Gothic: Czas Zapłaty [beta] 965071 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 965071

Odpowiedzi 2392

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Ja mam wersję jak Adanos dał kiedyś. Tak gdzieś 35 do 50 strony i tam pisało 1.0.4 v to to mam
 

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
To jeszcze spytam tylko czy ten Wasz "prawie-finalny-patch", który usunie bugi do momentu 5 rozdziału będzie kompatybilny z resztą zapisów z tej ostatniej wersji?
Bo zakładam, że najpierw będzie ten patch, który usunie bugi do 5 aktu, a potem patch finalny, który doda 6 rozdział. Tak?

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
To jeszcze spytam tylko czy ten Wasz "prawie-finalny-patch", który usunie bugi do momentu 5 rozdziału będzie kompatybilny z resztą zapisów z tej ostatniej wersji?
Bo zakładam, że najpierw będzie ten patch, który usunie bugi do 5 aktu, a potem patch finalny, który doda 6 rozdział. Tak?

Najlepiej zacząć grę od nowa po wgraniu nowej łatki, mogą wystąpić błędy z kompatybilnością zapisów na poprzednim patchu.
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
A jak tam z tym moim patchem? to jest v  1.0.4 ale na gothicstarter pisze 0.9.5.

Cytuj
Mam nadzieję :D , że ten patch naprawia Głębię i nie powoduje wyżej wymienionych problemów: http://www.sendspace.com/file/4oynm6
    Mam tego patcha wgranego.
Cytat ze strony 42 tego tematu.

EDIT

Już znalazłem listę. Trzeba przywołać go kodem zabić kill namierzyć i dać J na nim. Wyskakuje tam lista jego waypointów i godziny. od 8:36 do 9:04 koło NO itd. Tylko trza se samemu zobaczyć gdzie te waypointy są. (goto waypoint <nazwa waypointa>

[mod=EdekSumo] Używaj opcji edytuj [/mod]

No i klops. Po bitwie ze strażnikami Ratford nie zagaduje. Mam nadzieje na patcha poprawiającego podziemia zmiennokształtnych i Rata xD. Trza się z trudem jakimiś innymi grami zająć.
 

Pawci0W

Pawci0W

Użytkownicy
posty159
Propsy37
  • Użytkownicy
Jakby co, to ten Paul w momencie dostania zadania na znalezienie go , to znajduje się niedaleko wejścia do Obozu na Bagnie. Radzę przeteleportować się tam zaraz po dostaniu zadania przez komendę B Marvin B i K.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
on nie znajduje sie tylko przy wejsciu do obozu na bagnie, on co "gothiczkowa godzine" jest gdzie indziej
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Pawci0W

Pawci0W

Użytkownicy
posty159
Propsy37
  • Użytkownicy
Napisałem, że w momencie dostania zadania, to znajduje się przy wejściu do Obozu na Bagnie. Nie napisałem, że on tylko tam się znajuduje...
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1407 2012-10-31, 18:06(Ostatnia zmiana: 2012-10-31, 18:07)
po otrzymaniu tego zadania nie stoi przed wejsciem do obozu na bagnie, on stoi zaleznie od czasu  :facepalm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
HEHEHEHEHEHEHEEH jeeeeeeeeeeee udało się. Ratford do mnie zagadał. Ten patch jest dobry. Trza parę razy spróbować i zadziała.

EDIT

Ale wszyscy w obozie się teraz tłuką i strażnicy codziennie przychodzą. Hank tłucze kogo zobaczy.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
nastawienie gildi w 4 rozdziale jest błędne piraci i rebelianci są miedzy sobą tak jakby wrogami, dawno temu zostało to poprawione, pablo poza tym to i tak na tym beta się kończy
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Wiem trzeba czekać na finalną wersję. Mam nadzieję, że będzie się już niedługo będzie dało przejść CAŁĄ grę bez kodów.
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Jak tam postępy nad nowym patchem? (nie koniecznie finalnym.)
 

imperior5

imperior5

Użytkownicy
posty3
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam kilka zmartwien zwiazanych z tym modem, konkretnie mam na mysli balans. W grupie CZ jest pare osob z moda MT, i wiem ze tam balans bardzo kulał, jestem administratorem Enklawy na GMP, więc uważam siebie za specjalistę w tej dziedzinie, jednak mam nadzieje że wszystko będzie dobrze :D  Poza tym życzę powodzenia bo losy tego moda śledzę już od 2008 roku i nie zacznę grać dopóki nie wyjdzie wersja finalna(nie chcę sobie psuć zabawy). Poza tym to proponowałbym żebyście, jak wyjdzie wersja finalna, wrzucili plik na torrent.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Cytuj
Mam kilka zmartwien zwiazanych z tym modem, konkretnie mam na mysli balans. W grupie CZ jest pare osob z moda MT, i wiem ze tam balans bardzo kulał, jestem administratorem Enklawy na GMP, więc uważam siebie za specjalistę w tej dziedzinie,

Sądzisz, że jeśli mod współtworzą ludzie z Poziomkaz to balans będzie kulał i że jeśli jesteś administratorem jakiejś enklawy, to jesteś ekspertem i dlatego twoje obawy są słuszne? Hmmm
 

imperior5

imperior5

Użytkownicy
posty3
Propsy1
  • Użytkownicy
Pomylilem sie, balans nie kuleje w MT. On zwyczajnie ssie. Ktos w arkuszu kalkulacyjnym pomnozyl wszystkie zmienne razy 2 i szumnie nazwał to ''poziomem normalnym''.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Dobra, nie skumałeś.
 

imperior5

imperior5

Użytkownicy
posty3
Propsy1
  • Użytkownicy
Skumałem, ale wiem jaki stosunek do GMP mają ludzie z tego forum , więc moje wysiłki są zbędne. Na Enklawie ustalałem balans dla 5 różnych klas, napisałem wzór na pancerz wobec którego bronie jednoręczne i dwuręczne są zbalansowane i jestem świadomy że wiele osób nie ma pojęcia o mechanice Gothica.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
napisałem wzór na pancerz wobec którego bronie jednoręczne i dwuręczne są zbalansowane i jestem świadomy że wiele osób nie ma pojęcia o mechanice Gothica.
Wybaczcie offtop, ale wtf?
To już było zbalansowane, nie wiem co zrobiłeś, ale mogłeś to jedynie pogorszyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
w tym nastepnym patchu dodalibyscie muzyke podczas walki, bo troche nudno gdy sie bije z kims
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Muza już jest, ale wszystko jest właśnie sprawdzane, dostaniecie nową wersję jak poprawimy to co jest teraz.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry