Szachy - zapisy i dyskusje 356524 830

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 2.08.2012 roku

Wyświetleń 356524

Odpowiedzi 830

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wczoraj wieczorem pijany i zmordowany Kyromen odmówił grania w szachy! Powinienem wziąć to jako walkover.  :lol:

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Dobra, Sawik to jak pasuje ci ten poniedziałek?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Szachy - zapisy i dyskusje
#82 2012-08-04, 19:59(Ostatnia zmiana: 2012-08-04, 19:59)
Pasuje mi teraz, poniedziałek tylko późnym wieczorem bo robię do siódmej mojego czasu, więc na wasze to ósma, zanim do domu, zanim coś zjem to Ciebie zapewne już nie będzie.

Napisz na GG 24180766 to się zgadamy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
@Cygar. Dowody masz?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, moi oponenci z grupy: ustalmy czas gry.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
1 Mecz rozegrany :)  
Zkirtaem poległ :D
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mogę grać jutro wieczorem, ewentualnie jak ktoś się uprze to dzisiaj też mógłbym.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Szachy - zapisy i dyskusje
#87 2012-08-04, 21:14(Ostatnia zmiana: 2012-08-04, 21:21)
1 Mecz rozegrany :)  
Zkirtaem poległ :D
Screen albo mecz nieważny.[/s]

Grupa Fabioska ma zajebiście, Rafał, nie żeby coś, ale jak przegrasz to... to... kurwa nawet nie ma co się zastanawiać co jak przegrasz skoro gość miał problemy gdy używałem tylko jednego skoczka no i jednego pionka XD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rafał, nie żeby coś, ale jak przegrasz to... to...
to trudno :P

5 lat temu ostatnio grałem (nie licząc tych 3 dziś) ;d  dziś zagrałem sobie 3 meczyki z jakimiś przypadkowymi ludźmi wszystko przejebane :(

Zębacz jutro wieczorem koło 20 będę na gg to się zgadamy 12558776

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Niebieskooki vs Zkirtaem

Gram pod nickiem Okata bo Niebieskooki było za długie ^^
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
@Cygar. Dowody masz?

Jesteś tak poważny że aż śmieszny.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Luk nie jest śmieszny :lol2:
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Astek zrób jeszcze tabele z punktami. :3

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Idź z tym do meata, on chciał coś takiego :ok:  Mi się nie chce brać na siebie tyle roboty :ok:
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Zrób bo później będzie afera punktowa.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wczoraj wieczorem pijany i zmordowany Kyromen odmówił grania w szachy! Powinienem wziąć to jako walkover.  :lol:
Przez najbliższy tydzień przewiduję być zatruty alkoholem. Dajcie mi spokój, kaca mam :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie mamy aż tyle czasu kyro :lol2:
właśnie zagrałem z edkiem, przyznam, że w paru ruchach mnie zaskoczył :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ale ja naprawdę nie wiem kiedy będę porządnie trzeźwy :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to graj po pijaku
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Będę potrzebował taryfy ulgowej :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry