Długi czas oczekiwania dobiegł końca. Po wielu znojach, roku pracy nad patchem, udostępniona zostaje nowa wersja modyfikacji. Rewolucyjna, przenosząca jakość dialogów i zadań na zupełnie nowy poziom. Będąca kamieniem milowym w stosunku do poprzedniczek.
Dziękujemy, że byliście z nami i wspieraliście projekt dobrym słowem i swoim zapałem. Najwyższa pora zagrać i ocenić, czy było warto czekać. Projekt od nas, dla was. Mamy nadzieję, że będziecie się doskonale bawić i że wrócą dawne wspomnienia z grą Gothic. Chciałbym również serdecznie podziękować wszystkim, którzy pomagali mi przy modzie: testerom, skrypterom, projektantom zadań, grafikom, animatorom. W szczególności pragnę także podziękować czterem osobom: Ahnbaelowi, Adanosowi, Markowi56 oraz Dreamerionowi za to, że często mimo braku czasu mi pomagali i że byli z projektem ZAWSZE, a to co obiecali wykonywali niemalże od razu. Wielki szacunek i podziękowanie dla was.

Modyfikacja jest już gotowa i z dumą ją wam prezentujemy.

Królestwo Myrtany zjednoczone pod berłem króla Rhobara... Przecież znasz tę historię. Przeżyj ją ponownie razem z modyfikacją Edycja Rozszerzona. Dzięki wielu usprawnieniom i nowej zawartości, powrót do Górniczej Doliny będzie wspaniałym doświadczeniem...Stań po stronie potęgi Starego Obozu, wybierz tajemnicze Bractwo, dołącz do Nowego Obozu, albo całkowicie porzuć stare ścieżki stając się członkiem Bandy Quentina. Nowe zadania, nowe możliwości awansu i wspaniałe postacie, które zapamiętasz na długo - to wszystko czeka cię w modyfikacji!
Co oferuje modyfikacja:- nową gildię Bandytów
- nowe obozy myśliwych i łowców orków
- ponad 100 nowych zadań
- rozbudowaną alchemię
- nowe bronie
- nowe postacie i dialogi
- możliwość zamawiania broni u kowali
- kryształy dodające bonusy
- nową jakość grafiki
- usprawniony system powiadomień
- poprawione wiele bugów i niedoróbek
- palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej
- dużą ilość nowych animacji
- rosnące ceny atrybutów
- walkę broniami białymi podzieloną na 10 poziomów
- wydobywanie rudy i złota
- gotowanie przy użyciu przepisów
- nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)
- możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski
- możliwość zostania Kretem lub Kopaczem
- wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię
- zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne
- wiele drobnych zmian
Porównanie zmian do poprzedniej wersji 1.4.2:
Patch #3
- usunięto możliwość przetapiania i zdobywania w ten sposób "lewego" doświadczenia
- zwiększono PŻ ogara
- zwiększono PŻ cieniostwora, Ciniostwór czasem odrzuca nas podczas ataku jak troll
- zwiększono PŻ pełzacza-wojownika
- zmniejszono poziom Gamala do 15
- poprawiony bug z dawaniem rudy Gravo za informację o Tripie
- poprawiony bug z nowicjuszem, który nas zaczepia nawet gdy nie mamy przyjętego zadania "Ukradziony kostur"
- nauka u Firna została pogrupowana do jednej opcji dialogowej
- dodany dialog o sytuacji na czwartym rozdziale z Cavalornem
- poprawiony bug z niemożnością oskarżenia Drake'a o zabranie rudy Josha
- Lewus i Szantażysta nie zaczepiają nas, gdy idziemy z Kosą
- Mordrag został wzmocniony
- usunięte latające drzewo nad OB
- skrzynia ukryta nad Cordem została poprawnie obrócona
- usunięto drugi miecz Jima
- poprawiony opis nagrody za dostarczenie listu (Torrez)
- poprawiona rutyna Osko
- poprawiona głowa Prina
- Claw idzie za nami, gdy poprosimy go o pomoc, opcja proszenia o pomoc nie jest już jednorazowa
- jeśli oddamy klucz Kagaonowi nie pojawia się on już w oknie handlu
- poprawiona literówka u Thomposona
- Cord nie zaczepia nas już z informacją o Szkodnikach, jeśli ukończyliśmy to zadanie wcześniej
- przerobione dialogi Willa (lepsze jakościowo), poprawione wpisy w dzienniku
- jeśli nie zabijemy Bonie i Clayde'a podczas jatki z Thomposonem to wrócą oni do Starego Obozu
- w późniejszych rozdziałach nie powinny się już pojawiać żadne niewygadane wcześniej dialogi z Draxem o przyjęciu do Bandytów
- poprawione zadanie Trzej lordowie - zalicza się gdy zabijemy trzech lordów
- przerobione przyłączanie się do Bandytów - wszystkie questy przyjęcia zleca Drax, to on je egzekwuje i prowadzi nas już do obozu jako Bandytę (jeśli się zgodzimy zostać i nie zostaniemy kretem)
- zadania na przyłączenie SO nie blokują się jeśli zaczniemy robić zlecenia od Draxa
- zadanie Problemy Mordraga zastąpione zadaniem Problemy Skazy (Mordrag nie jest już z tym związany, ponieważ występowały konflikty)
- nowe dialogi o morderstwie Złego z Tipplerem, Kyle i Jesse - wyjaśniają jak doszło do zabójstwa, opowiadają jak to się stało że byli świadkami
- trochę ostrzejsze dialogi z Bartholo, gdy pytamy go o kradzież, której dokonał Świstak
- przerobione przyłączenie do SO, żeby wejść do kopalni (a tym samym wykonać test zaufania) musimy zostać Kopaczem (wykonać nowego questa od Lorenzo)
- awans z Kopacza na Cienia przebiega płynnie po rozmowie z Gomezem (do rozmowy może dojść tylko jeśli wykonaliśmy test zaufania co jest równe z byciem już Kopaczem)
- Cavalorn oferuje nam questa w zamian za poparcie (dawny test szpiegowski z Er 1.4.2 i starszych)
- kilka bezimiennych postaci ze Starego Obozu dostało nowe imiona i dialogi
- kilka postaci z Er (np. Gamal) dostało nowe imiona nie kojarzące się z G3
- przerobiony system nauki na taki jak w G2 (ceny atrybutów rosną)
- dodano nowe zadanie u kopacza przed obozem
- zmodyfikowano zadanie "Oszukany handlarz"
- zmieniono imię Patros > Starkad
- dodano notatki przy wisielcach, oraz kilka urozmaiceń w świecie
- dokonano korekty menu statystyk (nieco poszerzone, minimalne usprawnienia w ułożeniu treści)
- nie uda się pchnąć fabuły na przód u Xardasa jeśli nie wykonamy questów z Opuszczoną Kopalnią
- przerobiono zadanie Handel Emanuela
- dodano możliwość awansu na maga wody w drugim rozdziale
- dodano postać kowala Nordmarczyka - neutralnego mistrza kowalstwa
- dodano możliwość przekucia URIZIELA na miecz jednoręczny
- podczas obrony placu wymian kluczowe dla questa postacie stają się nieśmiertelne
- Bullit ma teraz więcej siły i PŻ
- Huanowi z każdym rozdziałem dochodzi inwentarz do handlu
- postać Uturiela i Drena zostały połączone w jedną bardziej charyzmatyczną
- wycięty quest z poszukiwaniem kryształów został przywrócony, rozbudowany i połączony z wyciętym questem o Nowicjuszach renegatach (rozdział 4)
- niektórzy nowicjusze z bractwa którzy mieli włosy są teraz łysi
- dodano możliwość zamówienia broni u wszystkich kowali w kolonii
- myśliwi-najemnicy otrzymali unikalną zbroję
- morakh nazywa się teraz "Bestia" i otrzymał nowy wygląd
- zmieniono kolory oświetlenia i mgły wieczorem i w ciągu dnia
- naprawiono bug z podstawki z atakującym Lee
- zmodyfikowano wygląd obozu przed kopalnią
- zmodyfikowano wygląd obozu bandytów
- dodano wiele ukrytych skrzyń i miejsc
- poprawiono wygląd kolonii
- poprawiono wiele dialogów
- dodano nowe dialogi
- przerobiono zostawanie guru
- poprawki w skrypcie alchemii
- dodano nowy system wyświetlania powiadomień na ekranie
- dodano nowe zadanie w obozie bandytów "zniszczony grób"
- dodano nowe animacje podczas gildyjnego przywitania
- dodano nowe animacje dla niedziałającego kołowrotu
- dodano nowe przedmioty zadań
- dodano nowe kilka nowych postaci
- przygotowano więcej alternatywnych odpowiedzi gry na działania gracza
- drastycznie zmniejszone bonusy większości amuletów
- drastycznie zmniejszone bonusy większości pierścieni
- dodano nowe wielostronicowe księgi, które można czytać w dzienniku zadań
- dodano ołtarz przywoływania duchów w wieży Xardasa
- dodano kryształy z bonusami
- i wiele innych
Obrazki:
Zobacz więcej!Linki:Zobacz listę twórców moda!POBIERZ MOD!http://www.moddb.com/mods/gothic-edycja-rozszerzona-pl/downloads