic nie widac w nocy nawet z pochodnia
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo nocą jest ciemno, prześpij się do rana i po kłopocie. W końcu jest to teraz realistycznie przedstawione.
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Duriel, spoko, ja już zgłosiłem ten bug, prowadzący nas bandzior miał nas zagadać przed lub w wejściu do jaskini, i wtedy zaatakować, przy okazji zmieniając swoje nastawienie na czerwone, jak jego kumple. Powinno zostać to poprawione w patchu.
Przy okazji, jeśli to nie będzie problem, w patchu dobrze by było zmienić klasyfikację mięsa chrząszcza z kategorii "różne" do kategorii "żywność", zawsze mnie to drobne niedopatrzenie denerwowało. Oprócz tego wszystko w modzie jest zrobione świetnie, a wygląd run to tutaj arcymistrzostwo. Swoim kolorem tylko podkreślają mroki Kolonii :ok: .
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@gothic1210 będzie jakiś patch poprawiający optymalizacje i zwiększający poziom trudności w dalszych etapach gry?
 

qlwik

qlwik

Użytkownicy
posty41
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy edycja rozszerzona ma zmodyfikowany ekran startowy? Pytam bo u mnie jest standardowy z gnk2 i nie wiem czy mod się uruchomił.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Czy edycja rozszerzona ma zmodyfikowany ekran startowy? Pytam bo u mnie jest standardowy z gnk2 i nie wiem czy mod się uruchomił.
Ten mod jest do 1...  :facepalm: :facepalm: :ayfkm:
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
cholera jasna jest jakis sposób zeby thorus nas przepuscił  na teren zamku jestem bandyta wiem ze moge uspac jednego straznika i przejsc se ale gorzej z wyjsciem jakas rada
 

gothic1210
  • Gość
włóż sobie zbroję bandyty, powiedz thorusowi, że chcesz wejść, a potem pomoże ci diego.
 

lukee

lukee

Użytkownicy
posty82
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ponawiam moje pytanie o mikstury, czy w 3 rozdziale można gdzieś dostać przepis na miksturę potęgi i czy opłaca się ona bardziej niż oddzielne mikstury siły/zręczności?
 

gothic1210
  • Gość
Od czwartego rozdziału u Riordiana?
@Narkan A co jest nie tak z optymalizacją? Nikt nie zgłaszał, że komuś mod przycina. Jest dobrze.
 

qlwik

qlwik

Użytkownicy
posty41
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aha, fajnie że info o tym jest od razu na samym początku wytłuszczonym drukiem, tak że nawet ślepy by zauważył.
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mi przycina niewiem jak u innych


Post połączony: 2016-02-13, 18:06
przycina jak uruchamiam gre
 

Komachi

Komachi

Użytkownicy
posty271
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czesc. Robię misje dla Draxa co do przyjęcia do bandytów.
Mam misje by skopać dupe gorylom Zlego, problem w tym, ze jednego zabilem, a drugi, który miał za mną podążać... Zniknal... Nie mam save sprzed tego zdarzenia. I tu mam pytanie, da się jakos jednego Siepacza przywolac/teleportowac się do niego? Porobilem pare misji w obozach i szkoda mi zaczynać od nowa.
 

gothic1210
  • Gość
Aha, fajnie że info o tym jest od razu na samym początku wytłuszczonym drukiem, tak że nawet ślepy by zauważył.
O czym mówisz?
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@gothic1210 miałem na myśli optymalizacje rozgrywki czyli balans, już na samym początku gry jesteśmy bardzo bogaci, wystarczy dołaczyć do któregoś obozu i przejść się po starym obozie z odpowiednią ilością wytrychów. Poziom trudności również nie powala.
 

qlwik

qlwik

Użytkownicy
posty41
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy edycja rozszerzona ma zmodyfikowany ekran startowy? Pytam bo u mnie jest standardowy z gnk2 i nie wiem czy mod się uruchomił.
Ten mod jest do 1...  :facepalm: :facepalm: :ayfkm:

o tym...
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry