Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2953229 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2953229

Odpowiedzi 7439

The Witcher67

The Witcher67

Użytkownicy
posty6
Propsy3
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Po co usuwać kowalstwo ? :( To kompletna głupota! Komu to przeszkadza ? Niech zostanie.Kto bd chciał to sobie użyje :)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Gothic 1 był strasznie łatwy, schodki zaczęły się dopiero w Gothic 2 NK level npc największy 60 i 200 siły,To samo powinien zrobić outlander a nie bawić się w zmniejszanie broni do 25 siły i można wszystko nosić, powinien zrobić wybór możliwości poziomu trudności nie pogardziłbym mrocznym coś na wzór z Wiedźmina 2.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zapraszam do MT 2.02 na najwyższym poziomie, jeśli chcecie mieć trudność  :ok:
 

gothic1210
  • Gość
Gothic 1 był strasznie łatwy, schodki zaczęły się dopiero w Gothic 2 NK level npc największy 60 i 200 siły,To samo powinien zrobić outlander a nie bawić się w zmniejszanie broni do 25 siły i można wszystko nosić, powinien zrobić wybór możliwości poziomu trudności nie pogardziłbym mrocznym coś na wzór z Wiedźmina 2.
Zrób. Ja nie zrobię.

Po co usuwać kowalstwo ? :( To kompletna głupota! Komu to przeszkadza ? Niech zostanie.Kto bd chciał to sobie użyje :)
Po to, że było zbugowane, wymagało dużych, moim zdaniem nie adekwatnych nakładów pracy, a górnictwo w kolonii górniczej jest potrzebne.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Outlander jak wydasz moda i nie będziesz miał nic przeciwko to mogę popracować nad balansem :D
 

slaso

slaso

Użytkownicy
posty3
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Fajnie by było zobaczyć i jedno i drugie jednak żeby to wszystko zrobić potrzeba czasu. Pamiętajcie o tym. Niech wydadzą wersje 1.4 jako wersje która nie będzie demowka tylko grą testową(czy jak to sie tam nazywa)
 

elathir

elathir

Użytkownicy
posty174
Propsy31
  • Użytkownicy
Tak naprawdę by nie robić z gry jednego wielkiego grida za punktami w celu nabicia 100 siły w pierwszym rozdziale (w oryginale się da) tylko po to by skutecznie walczyć lepiej stosować rozwiązanie utrudniające gra własnie z gridem walczące i zmuszające do tworzenia ciekawych buildów a nie wszystko w siłę + umiejętności machania żelastwem jako jedyny build postaci nie maga dopuszczalny. Dość ciekawym rozwiązaniem stosowanym w modach do gier Betsaidy jest ograniczenie możliwości nauki. Jak by to wyglądało w G1? Otóż np. w pierwszym rozdziale wyżej 20 siły/zręczności/many się nie nauczę, w drugim 40 itd. a setkę dopiero w 5. W rezultacie by pokonać silniejszych przeciwników gra wymusi na graczu miks walki na dystans i bronią białą czy jakieś inne kombinacje z np. wykorzystaniem zwojów hurtowo.

Wydaje się to niebotycznie prostsze od poprawy AI :) Nie wiem na ile to jest w G1 możliwe bo Gothiców akurat nigdy nie modowałem. Bo poziom trudności zmuszający do jednowymiarowego buildu i ciągłego grida expa to żadna poprawa grywalności. Prawdziwe utrudnienie gry powinno zmuszać do kombinowania.
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zagram sobie w wersję 1.2 modu Outlandera. Wciąż go mam zainstalowanego a na windzie 7 działa chyba nawet w miarę stabilnie. A właśnie. Jak to będzie z kupcami w waszym modzie? Co ile będzie im się uzupełniał ekwipunek? Co rozdział jak w podstawce, czy co ileś dni w grze?
 

The Witcher67

The Witcher67

Użytkownicy
posty6
Propsy3
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Zamiast usuwać kowalstwo usuń przetapianie sztabek zlota a z kucia mieczy wywal te które wymagają sztabek złota i bd ok ;) tak to gothic straci swój urok xDI jeśli możesz to dodaj węgiel u handlarzy :D
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zapraszam do MT 2.02 na najwyższym poziomie, jeśli chcecie mieć trudność  :ok:

jeśli chodzi o poziom trudności w mt to jest totalnie zjebane, żeby na normalnym nie zadawać obrażeń na początku gry kretoszczurowi nie mówiąc o najwyższym to była jakaś parodia
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Zamiast usuwać kowalstwo usuń przetapianie sztabek zlota a z kucia mieczy wywal te które wymagają sztabek złota i bd ok ;) tak to gothic straci swój urok xDI jeśli możesz to dodaj węgiel u handlarzy :D
Jest bug z kowalstwem, związany z wyrobieniem niedokończonego miecza, który się tworzy automatycznie. Outlander pisał wcześniej o tym, że kowalstwa nie będzie.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#2051 2015-01-08, 15:58(Ostatnia zmiana: 2015-01-08, 16:04)
Jestem za wydaniem moda z balansem jaki jest obecnie. Potem można będzie myśleć o poprawkach. Na pewno losowe przydzielanie PN odpada bo każdy będzie i tak wczytywał bo to po prostu bardzo głupie... już właśnie lepiej stałe przyznawanie po lvl, czyli na początku te 5pkt, itd. Oczywiście najlepiej by było dopasować PŻ i DMG potworów i NPC, itd.  Poziom trudności jest przybliżony do G2 czy G2 Noc Kruka bo to 2 inne bajki?
W ogóle nie ogarniam tej dyskusji o kowalstwie. Nikt nie powie, że to głupie i bezużyteczne bo w G2NK większość graczy tego używała, widziałem to na forach, itp. sam z tego czasem korzystałem chociaż też za bardzo tego nie potrzebowałem. ALE KURDE NIESTETY NIE BĘDZIE TEGO W ER BO SĄ JAKIEŚ BUGI, KONIEC KROPKA. Może, w któreś łatce to powróci?
Dziękuję i pozdrrawiam
 

gothic1210
  • Gość
Zagram sobie w wersję 1.2 modu Outlandera. Wciąż go mam zainstalowanego a na windzie 7 działa chyba nawet w miarę stabilnie. A właśnie. Jak to będzie z kupcami w waszym modzie? Co ile będzie im się uzupełniał ekwipunek? Co rozdział jak w podstawce, czy co ileś dni w grze?
Po co? Starta czasu. Już te kilkanaście dni to wytrzymasz, a stara ER jest kiepska. Zrobiliśmy dużo pod względem nie tylko bugów. Masa questów jest przebudowana, nowe dialogi, grafika. Szkoda tracić czasu na 1.2.

Ja nie powiedziałem, że kowalstwo jest bezużyteczne. Podjąłem decyzję, że zastąpię ten badziewny skrypt dopracowanym górnictwem. A czy będą dalsze update moda to już stoi pod znakiem "?". Na pewno już nie będzie angażowania się patcha, który miałby jak 1.4 powstawać rok.
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla porównania, przypomnienia sobie Gothica, zobaczyć jakie dokładnie zmiany a poza tym, ostatnim razem nie doszedłem do wątku czarnego maga o którego tak się kłóciliście na forum. A właśnie, gdzie go szukać albo kto inicjuje ten quest w wersji 1.2? Nie starczyło mi samozaparcia i czasu wtedy, aby mordować się na tym balansie PN i doświadczenia przed kilkaset godzin zegarowych i donikąd to prowadziło, a chciałem bez XP mapy. Fizycznie nie ma już tyle czasu do poświęcenia na grę co dzieciaki na tym forum, aby klikać przez 12 godzin przy skale rudy, jako iż za każde mocniejsze wydobycie jest jedynie 30 darmowych punktów XP i co chwilę wyrzucać urobek na ziemię. Jedyna rzecz, która mi się po odświeżeniu wersji 1.2 skrajnie nie podoba, to problem z punktami nauki na początku gry i bardzo wysoka cena nauki mistrza broni 1H. A styl walki na 50% jest po prostu mało efektywny. Reszta Otlanderze, była ok. No prawie, łącznie z tym starym "badziewnym skryptem" na kowalstwo. :D Jeżeli stary skrypt nie bugował, zostaw go. Przynajmniej dla podstawowych rodzajów oręża, wykończony, niewykończony miecz, topór oraz narzędzia. Lepsza byłaby nazwa obóz zbójników niż bandytów. Jak do nich zaszedłem i pogadałem z każdym z osobna, przypomniał mi się serial z lat 70' Janosik. Zbójnicy budujący u siebie socjalizm, "wszystko dla dobra obozu". :D Easter egg? :D Obóz bandytów wśród skazańców i bandytów z kolonii? Masło maślane takie troszkę.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wy umiecie czytać?  :facepalm:

Outlander usunął kowalstwo, ale za to zrobił bardzo dobre górnictwo które 100 razy lepiej zastąpi kowalstwo, bo w GD i tak mało kto potrafił kuć, ciągle było mówione o rudzie, kopaczach którzy kopią aby zarobić, ale my tego nie mogliśmy doświadczyć, a tak będzie o wiele realniej. Zresztą kowalstwo już jest w g1 podstawowych mieczy, ale inne, bez monologów.
 

gothic1210
  • Gość
Jest jedna sprawa. ZAWSZE będzie można podważyć KAŻDY element modyfikacji. Ot co. Gdybym zmieniał wszystko na życzenie każdego to bym się chyba zajebał przy tym modzie. Jak nie będzie bugów, to będzie socjalizm, balans, brzydka grafika, lore, itd. Wszystko zawsze można podważyć. Zwłaszcza, że jesteśmy w internetach a tutaj wielu przychodzi to łatwiej. 
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jest bug z kowalstwem, związany z wyrobieniem niedokończonego miecza, który się tworzy automatycznie

Nie bug, tylko glitch. Exploit, może tak. Dwie różne rzeczy. A po drugie, zauważ, że jest ten sam glitch z mięsem. To smażenie mięsa również usuniecie? jest exploit z rozmnożeniem mięsa, to mięso również wytniecie? Glitch z rozmnożeniem stalowych prętów, pręty również usuniecie? A co z glitchem ze skokiem z dużych wysokości? To skakanie również usuniecie? Bez przesady panowie. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale silnik gry was i tak ograniczy. Gra się wcale z tego powodu nie wywala z błędem ctd a jeden nadmierny niewykończony miecz, zawsze można zwyczajnie wyrzucić, schować do kufra albo po prostu oddać kowalowi za darmo. Usuniecie więc jedną z ciekawszych opcji, ponieważ taki jest silnik gry i nie udało się wam go zmodyfikować? To w końcu robicie moda do gry piranii, czy całkowicie nową grę? Bo nie rozumiem takiego tłumaczenia: "Dobrze działa na tyle, na ile pozwala ten silnik, więc wszystko usuniemy, gdyż jeden nic nie znaczący detal nie pasuje."
 

gothic1210
  • Gość
Kurwa!
Ja pierdolę.
Jebać młotkiem w kowadło będziesz mógł dalej, tyle, że nie będzie czegoś takiego: 

Z podstawki nic nie wytniemy. 
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie. Dokładnie o to mi chodzi, że nie będzie czegoś takiego. Ciesze się, że się rozumiemy, tylko po co ta kobieta lekkich obyczajów i opis czynności płciowej ssaków w wersji ciut wulgarniejszej.
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie. Dokładnie o to mi chodzi, że nie będzie czegoś takiego. Ciesze się, że się rozumiemy, tylko po co ta kobieta lekkich obyczajów i opis czynności płciowej ssaków w wersji ciut wulgarniejszej.
Bo do 3/4 hejterów i ekspertów od goticzka z tego forum inny język nie dociera.
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry