Gothic: Czas Zapłaty [beta] 964871 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 964871

Odpowiedzi 2392

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1440 2012-11-05, 21:44(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 21:46)
Cytuj
1. Lokalizacja OM.

Pracuj przy CZ przez kilka lat, nie wiedz czym jest tajemnicze "om". Pytam poważnie, co to za mityczny akronim?
Cytuj
3. Warstwa 3d. Żeby z moda wyciągnąć jeszcze więcej (technicznie się nie da, ork zdziałał cuda) fajnie byłoby pobawić się z modelami, animacjami, etc. ale tutaj brakło rąk do pracy. Puenta: trzeba się cieszyć tym co jest i kreatywnie wykorzystać to co oferuje Gothic.

Jest co najmniej przyzwoicie. Z resztą, robienie czegokolwiek w g jest tak cholernie problematyczne, że i tak trzeba ze wszystkim jechać -60% po ambicji.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie jest to Obóz Myśliwych? Jak dobrze rozumiem później przemianowany na Obóz Rebeliantów?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Arrim

Arrim

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
A nie chodzi o Łowców Trolli? To jest obóz myśliwych.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie jest to Obóz Myśliwych? Jak dobrze rozumiem później przemianowany na Obóz Rebeliantów?
Tak. Nazwy w zasadzie używane zamiennie w modzie.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1444 2012-11-05, 22:05(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 22:07)
No strategicznie lokalizacja najgorsza, ale z estetycznego punktu widzenia prezentuje się bardzo ciekawie i sensownie i nie jest to jeden z tych słynnych "obozów" typu palisada ze spacera i takie też paskudne domki. Bardzo szanuje pracę Maria, mimo tylu lat.

Z drugiej strony mapa w g1 jest na tyle kompletna, że trudno tam cokolwiek wsadzić bez poczucia, że zostało to zrobione na siłę. Wyjątkiem orle gniazdo, czy obóz przy kopalni z mt.
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Jak dla mnie to jest bardzo dobrze. Nie robi mi różnicy, że OR jest w takim miejscu. Naprawdę według mnie to jest zaje mod i tyle.


Jak tam z tym patchem??? Ostatnio (od 3 dni) coś dziwnie nikt nic nie pisał. Co się dzieje?


PROSZĘ napiszcie coś, bo mnie kur.ica bierze
 

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
Może mi ktoś powiedzieć czy w tej wersji moda spotykamy Bezimiennego z podstawki? Bo surfując po sieci znalazłem sprzeczne wersje...

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Może mi ktoś powiedzieć czy w tej wersji moda spotykamy Bezimiennego z podstawki? Bo surfując po sieci znalazłem sprzeczne wersje...
Podczas pewnego Questa kiedy stoisz na patrolu Bezimienny ratuje ci zadek przed atakiem trolla.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Tak, spotykamy go nie raz.
Spoiler
Pierwszy podczas zadania, w którym stoimy cała noc na warcie; drugi raz, gdy idziemy spotkać się z informatorem (zasadzka), Bezi zabija strażników; później trenuje sobie walkę mieczem w OR; a jeszcze później idziemy z nim na Cmentarzysko Orków.
Więcej nie wiem bo nie dało się dojść dalej w CZ beta.
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Oczywiście. Ponadto cyt. ,,Bezimienny Bury Zenosław - główny bohater gry gothic,, przy każdym spotkaniu ma inny ekwipunek (taka ciekawostka, cytat z gothic prawdziwa historia kontynuacja odc chyba 5)
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A ja utchnełem w momęcie w którym jestem wrzucony go Głębi i było by wszystko dobrze ale Głębia nie jest dokończona i nie da się z niej wyleść.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A ja utchnełem w momęcie w którym jestem wrzucony go Głębi i było by wszystko dobrze ale Głębia nie jest dokończona i nie da się z niej wyleść.
Kurwa, nawet ja wiem że trzeba wpłynąć do rury, a w CZ grałem tylko w pierwszą wersję do pierwszego crasha.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Jak postępują prace nad modem?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
przylaczam sie do pytania
wiemy, ze ciezko pracujecie, ale od dluzszego czasu nie dajecie oznak zycia
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Cierpliwości. Wszystko ciągle idzie do przodu. Jak czekałeś tyle czasu, to co ci szkodzi poczekać jeszcze trochę :huh: ?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
jestem cierpliwy, nie naciskam. nie jestem jak niektorzy  :wink:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy

Libra

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1456 2012-11-23, 16:25(Ostatnia zmiana: 2012-11-23, 16:26)
Cierpliwości. Wszystko ciągle idzie do przodu. Jak czekałeś tyle czasu, to co ci szkodzi poczekać jeszcze trochę :huh: ?

No to pochwalcie się plebsowi co zrobiliście  :wink:
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Ja tam tylko testuję, ale z moich informacji wynika, że na razie gra jest ukończona do połowy 4 rozdziału i zostało już naprawionych dosyć dużo bugów.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

juhas

juhas

Użytkownicy
posty40
Propsy12
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
To życzymy Wam powodzenia i z niecierpliwością czekamy na premierę :D
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Do finalnej wersji jeszcze długo ,ale możesz sobie skrócić ten czas grając w The Dark Saga PL  :lol:
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry