Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2623930 7398

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2623930

Odpowiedzi 7398

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
oto moje zakonczone  misje .
1.Droga do starej kopalni.
2.Problem spikea.
3..wejscie do starej kopalni.
4.trucizna.
5.mikstura trująca.
6. kopacz .
7.żywność dla starej kopalni .
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Doubble post. Proszę uźywać opcji modyfikuj.
Po trzech dniach? Już 24 godziny jest wystarczające by usprawiedliwić double post.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Skoro ten mod uzupełnia te rzeczy co twórcy usunęli warto by dodac dźwieki z goldenmoda.Zauważyłem że dla każdej postaci są dźwieki śmierci.
Myśle że nagrali wszystkie te głosy ale nie wiadomo usunęli i zastąpiono tylko dwoma.Jeden używany na każdej postaci a drugi opętanych ludzi w Świątyni Śniącego.
 

Ghost72

Ghost72

Użytkownicy
posty7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kolejne pytanie sory ale nie chce mi się szukać :D
Jak wykonać misje(od początku do końca) dla Shawna ze świątyni śniącego tą która się nazywa "ukradzione artefakty" czy jakoś tak?
Tą z alchemikiem wykonałem jak coś :lol2:
Teraz gram drugi raz i nadal nie wiem jak to wykonać. :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie wiem po co wy gracie w mody skoro oczekujecie rozwiązań "od początku do końca" :| 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Kolejne pytanie sory ale nie chce mi się szukać :D
Jak wykonać misje(od początku do końca) dla Shawna ze świątyni śniącego tą która się nazywa "ukradzione artefakty" czy jakoś tak?
Tą z alchemikiem wykonałem jak coś :lol2:
Teraz gram drugi raz i nadal nie wiem jak to wykonać. :facepalm:

Idź do chatki Shrata. I daj propsa :D
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ta modyfikacja naprawdę bywa humorystyczna. Szczególnie pewne zadanie które dostałem od któregoś maga wody, Polegało na załatwieniu jakichś tam 3 tajemniczych postaci (poszukiwacz i 2 npc szkielety) to szkielety reagowały na moje wyciągniecie broni tekstem "odłóż broń!" :D
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Dziwne, mnie nigdy nic takiego nie mówili, szkielet mnie zobaczył to od razu ruszał do ataku. Swoją drogą ten spod wieży mgieł ma parę w łapie, nie mówiąc już o tym ze zasięg chyba jakiś cheaterski bo sam musiałem z dwurakiem do niego podbiegać by trafić a ten młucił aż miło ^^
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ja jakoś tam sobie z nim poradziłem. Niby szkielet a jak to mówisz "parę w łapie ma". A tam zero mięśni, same kości :D
 

gothic1210
  • Gość
Chciałbym poinformować, że łatka 1.4.02 powstaje. Prędkość powstawania to około 1 dialog na dobę. A zostały mi do przerobienia jeszcze 3 zadania. Łatka powinna wyjść w okolicach świąt. Obejmie następujące zmiany:
- poprawki
Spoiler
Zmiany w łatce #2
- Rączka pojawia się w karczmie od północy do godziny 2.30 (zadanie od Silasa)
- Rączka nie powinien leżeć już martwy przed swoją chatą tylko w karczmie w NO(zadanie od Diego)
- usunięto nagrodę za powiedzenie Rufusowi, że Homer jest po stronie Ryżowego Księcia
- poprawiono powtarzającą się kwestię u Rufusa
- dodano dialog u Lestera w którym mówimy mu o poparciu czterech najemników
- zadanie Poparcie czterech Najemników dodaje się do wykonanych, gdy zostaniemy członkami NO
- Emanuel nie mówi nam już, że nie jesteśmy Bandytą, gdy nim jednak jesteśmy i chcemy przyjąć od niego pierwszego questa
- zadanie test Draxa, anuluje się jeśli zostaniemy Cieniem, Szkodnikiem lub Nowicjuszem
- paczki ze stalą dla Quentina nie da się już otworzyć
- wyświetlane ceny zup powinny być już zgodne z faktyczną wartością
- poprawiony "," na końcu zdania w dialogu z Fiskiem
- poprawione nieskończone dawanie expa u Alepha (przy kupowaniu pamiętnika)
- nie można już kupić nieskończenie wiele pamiętników i amuletów u Alepha
- usunięto dialog ze Stone z pytaniem o naukę kowalstwa 
- usunięto ostrzenie mieczy
- u Pattera widnieje już informacja o kosztach PN za naukę 
- obniżona nagroda za przyniesienie Patterowi mięsa
- usunięto plany z oferty handlowej Skipa
- po wykonaniu zadania Bunt zbieraczy u Jeremiasza znika opcja zakupu alkoholu
- usunięto exp za kupienie alkoholu u Jeremiasza
- gdy zostaniemy członkiem jakiejś gildii nie możemy już przyjąć zadań od ludzi z obozu przed kopalnią, jeśli jednak przyjmiemy je wcześniej i dokończymy po przyjęciu gildii będzie się je dało wykonać
- u Smitha dodana informacja o nauce zręczności
- usunięto pozostałości dialogów po walkach na arenie w bractwie
- zwiększono czas na przyniesienie lekarstwa Clawowi o minutę (teraz jest 5 minut)
- gdy już dowiemy się o Tripie od Snafa nie będzie się można zapytać o to samo Gravo
- zadanie od Mordraga (Problemy Mordraga) można dokończyć inną gildią, ale nie dostaniemy wtedy raportu, tylko zamkniemy questa
- poprawiony bug z podstawki z ciągle wyświetlającą się opcją zapłaty 1k rudy Thorusowi
- zaczepki Bloodywana pojawiają się tylko, gdy nie mamy gildii, jesteśmy Kretem lub Kopaczem (bug z podstawki)
- dodany wpis o nauce Outlama
- poprawiona literówka we wpisie u Alberto
- poprawiona literówka w zadaniu Bunt zbieraczy
- usunię to u Gestaha informację o skupie skór trolla (zrezygnowałem z tego)
- poprawiono rozpoczęcie questa z kopalnią złota u Willa
- gdy powiemy Nekowi jak trafić do Nowego Obozu nie będzie on już sterczał jak słup soli tylko pójdzie
- naprawiono buga z nieodzywajacym się Thomsponem w jaskini za Starym Obozem
- poprawiony błąd z niemożnością zakupu średniej zbroi Strażnika
- Jacko wypowiada "czego tu do cholery szukasz?" tylko raz (bug podstawki)
- zaczepki Szakala pojawiają się tylko, gdy nie mamy gildii, jesteśmy Kretem lub Kopaczem (bug z podstawki)
- jako Guru można już poprosić Xardasa o przerobienie Uriziela na runę
- naprawiony bug z popsutym zadaniem od Willa z kryjówkami na złoto
- pytania o obozy u Guya są dostępne tylko, gdy nie mamy gildii lub jesteśmy Kopaczem/Kretem (zrobiłem tak ponieważ, kopacze i krety mało jeszcze wiedzą o kolonii)
- poprawiona literówka Kopacz ---> Kopaczy
- usunięto dialog z Torrezem (pozostałość po nowicjuszach ognia)
- nie można ponownie rozpocząć zadania bunt zbieraczy, jeśli pogadamy z Josepem później
- o zostanie strażnikiem świątynnym można się pytać angara, tylko gdy nie mamy gildii (bug z podstawki)
- bić się z Herekiem można tylko raz (bug z podstawki)
- poprawiane uwalnianie więźnia Jarreda
- poprawione pomylone imiona Okyla i Kosy u Najemnika strzegącego Kotła
- nie można popsuć zadania z Gor Na Linem po jego przypadkowej śmierci
- Szantażysta powinien już działać poprawnie na 100%
- poprawiono bug z podstawki z niemożnośćią kupienia ciężkiej zbroi nowicjusza od razu
- zmieniono poziom młodego trolla
- nie można już stawiać kosmicznych sum podczas gry w kości
- poprawione wpisy o grach losowych
- poprawiono bug z nieznikającymi opcjami podgrzewania podczast tworzenia mikstury oczyszczenia
- poprawione statystyki szat Guru
- poprawiono działanie mikstur czasowych i regeneracji w wolnej kopalni i świątyni śniącego
- poprawione skutki zjedzenia ryby "sandacz"
- zablokowano zapytanie "Co słychać" u Gorna podczas spotkania
- Cor Angar uczy walki bronią 2h także Guru
- dodano efekt do zębatego ziele
- Flint już nie wypowiada jednej kwestii Bezia
- poprawiona literówka w liście od Laresa
- Gor na Toth nie sprzedaje nam już zbroi strażnika, jeśli jesteśmy Guru
- cena runy przyzwania orkowych szkieletów ustalona na 2500 bryłek
- Guru może się nauczyć 6 kręgu u Xardasa
- po dotarciu do jaskini Will i spółka nie są już nieśmiertelni 
- podczas drogi do jaskini Will i spółka dzielą się z nami expem
- poprawiony błąd uniemożliwiajacy przejście gry bandytą bez kodów! gdy załatwimy już dwóch pomocników, pancerz i eliksiry można ruszyć questa dalej!
- można pokazać amulett Josepa magowi wody Cronosowi
- oddawane skóry, drewno i mięso są usuwane z ekwipunków NPC którym je daliśmy
- można wybrać jaką zbroję chcemy oddać szpiegowi z barctwa
- usunięto drzewo-MOB
- usunięto możliwość kupowania planu na miecz śistaka od Huno
- poprawiony błąd uniemożliwiający oddanie pierścienia Bergowi o czasie
- Skorpion nie zaproponuje już nauki 1 poziomu kuszy jeśli mamy 1/2 poziom (bug podstawki)
- poprawiony bug z dialogiem nauki u Pattera
- nie można w nieskończonosć oddawać questa z bimbrownikami (bug podstawki)
- o wiele lepsze dialogi przy teście na Guru! 
- Cor Angar daje nam kostur Guru! (nowa broń dla guru)
- Corristo pojawia się w świątyni śniącego tylko jeśli przyniesiemy mu na czwartym rozdziale kamień (if dodany do startupa, jak ktoś wejdzie do ŚŚ przed 4 rozdziałem to mag w ogóle się nie pojawi)

- nowa broń (kostur guru) od angara
- nowy dialog z angarem po zostaniu guru (stary był badziewny)
- zdjęty warunek 20 poziomu przy zostawaniu guru
- questy które zleca shawn stają się questami wyłącznie dla guru
- questy które zleca shawn są rozbudowane i przerobione
- ścieżka kreta + sposób jarvisa (poparcie) łączą się w jedno wielkie przyjęcie do NO ścieżką kreta
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Outlander, świetnie się prezentuje cały changelog ;) widzę, że znacznie poprawiłeś bractwo, gildie guru i chwała ci za to :) nawet kostur dodałeś, ciekawie. To dodaj i kostury dla pozostałych magów :)
Oby tak dalej. I widać naprawione questy przeróżne. Jeżeli o tym zapomniałeś to napraw quest "Nowe, moce ziele" (ten co trzeba podłożyć ziele
do skrzyni jednego z Baalów w NO).I widzę poprawkę dla ciężkiej zbroi nowicjusza. Chociaż jeden modzik/patch gdzie to jest poprawione :)
Chyba kolejny raz po nowym patchu zagram po stronie bractwa i być może zrobiłbym poradnik do gry..

A tak nawiasem, nie pomyślałeś o tym by zamiast premii do many/siły/zręczności za załatwienie bossów dać premię w postaci PN o wartości np. 1-3 w zależności od stopnia trudności bossa?
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Mnie tam pasuje pomysł z tym by było to +1 do siły/zręczności/many - bezio dostaje bonus do tego czym faktycznie dobił 'bossa'... I również nie mogę się doczekać patcha nr 2 :) Acz w moim wypadku raczej będzie to przejscie jako członek SO.
 

gothic1210
  • Gość
Powiem tak: z tym bonusem to może i macie rację, ale skrypt już jest gotowy, działa no i nie chce mi się tego rozkopywać jak mam ważniejsze rzeczy do roboty. 
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Jak pisałem - mnie odpowiada jak jest Outlanderze :) Zreszta skrypt i tak daje bonus do tej cechy jaką DOBIJEMY wroga i nie rozróżnia przebiegu walki więc w efekcie możemy łatwo ustawić którą cechcę chcemy podnieść (ja np powalałem Nyrasa klasycznie a kiedy wstał dobijałem magicznym pociskiem bo mi akurat 1 many brakowało na karcie).

Lepiej poświecic ten czas na np poprawienie tej wnęki przy plaży w jakiej leży paczka z bronią i sakwa :P

PS: Jak o magicznym lodowym pocisku mowa - to że nikt w Nowej Kopalni nie dopomina się kryształu jaki znaleźlismy w misji z latajacym dziennikiem to przeoczenie czy norma?
 

gothic1210
  • Gość
Norma. Sądziłem, że to zadanie będzie dla was trudniejsze i zdobędziecie kryształ później. jebne tam trolla może. Urozmaici to trochę quest. 
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ja również jestem pod wielkim wrażeniem changelog'a , z pewnością ogram na nowym patchu jeszcze raz ER inną frakcją
Jednakże nie zauważyłem poprawy literówki którą zgłaszałem mianowicie w zadaniu od Okyla dotyczącym Flinta. Poza tym nie wiem czy ktoś jeszcze z was ma podobny błąd co ja w 5 rozdziale, mianowicie: Gdy teleportuje się do siedziby magów ognia (tam gdzie wita nas Bartholo) to Gomez zagaduje mnie na zbyt dużą odległość :D  przez co gra mi się buguje ale nie zawsze tak jest. Miał tak ktoś?
 

gothic1210
  • Gość
Rzucę okiem na kod. Może coś zdziałam. 
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ja również jestem pod wielkim wrażeniem changelog'a , z pewnością ogram na nowym patchu jeszcze raz ER inną frakcją
Jednakże nie zauważyłem poprawy literówki którą zgłaszałem mianowicie w zadaniu od Okyla dotyczącym Flinta. Poza tym nie wiem czy ktoś jeszcze z was ma podobny błąd co ja w 5 rozdziale, mianowicie: Gdy teleportuje się do siedziby magów ognia (tam gdzie wita nas Bartholo) to Gomez zagaduje mnie na zbyt dużą odległość :D  przez co gra mi się buguje ale nie zawsze tak jest. Miał tak ktoś?
Ja też tak miałem tylko sie teleportowałem do tego domku magów i odrazu ze swojego tronu z budynku obok zagadał do mnie Gomez, i o ile dobrze pamiętam to zginął niewiadomo skąd.
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
U mnie na szczęście żył zawsze, ale rozmowa się inicjowala na pół km :D,  dobrze wiedzieć że ktoś miał podobny problem. Czyli wychodzi na to że to raczej niedoróbka z podstawki. Lecz jak wspominałem było kilka przypadków że wszystko było w porządku tzw nie zagadywal.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
- zadanie test Draxa, anuluje się jeśli zostaniemy Cieniem, Szkodnikiem lub Nowicjuszem

Czyli mozna juz normalnie wykonywac zadania dla wszystkich gildii, a dokonać wyboru później?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry