Z życia złodzieja 15492 29

O temacie

Autor wr0d

Zaczęty 15.04.2012 roku

Wyświetleń 15492

Odpowiedzi 29

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Z życia złodzieja
2012-04-15, 17:15(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:49)
themodders
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mógłbyś coś o nim napisać? Oraz nie jest to przypadkiem demo?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HellVard

Z życia złodzieja
#2 2012-04-15, 17:33(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 17:37)
Na pewno nie demo, to ma ponad 600mb  :ok:
Proszę, trochę bełkotu z google translatora:

Z życia złodzieja, "całkowita zmiana Converstion Gothic II - Noc Kruka, który pozwala gracz wciela się w rolę młodego złodzieja, który usiłuje wejść w społeczeństwie Verbrechnern Dodatkowo ponad 12 godzin rozgrywki oferuje Modikation może być nowy świat, nowe bronie, nowe zbroje, nowe przedmioty, niezliczone zadania i wiele nowych, znaki wiarygodne są. także oferowanych nowych funkcji. Oprócz realnych rozmów z NPC mogą łowić na przykład teraz. Ponadto teraz zmienić ekrany ładowania, ekran stanu zawiera teraz statystyki i doświadczenie jest dodatkowe reklamy.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Das Fischsystem:
Das Fischsystem stammt im Prinzip aus Ikarus. Ziel ist es auf eine  bestimmte Entfernung an den Fisch heran zu schreiben und in ~0,5 sek. im  Fokus zu behalten. Um das ganze etwas dynamischer zu gestahlten  Schwimmen überall im Meer kleine schwärme rum, wo man die einzelnen  Fische fangen kann.
Doch Vorsicht: Schwimmt man zu weit raus, kann auch auch mal ganz schnell selbst als Fischfutter enden!
Bardzo ciekawe wykorzystanie możliwości Ikarusa...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie tyle co ciekawe co oryginalne.
Może ktoś przetłumaczyć opis moda oraz podany spis innowacji?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Odnośnik nie chce mi się załadować. Mógłbyś też poprawić nazwę tematu i wypełnić treść, a nie sam odnośnik wkleiłeś..
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Nic nie zrozumiałem z majaczenia google tłumacz. To jest "mod dodatek" (taki jak Returning), czy może mod zmieniający całkiem fabułe (taki jak Dark Saga)?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Totalna konwersja, przecież pisało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Z życia złodzieja
#8 2012-04-17, 12:14(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 12:15)
Pozwolę sobie przetłumaczyć na język polski zrozumiały :

Tłumaczenie :
Cytuj
"Z życia złodzieja" to całkowita konwersja do  Gothic II Noc Kruka. Mod pozwala wcielić się w rolę młodego złodzieja, który usiłuje dostać się do przestępczego społeczeństwa(chodzi tu o grupę złodziejską o nazwie "Spółka). Modyfikacja oferuje :
- 12 godzin rozrywki,
- nowy świat,
- nowe bronie,
- nowe zbroje,
- nowe przedmioty,
- duża liczba nowych zadań,
- wiele nowych fukncji, m. in łowienie ryb (?)

Zmieniono ekran ładowania, na którym znajdują się statystyki postaci oraz dodatkowe reklamy

Mam nadzieję że pomogłem. Jakby co proszę o propsa.

http://www.moddb.com/mods/aus-dem-leben-eines-diebes to jest sttona do moda. Był on nominowany w konkursie "ModdB".
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Robertboanerges

Z życia złodzieja
#9 2012-04-17, 14:47(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 14:47)
Tylko jest problem z tym modem. Wyłącza się po chwili ładowania  (tak z 3 razy mi zrobił i nic). No i błąd wyskakuje.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zmieniłem nazwę tematu, bo "Duuży niemiecki mod sprzed 2 tyg" właściwie nic nie mówi.

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
A czy mod jest także w polskiej wersji czy tylko niemieckiej??
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Jest tylko po niemiecku.
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Z życia złodzieja
#13 2012-04-17, 19:01(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:48)
themodders
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ciekawie to wygląda, mógłby ktoś się wziąść za spolszczenie. Właśnie ściągnołem no i wygląda całkiem dobrze, mod warty uwagii. Fajnie było by zagrać po polsku :)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Mody takie jak Jaktyl, Nightmare czy niedawno Juran ( Jedyne mody do G2Nk które maja Pl wersje i sa godne uwagi ) doczekały sie polonizacji, ten mysle tez zwazywszy ze jest wart uwagi i poswiecenia czasu na polonizacje a co najwazniejsze prezentuje soba znacznie wiecej niz jakis tam przecietny mod
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Problem w tym że póki co wszyscy czekają ze zniecierpliwieniem na The Dark Sage po polsku więc nie liczyłbym na razie na to, żeby ktoś się zabrał za tłumaczenie tego moda, zważywszy na to, że z pewnością jest przy nim kupa roboty...
 

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie planuje ktoś zrobić spolszczenie tego moda ? ;] nie ogarniam niemieckiego już wolałbym po rusku czy arabsku...
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

Z życia złodzieja
#18 2012-05-08, 20:27(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 18:55)
Cytuj
już wolałbym po rusku czy arabsku...

Nie chciałbyś, uwierz mi. :D
Może bym coś przetłumaczył, ale to zależy od ilości wolnego czasu...

@Down: No to na pewno, ale jak nie znasz cyrylicy, to jedynie przy dialogach możesz się połapać - pod warunkiem, że jest dubbing. Ale wersja po arabsku musiałaby być bombowa. :D
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Zależy od gustu. Osobiście wolałbym rosyjski, zamiast germańskiego
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry