Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2944237 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2944237

Odpowiedzi 7439

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak dajecie pole do hejtowania, to ludzie hejtują. Proponuję zmianę na sensowną, logiczną i rzeczową argumentację. Poprzednia wersja 1.2 udowodniła, ze nie jest "zbugowane". Że działa dobrze, nie wywala gry, daje ciekawą dodatkową możliwość i uzupełnia grę o to, czego twórcy nie dokończyli. Chyba o to wam chodziło w pierwszej kolejności? To zamieńcie niedokończony miecz na przedmiot, którego nie można używać do walki, o cenie 0 i wymuście aby trzeba było z niego zrobić wykończony miecz, który będzie bronią. Oraz wymaganie - przepis w którym będzie, że 2 niewykończone miecze plus jakiś składnik  = 1 wykończony i macie naprawiony wasz "bug" z dodatkowym walającym się mieczem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zamiast się męczyć, oszczędzę ci czasu. Gówno wszystkich obchodzi twoje zdanie :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Warg ogarnij dupcie - wywalasz z siebie jakieś kurwa żale, ze outlander chce cos wyjebac ze SWOJEGO moda. To JEGO mod i to Outlander bedzie decydować co zostanie, a co nie. Skoro powiedział, ze usuwa te kowalstwo mimo Twojego posta to po cholerę spamujesz i robisz syf. Jak usuwa to usuwa - koniec kropka.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Lepiej brak kowalstwa, niż źle dopracowane  :ok:

@Zły_Warg Po prostu szukasz dziury w całym. Nie ma, to nie. I tak nie przekonasz Outlandera, aby dodał. Więc bez sensu narzekanie  :lol:
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lepiej brak kowalstwa, niż źle dopracowane  :ok:

Wpędzacie chłopaków w kompleksy. Dobrze jest zrobione i dopracowane. Jak na przedpotopową grę sprzed 14 lat oraz co było w podstawce, to wręcz bardzo dobrze.

"Ogarniać dupę"? Co to znaczy? Przykro mi, nie rozumiem języka gimbazy. Spróbuj poprawną polszczyzną. :)

Edit.

Jest jedna sprawa. ZAWSZE będzie można podważyć KAŻDY element modyfikacji. Ot co. Gdybym zmieniał wszystko na życzenie każdego to bym się chyba zajebał przy tym modzie. Jak nie będzie bugów, to będzie socjalizm, balans, brzydka grafika, lore, itd. Wszystko zawsze można podważyć. Zwłaszcza, że jesteśmy w internetach a tutaj wielu przychodzi to łatwiej.

Generalizujesz. Przecież nie wszystko na życzenie i nie każdego. Patrz wątek "czarnego maga" wycięty, gdyż kilku złośliwców pluło się, że "unlore" około 70 bodajże strony forum. Tak więc, chyba wybrańców. :) Ale dlaczego wybrańców, skoro jak byk, stoi w opisie, że dodajecie kowalstwo do rzemiosła. Ogłosiłeś publicznie że będzie, więc należałoby się wywiązać z projektu. Zmuszał cię ktoś do modowania gry? Bo się prawie że skarżysz. Władowałeś się w to chyba na własne życzenie. Nie słyszałem jeszcze o przymusie moddingu pod karą nabicia na pal bądź drakońskich grzywien.
Podważyć. Tak. Ponieważ to jest forum. Spełnia swoją rolę.
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Lepiej brak kowalstwa, niż źle dopracowane  :ok:

Wpędzacie chłopaków w kompleksy. Dobrze jest zrobione i dopracowane. Jak na przedpotopową grę sprzed 14 lat oraz co było w podstawce, to wręcz bardzo dobrze.

"Ogarniać dupę"? Co to znaczy? Przykro mi, nie rozumiem języka gimbazy. Spróbuj poprawną polszczyzną. :)

Edit.

Jest jedna sprawa. ZAWSZE będzie można podważyć KAŻDY element modyfikacji. Ot co. Gdybym zmieniał wszystko na życzenie każdego to bym się chyba zajebał przy tym modzie. Jak nie będzie bugów, to będzie socjalizm, balans, brzydka grafika, lore, itd. Wszystko zawsze można podważyć. Zwłaszcza, że jesteśmy w internetach a tutaj wielu przychodzi to łatwiej.

Generalizujesz. Przecież nie wszystko na życzenie i nie każdego. Patrz wątek "czarnego maga" wycięty, gdyż kilku złośliwców pluło się, że "unlore" około 70 bodajże strony forum. Tak więc, chyba wybrańców. :) Ale dlaczego wybrańców, skoro jak byk, stoi w opisie, że dodajecie kowalstwo do rzemiosła. Ogłosiłeś publicznie że będzie, więc należałoby się wywiązać z projektu. Zmuszał cię ktoś do modowania gry? Bo się prawie że skarżysz. Władowałeś się w to chyba na własne życzenie. Nie słyszałem jeszcze o przymusie moddingu pod karą nabicia na pal bądź drakońskich grzywien.
Podważyć. Tak. Ponieważ to jest forum. Spełnia swoją rolę.

Zawsze możesz samemu zrobić moda w którym będzie rozszerzone kowalstwo  :ok:
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zawsze prościej robiło się, kiedyś, w innej grze na innej scenie, tzw reverse engineering... O co miano do mnie pretensje swego czasu. Nie słuszne z resztą. Inne czasy, inna gra. Przywracanie wyciętej zawartości z modu do modu. Ciekawy pomysł Oposie, ciekawy.

Choć prościej byłoby, gdybyście wy, wydali paczkę wyciętych skryptów kowalskich oraz questów z programem wypakowującym i ewentualnie kompilującym ponownie, jeśli potrzeba. Plus info, w którym miejscu one siedziały. Na zasadzie: zrób to sobie sam u siebie. Patch ręczny czy jak to zwał.
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Skoro pewna zawartość została wywalona z moda, to znaczy , że nie bez powodu. 
Nie wiem po co te naciski, wątek Czarnego Maga mimo, że zamysł był dobry wcale nie powalał. Było to niedopracowane bardzo, podobnie jak wszelkie dialogi z wersji 1.2. Wszystko w tym modzie uległo zmianom i przeróbkom Taka paczka nie powstanie, bo te rzeczy po prostu zostały usunięte. 
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Usunięte z modu wersji 1.4. Skrypty kowalstwa, Trudno, pal licho tego maga. No ok. Ale przecież ktoś z was, póki mod nie ukończony, wciąż ma kopię u siebie na dysku, wszystkich wersji skryptów. Jeśli nawet nie, to przecież jest wersja 1.2 modu wciąż w sieci, w której skrypty o których mowa są i działają. O tyle o ile, ale działają. Dla waszego skryptera, to jest robota 5 minut, wyodrębnić i drugie 5 zapakować w paczkę 7 zip oraz napisać instrukcję, w czym to siedziało, który plik, między którą a którą linijką oraz gdzie sobie je wypakować bądź wkleić.
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Jest wersja 1.2 to jak ktoś chce niech sobie wyciaga i indywidualnie wstawia do moda. Nikomu nie bronimy.
Nie rozumiem po co mielibyśmy to robić dla jakichś wadliwych skryptów i zadań typu przynieś-podaj-pozamiataj, które zostały wycięte. Nie sądzę by kotkolwiek poza Tobą był tym zainteresowany.
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ponieważ to waszego skryptera nic raczej nie kosztuje, 3 lata w tym siedział albo więcej, dużo czasu na tym nie straci a zna na pamięć konstrukcję moda i budowę skryptów, które może i sam pisał. Dla kogoś z zewnątrz to będzie odkrywanie ameryki od nowa, czy wywarzania drzwi do lasu. I o ile czytałem forum, poprzednie posty, to nie tylko ja bym się ucieszył z działającego kowalstwa przy możliwości wydobycia rudy. Na serio, aż tak ciężko wam byłoby udostępnić w sieci dodatkowe archiwum z kilkoma plikami txt lub xml? Ile tych kilka skryptów może ważyć? 1 MB? 10 MB?
 

Grzankinho

Grzankinho

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nic nie kosztuje ale też nic za to nie dostaję. Jedynie opinię za wykonaną pracę nad modem ;)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ahn nie ze nikt by nie był zainteresowany a wszyscy, ja przypomne watek czarnego maga wyleciał bo tak chciało 15%  osób około głównie świry z obsesja na pkt lora pal licho pozostałe 85% osób które z otwartymi rekami chciało przyjąć watek czarnego maga ofc prawo mniejszość zawsze góra :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Ja rozumiem, ale ten wątek nie był najwyższych lotów. Zastąpiono go czymś innym i jest o wiele lepiej. Też nie byłem zadowolony jak sporo rzeczy wyleciało z moda, ale tak to już jest, że wycina się z moda to co nie jest dobrej jakości.
A poza tym zdradzę, że Czarnego Maga spotkamy, ale jako dodatek, a nie część wątku :)
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Czarny mag a nekromanta to różnica ? 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czarny mag a nekromanta to różnica ?

No raczej  :pokerface:
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu

Abaddon
Moderator działu

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#2076 2015-01-09, 14:15(Ostatnia zmiana: 2015-01-09, 14:21)
Jest różnica. Chodziło o to, że Nekromanta, którego spotkamy powstał na skryptach Czarnego Maga.
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mac Dun rozwaliłeś mnie tą odpowiedzią i sam nie wiem czemu :P
Zły_Warg - naprawdę jakiś gość się znalazł który dalej chce się wykłócać o to co jest potrzebne  a co nie? :/
Gościu przeczytaj sobię całe 104 strony tego wątku to palce same ci odpadną żeby nie pisały takich głupot :cool:
Daj se spokój po prostu. Jak chcesz kowalstwo to zagraj w gothica 2 a jak czarnego maga to zagraj w MT i koniec rozmowy :facepalm:
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Dla waszego skryptera, to jest robota 5 minut, wyodrębnić i drugie 5 zapakować w paczkę 7 zip oraz napisać instrukcję, w czym to siedziało, który plik, między którą a którą linijką oraz gdzie sobie je wypakować bądź wkleić.
Sęk w tym, że skrypter jest także spacerzystą, grafikiem 2d, grafikiem 3d, osobą poprawiającą dialogi i do tego pilnuje żeby to wszystko trzymało się kupy. Pomaga mu gość, który kiedyś napisał pare zadań, kilku zajętych innymi poważniejszymi niż gothic sprawami testerów i dwóch malkontentów (z czego jednego wywaliłem za totalny brak zaangażowania w nic innego poza narzekaniem).
Cytuj
Nikomu nie bronimy.
Ja bronię. Mój mod, nie pozwalam.
Cytuj
Ponieważ to waszego skryptera nic raczej nie kosztuje, 3 lata w tym siedział albo więcej, dużo czasu na tym nie straci a zna na pamięć konstrukcję moda i budowę skryptów, które może i sam pisał. Dla kogoś z zewnątrz to będzie odkrywanie ameryki od nowa, czy wywarzania drzwi do lasu. I o ile czytałem forum, poprzednie posty, to nie tylko ja bym się ucieszył z działającego kowalstwa przy możliwości wydobycia rudy. Na serio, aż tak ciężko wam byłoby udostępnić w sieci dodatkowe archiwum z kilkoma plikami txt lub xml? Ile tych kilka skryptów może ważyć? 1 MB? 10 MB?
Nom, spytałem go, ale powiedział, że to bez sensu (patrz punkt wyżej).

A za to, że opis jest nie zmieniony przepraszam. Tu jest w miarę aktualny, choć uproszczony http://gothic-edycjamod.bplaced.net/showthread.php?tid=40
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Nom, spytałem go, ale powiedział, że to bez sensu (patrz punkt wyżej).

Dzięki. Już nie trzeba, znalazłem. :)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry