Gothic Multiplayer Accrescere 86097 177

O temacie

Autor turbocheat

Zaczęty 27.05.2012 roku

Wyświetleń 86097

Odpowiedzi 177

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
skrypty dla klienta? Coś w stylu g2mdk? Czy jak w mta.?
 

Wojak

Wojak

Użytkownicy
posty67
Propsy9
  • Użytkownicy
skrypty dla klienta? Coś w stylu g2mdk? Czy jak w mta.?

Chodzi mi o coś w stylu MTA - skrypty ściągane z serwera przy połączeniu i uruchamiane na cliencie...


Z tego co widzę to przy obecnie dostępnych funkcjach już można napisać skrypt który daje doświadczenie/złoto za zabicie gracza, oraz prosty sklepik w którym doświadczenie/złoto można wymienić na umiejętności/ekwipunek  :)
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
skrypty dla klienta? Coś w stylu g2mdk? Czy jak w mta.?

Chodzi mi o coś w stylu MTA - skrypty ściągane z serwera przy połączeniu i uruchamiane na cliencie...


Z tego co widzę to przy obecnie dostępnych funkcjach już można napisać skrypt który daje doświadczenie/złoto za zabicie gracza, oraz prosty sklepik w którym doświadczenie/złoto można wymienić na umiejętności/ekwipunek  :)
To byłoby dobre ale pozwólmy im powoli robić swoje :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
Zdaje mi się, że podziału nie będzie.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To byłoby dobre ale pozwólmy im powoli robić swoje :)
Zawsze Content Skryptów możecie rozdawać zaufanym osobą. W więcej osób zrobicie coś lepszego. Dobrze by było dodać potwory w lasach wiem ze to trudne ale mozna by spróbować robić potwory bez perc`ów (reakcji) na początek nawet głupie chrząszcze dodać to już będzie coś. Potem serwer by kontrolował pozycje chrząszcza tak samo jak gracza.

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam nadzieję turbocheat, że na nowo Ci jakiś głupi pomysł nie przyjdzie do głowy. Masskille w GMP to była porażka..
 

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
To byłoby dobre ale pozwólmy im powoli robić swoje :)
Zawsze Content Skryptów możecie rozdawać zaufanym osobą. W więcej osób zrobicie coś lepszego. Dobrze by było dodać potwory w lasach wiem ze to trudne ale mozna by spróbować robić potwory bez perc`ów (reakcji) na początek nawet głupie chrząszcze dodać to już będzie coś. Potem serwer by kontrolował pozycje chrząszcza tak samo jak gracza.
Nie bazujemy na skryptach gothicowych. Potwory? Za jakiś czas, ale jeszcze nie teraz.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czemu jestem dziwnie pewny że osoby biorące się za to nie mają o tym zielonego pojęcia? I dlaczego wydaje mi się że jest to oparte na jednym z kilku kodów źródłowych gmp wypuszczonych na WoG?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nadzieję turbocheat, że na nowo Ci jakiś głupi pomysł nie przyjdzie do głowy. Masskille w GMP to była porażka..
To się zobaczy :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
Czemu jestem dziwnie pewny że osoby biorące się za to nie mają o tym zielonego pojęcia? I dlaczego wydaje mi się że jest to oparte na jednym z kilku kodów źródłowych gmp wypuszczonych na WoG?
1. Mamy jak najbardziej pojęcie.
2. Było to robione od podstaw. Gdzie ty te źródła masz?
 

skejt23

skejt23

Użytkownicy
posty7
Propsy3
  • Użytkownicy

skejt23

Gothic Multiplayer Accrescere
#30 2012-06-02, 10:58(Ostatnia zmiana: 2012-06-02, 10:59)
Czemu jestem dziwnie pewny że osoby biorące się za to nie mają o tym zielonego pojęcia? I dlaczego wydaje mi się że jest to oparte na jednym z kilku kodów źródłowych gmp wypuszczonych na WoG?

Oni to robią w c++, natomiast na wogu jest kod multiplayer#msg1038100a mainclaina w C#. Chociaż kod można częściowo dostosować pod c++, to wątpie, że to zrobili. Jedyne na czym się tu bazują to G2Ext.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czemu jestem dziwnie pewny że osoby biorące się za to nie mają o tym zielonego pojęcia? I dlaczego wydaje mi się że jest to oparte na jednym z kilku kodów źródłowych gmp wypuszczonych na WoG?
1. Mamy jak najbardziej pojęcie.
2. Było to robione od podstaw. Gdzie ty te źródła masz?

Przyzwyczajcie sie do neigo, on narzeka na wszystko co chodzi po tym swiecie  :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przyzwyczajcie sie do neigo, on narzeka na wszystko co chodzi po tym swiecie  :ok:
Do niego też, za każdym razem to komentuje :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
@skejt23 z G2Ext też nie trafiłeś.
 

risen24

risen24

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Czemu jestem dziwnie pewny że osoby biorące się za to nie mają o tym zielonego pojęcia? I dlaczego wydaje mi się że jest to oparte na jednym z kilku kodów źródłowych gmp wypuszczonych na WoG?

Oni to robią w c++, natomiast na wogu jest kod multiplayer#msg1038133a mainclaina w C#. Chociaż kod można częściowo dostosować pod c++, to wątpie, że to zrobili. Jedyne na czym się tu bazują to G2Ext.

Widac zjadlo w koze, tak wogole sam to pisalem.
 

Wojak

Wojak

Użytkownicy
posty67
Propsy9
  • Użytkownicy
Mój antywirus znalazł trojana "TR/Hijacker.Gen5" w pliku "gmpa.dll"  :|
 

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
To fałszywy alarm, jakiego masz antywirusa?
 

Wojak

Wojak

Użytkownicy
posty67
Propsy9
  • Użytkownicy
To fałszywy alarm, jakiego masz antywirusa?
AVIRA
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Znasz angielski ? Nie jest to fałszywy alarm, jest tam część kodu która odpowiada za wstrzykiwanie kodu w inny proces co mówi sama nazwa tego trojana = hijacker
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
Zaraz... Przy launcherA ci nie wyrzuca komunikatu?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry