Moddowanie świata 1587 3

O temacie

Autor Vekth

Zaczęty 5.04.2012 roku

Wyświetleń 1587

Odpowiedzi 3

Vekth

Vekth

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

Vekth

Moddowanie świata
2012-04-05, 02:25(Ostatnia zmiana: 2012-04-05, 20:18)
Witam.
Chciałem zbogacić dla testu podstawowy świat gothica II nk o jakiś mały szczegół, np. dodałem drzewko obok wieży Xardasa w spacerze, zapisałem świat jako NewWorld2.zen. Wszystko ładnie elegancko, tworzę paczkę .mod, plik .ini, daje w nim ścieżkę do NewWorld2.zen, odpalam swój mini mod przez Gothic Starter i dupa. Dalej widzę podstawowy świat bez mojego drzewka. Dla testu podmieniłem mój nowy świat na ten podstawowy i wszystko działało, jednak takie rozwiązanie mnie nie kręci. Dodam że do pliku .mod dodałem tylko ten nowo powstały plik NewWorld2.zen. Czy powinienem dodać coś jeszcze? Czy może problem leży gdzieś indziej?

Pozdrawiam.
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
zmieniles w .ini moda world ? z tego co wiem nie nadpisuje się światów
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przecież napisał że zmienił w ini.

Jak zmieniałeś to uważaj ponieważ jak napisałeś world zamiast World to nie będzie działać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Vekth

Vekth

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

Vekth

Moddowanie świata
#3 2012-04-05, 03:09(Ostatnia zmiana: 2012-04-05, 13:45)
Do paczki .mod wystarczy dodać ten jeden plik od mapy ? W tym przypadku NewWorld2.zen.

A może ja nie umiem plku w spacerze zapisać x)
Open ZEN > wybieram NewWorld.zen (podstawowy z gothica)> klikam na pierwsze lepsze drzewo, copy, paste w inne miejsce, przesuwam gdzie sobie tam chcę > Save Zen, zapisuję jako NewWorld2.zen i już. Ten sam NewWorld2.zen dodaję do paczki .mod i do tego samego ustawiam ścieżkę w pliku .ini.

Tak jakby ten Gothic Starter mnie olewał i odpalał podstawkę zamiast moda :(

Problem rozwiązany. Zrobilem całkowity reinstall gothica, g2dmk, startera. Zedytowałem świat od nowa, tym razem po dodaniu drzewa dałem Store Vobstates, potem Compile World outdoor i Light, zapisałem plik .zen, podałem w .ini ścieżkę do niego i działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry