Fable 3 - problem 2538 3

O temacie

Autor Keller

Zaczęty 7.06.2012 roku

Wyświetleń 2538

Odpowiedzi 3

Keller

Keller

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem z grą Fable 3. Otóż miałem oryginał na płycie i pożyczyłem go koledze (On ją porysował i jest zupełnie nie do odczytania) Na nieszczęście kilka dni wcześniej usunąłem ją z komputera lecz teraz chcę znowu zagrać. Tak więc poszedłem do niego i skopiowałem gre z komputera [z program files (niektóre gry tak dzałały więc chciałem sprobówać)]. Po włączeniu gry uruchamia się czarne okno z kursorem z gry i nic dalej się nie dzieje. Na internecie przeczytałem że zainstalowanie patcha pomaga, ale gdy próbuję tak zrobić to wyskakuje błąd że gra nie została zainstalowana. Tak więc czy jest jakiś inny sposób niż kupno nowej gry czy ściągnięcie z internetu?
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Nie pierdol się, ściągaj. Masz moje błogosławieństwo, jeśli ci to pomoże.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak się dobrze orientuję masz nawet do tego prawo, grę posiadasz więc w twoim wypadku TO JEST kopia zapasowa.

Zadam pytanie, czy Fable nie robi sobie folderu w Moje Dokumenty gdzie trzyma ustawienia itp? Jeżeli tak to możliwe że twórcy nie przewidzieli sytuacji w której tego pliku [folderu] nie będzie i nie zaimplementowali automatycznego tworzenia takowego pliku. Sprawdź u kolegi czy taki folder jest, jak tak to przenieś.

Swoją drogą, jak kolega zniszczył płytę to wypadałoby grę odkupić...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Fable 3 - problem
#3 2012-06-07, 19:06(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 19:09)
Na internecie przeczytałem
Jakim cudem Starsi Internetu pozwolili ci się do niego zbliżyć?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry