O temacie
Autor
Zaczęty 5.06.2012 roku
Wyświetleń 2426
Odpowiedzi 4
gothic1210 Gość
//wyzwalacz - funkcja głównafunc void WYZWALACZ (){PrintScreen ("PRE-BETA 0.4", 1,94,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3); //działaif (MIS_BuntZbieraczy == LOG_RUNNING)&& (Npc_IsDead(Bau_900_Ricelord))&& (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Rufus_ActionGoWhat)){B_KillNpc (Org_846_Schlaeger);Org_844_Lefty.guild = GIL_TROLL;Npc_ExchangeRoutine (BAU_928_Bauer,"bunt");Npc_ExchangeRoutine (BAU_916_Bauer,"bunt");Npc_ExchangeRoutine (BAU_923_Bauer,"bunt");Npc_ExchangeRoutine (BAU_907_Bauer,"bunt");Npc_ExchangeRoutine (BAU_904_Bauer,"bunt");Npc_ExchangeRoutine (BAU_903_Rufus,"bunt");Org_845_Schlaeger.guild = GIL_TROLL;Print ("Bunt zbieraczy!"); //nie działa };};
Adanos Administrator
Zysk
Npc_KnowsInfo (other, DIA_Rufus_ActionGoWhat)
RafalBudzis
Macie rację. Warunek z dialogiem nie był spełniony. To pewnie dlatego, że wczytywałem grę. Zapis był tuż po dialogu. Wydawało mi się, że i tak powinno działać, no ale cóż. Na wszelki wypadek sprawdzę to jeszcze raz.