Funkcja nie wywołuje się 2426 4

O temacie

Autor

Zaczęty 5.06.2012 roku

Wyświetleń 2426

Odpowiedzi 4

gothic1210
  • Gość
Dodałem w świecie wyzwalacz. Dopisałem odpowiednią linijkę do startup.d i działa. Napis jest wyświetlany, jednak to co pod ifem nie działa. Nie mam pojęcia dlaczego. Triger działa co 2 sekundy.
Cytuj
//wyzwalacz - funkcja główna
func void WYZWALACZ ()
{
PrintScreen   ("PRE-BETA 0.4", 1,94,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3); //działa
if (MIS_BuntZbieraczy == LOG_RUNNING)
&& (Npc_IsDead(Bau_900_Ricelord))
&& (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Rufus_ActionGoWhat))
{
B_KillNpc (Org_846_Schlaeger);
Org_844_Lefty.guild = GIL_TROLL;
Npc_ExchangeRoutine (BAU_928_Bauer,"bunt");
Npc_ExchangeRoutine (BAU_916_Bauer,"bunt");
Npc_ExchangeRoutine (BAU_923_Bauer,"bunt");
Npc_ExchangeRoutine (BAU_907_Bauer,"bunt");
Npc_ExchangeRoutine (BAU_904_Bauer,"bunt");
Npc_ExchangeRoutine (BAU_903_Rufus,"bunt");
Org_845_Schlaeger.guild = GIL_TROLL;
Print ("Bunt zbieraczy!"); //nie działa
};
};
Print Screen działa, ale reszta pod ifem nie działa mimo spełniana warunków. Czyżbym coś skopał? Kod wklejałem do rożnych plików i dalej nie chodził. Proszę o pomoc.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Pewnie warunek nie zachodzi. Możesz jeszcze wyświetlać, jaką wartość ma warunek PrintScreenem.

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Npc_KnowsInfo (other, DIA_Rufus_ActionGoWhat)To wygląda podejrzanie. Spróbuj zmienić na hero.
 

gothic1210
  • Gość
Macie rację. Warunek z dialogiem nie był spełniony. To pewnie dlatego, że wczytywałem grę. Zapis był tuż po dialogu. Wydawało mi się, że i tak powinno działać, no ale cóż. Na wszelki wypadek sprawdzę to jeszcze raz.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Macie rację. Warunek z dialogiem nie był spełniony. To pewnie dlatego, że wczytywałem grę. Zapis był tuż po dialogu. Wydawało mi się, że i tak powinno działać, no ale cóż. Na wszelki wypadek sprawdzę to jeszcze raz.
Nie o to chodzi ! Czytaj co napisał Zysk. Zmienna other w czasie wyzwalania może mieć różnego NPC. other sprawdza się tylko podczas inicjowania dialogów. Dlatego przy wyzwalaczach pisz hero bo hero to ZAWSZE postać którą jesteśmy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry