Wyspa Khorinis 7428 14

Ankieta

Głosów w sumie: 38

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 30.08.2012 roku

Wyświetleń 7428

Odpowiedzi 14

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Wyspa Khorinis
2012-08-30, 20:31(Ostatnia zmiana: 2012-08-31, 09:18)
Cytuj
Wyspa Khorinis jest modyfikacją do Gothic 2 Noc Kruka, jej celem jest powiększenie wyspy Khorinis dodanie wielu nowych innowacji skryptowych, jak i również wielu wątków fabularnych. Dodaje trzy nowe światy z których pochodzą powyższe screeny, znajdziemy tam od lasów począwszy, a na pustyni kończąc. Mam nadzieję, że screeny się podobają, z poważaniem EdekSumo. :D





Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Daję cztery. Nie jest wprawdzie strasznie źle, ale widać tu dużo niedociągnięć. Mesh świata ma stanowczo za mało detali, wygląda, jakby umyślnie składał się z samych linii prostych. Nie jest to również w żaden sposób zamaskowane vobami, ponieważ level-design również jest bardzo skąpy. Żadnych krzaczków, głównie drzewa i trawa, a to naprawdę niedobrze, ponieważ nie ma przez to dosłownie żadnej różnorodności. Na drugim screenie(w załączniku trzecim) woda wyjątkowo odstaje od brzegu, jest rozmazana i przesadnie jasna. Skąd jest ta tekstura, z G1? Podoba mi się za to screen czwarty(albo piąty w załączniku). Wprawdzie nie widać zbyt dużo(może to i dobrze), ale przynajmniej wiadomo, że to miasto to nie cztery domy postawione na krzyż.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Wahałem się pomiędzy 3 a 4 za słabiutką szczegółowość świata. Zdecydowałem się jednak na wyższą ocenę, bo przemówił do mnie ostatni screen - z wąwozem.
 
makin' bacon

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
świat jest niestety ubogi pod względem level designu, jak napisał Cum wypadałoby dać więcej vobów. Podobały mi się natomiast 3 ostatnie screeny i to one zadecydowały o ocenie końcowej. Niestety tam gdzie na 2 screenach jest woda, wyszła ona tragicznie - koniecznie do poprawy!
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Moja ocena 4. Niektóre screeny fajne, ale na innych przydało by się coś pododawać. Nawet na tej zimowej lokacji można by sporo pododawać, ponieważ jest tam bardzo pusto. Drzewo i ten pień przydało by się pokryć warstwą śniegu. Podoba mi się za to screen nr.6.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
4

Przęciętnie, level dsing pozostawia wiele do życzenia, radze wymienić tą wode na trzecim screenie i znaleść jakiegoś dobrego level-designera.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
3 za przeciętność i spapraną wodę.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Trzy, a przez sekundę zastanawiałem się czy nie dać dwa. Edek, screeny zjebałeś po całości.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Czwórka - ogólnie nie jest źle, ale odnoszę, może mylne wrażenie, ale świat wygląda nieco płasko i w niektórych miejscach cholernie pusto.
 
Комиссар RBT

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Wyspa Khorinis
#9 2012-09-01, 00:12(Ostatnia zmiana: 2012-09-01, 00:13)
Dodam coś od siebie na temat screenów: jak dowiedziałem się że kzw startuje olałem to całkowicie, robiłem screeny aby były, i aby nie skończyć jak jakieś kaczki czy inne gothery :D  Nie jest to żadne usprawiedliwienie czy coś ale realna ocena, nie ma na scenie moddingu goticzka modyfikacji która może się równać z rzeką pod względem level-desingu tyle ode mnie :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
... a to wszystko właśnie przez takie podejście.
Gdybyście naprawdę chcieli to byście to osiągnęli, KZW to tylko człowiek, reszta jego teamu też, KZW nawet wskazał wam drogę w swoim tutorialu, jednak wam się po ludzku nie chce.
Więc zamiast zwalać na KZW to się po prostu przyznaj żeś leń.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wahałem się pomiędzy 3 a 4 za słabiutką szczegółowość świata. Zdecydowałem się jednak na wyższą ocenę, bo przemówił do mnie ostatni screen - z wąwozem.
wbrew pozorom nie brałem udziału w tym modzie. Co do screenow to daje 3. Mala szczegółowość świata, slaby lvl design i te okropne zbrojo sklejanki, a fe. Ale żeby nie było tak ze tylko narzekam, to powiem, ze i tak jest lepiej niż kiedys
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Szau nie ma, dupy nie urywa.
3.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
3
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wydaje mi się, że w tajnym dziale widziałem lepsze screeny :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry