Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2958400 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2958400

Odpowiedzi 7439

gothic1210
  • Gość
Dziękuje za odpowiedź, jednak w 1.2 za długo nie grałem ze względu na zero klimatu w obozie bandytów.

Dialogi w obozie powinny wyglądać tak:

-Cześć, możesz mnie czegoś nauczyć?
-WON STĄD, NIE JESTEM W HUMORZE!  <wyciąga broń i atakuje bohatera>

Wyglądały natomiast:
-Cześć, możesz mnie czegoś nauczyć?
-Cześć, jestem Bill, mogę cię uczyć bardzo wielu rzeczy.
-Dzięki.



Mam szczerą nadzieję, że poprawiono ten bezsens.
Różnicę można odczuć już w pierwszych dialogach Draxa. Nie ma mowy, żeby wejść do obozu bez jego zgody. A żeby zdobyć jego zgodę trzeba dobrze poprowadzić dialog i zrobić trochę gnoju w starym obozie. :D

Mod pod tym względem jest znacznie lepszy. Jednak dialogów w stylu
- Cześć!
- Spierdalaj ty kurwo zajebana stad śmieciu pierdolony kmiocie.

nie będzie.
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Wiadomo, że przekleństwa do gothica nie pasują ani trochę, jednak sam fakt poprawy klimatu jest zajebisty :) Propsy.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widzę, że nie dołożyłeś cegiełki do mojego propsowego sukcesu xD
Ile razy można? Nie licząć tego że już parę razy Ci moda spropsowałem, zrobiłem to również dwukrotnie za jego porzucenie :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Widzę, że nie dołożyłeś cegiełki do mojego propsowego sukcesu xD
Ile razy można? Nie licząć tego że już parę razy Ci moda spropsowałem, zrobiłem to również dwukrotnie za jego porzucenie :lol2:
Zrób to xD To już mój ostatni skok na propsy. Nic więcej nie będę tworzył. Zamierzam tylko programować w javie , ale to się tak dobrze jak goticzek nie przyjmie.  :lol2:
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie mam pytanie Outlander, chcę zostać bandytą.  Jak przyjmę zadanie od Draxa to nie mogę wziąć zadania od Thorusa lub Diega. Czy jeśli wykonam je najpierw to potem będę mógł zostać bandytą czy będzie to już niemożliwe ? + mając playerkita dalej nie mogę zainstalować system packa, żaden folder mu się nie podoba ;/
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Właśnie mam pytanie Outlander, chcę zostać bandytą.  Jak przyjmę zadanie od Draxa to nie mogę wziąć zadania od Thorusa lub Diega. Czy jeśli wykonam je najpierw to potem będę mógł zostać bandytą czy będzie to już niemożliwe ? + mając playerkita dalej nie mogę zainstalować system packa, żaden folder mu się nie podoba ;/

 

gothic1210
  • Gość
Po przyjęciu testu Draxa nie da się wykonać zadań od cieni, ani testu zaufania. Cienie zaczną nas podejrzewać o kontakty z Bandytami i nie będą zlecać zadań. Oczywiście możecie próbować szukać, czy nie zostawiłem gdzieś luki i nie da się zbugować, ale moim zdaniem może to mieć przykre konsekwencje dla was.

Co do system packa to nie wiem co z nim. To nie mój dodatek.

@opos co ty dajesz? Zmieniłem to ze 2 tygodnie przed premierą. Pilnie testowaliście późniejsze wersje... ; p
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zrób to xD
Przekonałeś mnie :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Po przyjęciu testu Draxa nie da się wykonać zadań od cieni, ani testu zaufania. Cienie zaczną nas podejrzewać o kontakty z Bandytami i nie będą zlecać zadań. Oczywiście możecie próbować szukać, czy nie zostawiłem gdzieś luki i nie da się zbugować, ale moim zdaniem może to mieć przykre konsekwencje dla was.

Co do system packa to nie wiem co z nim. To nie mój dodatek.

@opos co ty dajesz? Zmieniłem to ze 2 tygodnie przed premierą. Pilnie testowaliście późniejsze wersje... ; p

A no chyba, że bo późniejszej wersji nie testowałem :P
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ja jutro napiszę sporą recenzję, ale na razie. Dla osoby robiącej tekstury i ekwipunek brawa, ale niestety bugi niszczą bardzo, bardzo dużo na razie. Zobaczymy jak to będzie potem. 
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Kurczę, zupełnie tego nie czaje.
Systempack w ogóle nie wykrywa mi gothica, mimo że niecały miesiąc temu wszystko było w porządku.
To chyba nie jest problem moda, gdyż na czystym gothicu jest to samo. Reset kompa i reinstall (3 razy) nic nie dał.

Naprawdę nie wiem, o co tu chodzi. Jakby inny plik na komputerze blokował systempacka.

@EDIT
Wygląda na to, że nic nie zmieni się w tej sprawie.
Moje pytanie:
CZY DUŻO SIĘ ZMIENI, JEŚLI BĘDĘ GRAŁ W TĄ MODYFIKACJĘ BEZ SYSTEMPACKA?
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Mam problem xD, jak już znalazłem tego strażnika z zadania od Draxa, to co mam dalej robić? :trollface:
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Mam problem xD, jak już znalazłem tego strażnika z zadania od Draxa, to co mam dalej robić? :trollface:

Spoiler
Pogadaj ze Skazą.
 

gothic1210
  • Gość
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
@AhnBael nie mam u niego opcji dialogowych o_0
 

gothic1210
  • Gość
On cie ma zaczepić i zaproponować rozmowę za obozem. Gadałeś z tym Tripem? 
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
@Outlander ta, a Skaza ciągle wstaje z krzesła i siada z powrotem :D, pokombinuję i może do mnie zagada.
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A nie trzeba było zagadać z Gravo i Snapem ? :P
 

gothic1210
  • Gość
Jak gadał z Tripem to od któregoś z nich już musiał mieć wskazówkę. 
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Może źle zrobiłem, bo pierw poszedłem do Tripa, on gadał że się obija itp, a dopiero potem do Gravo.
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry