Gothic: Czas Zapłaty [beta] 973425 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 973425

Odpowiedzi 2392

Crooleeck

Crooleeck

Użytkownicy
posty57
Propsy13
  • Użytkownicy
Moglibyście udostępnić to co udało wam się dotychczas naprawić, a ja grę mógłbym zacząć od samego początku, bo w zasadzie za dużo fabuły nie przeszedłem. Oczywiście mógłbym wtedy także pomóc jak koledzy wyżej.

Wracając do rozgrywki w samej modyfikacji to bardzo mi się spodobała. Pograłem może ze dwie godzinki i stwierdzam, że dialogi są świetnie wymyślone, przez co tworzą one całość moda na poważny plus. Bardzo ładnie prezentuje się mod wizualnie, a co do crashy to raczej mało istotne było to na moim sprzęcie, bo ani razu się mod nie wyłączył (komputer leciwy już). Niestety im dłużej grałem tym bardziej gra się zaczynała zacinać.

Wracając do dialogów to mają one potencjał i świetnie nadałby się pod nie dubbing. Niestety dialogów jest multum, bo w końcu mod duży. Ale kto wie? Może udałoby się zebrać ekipę? Do złotych wrót przecież dużo ludzi się zgłosiło, a i ich nagrania są na wysokim poziomie. Oczywiście wiem, że dodatkowa robota i niemała, ale zatrudnić chętną osobę do tego może by się udało?
 
Coś tu było... Teraz nie ma nic!

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1361 2012-10-20, 21:46(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 21:47)
nie oplaca sie wydawac tego co teraz zrobili, bo ten patch raczej bedzie finalny, a gdyby teraz wydali nieskonczonego to bys doszedl powiedzmy do 3 rozdzialu, a tu nagle wychodzi full i znow grasz od nowa
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Patch który teraz wydamy, napewno nie będzie finalny, ale nic nie wskazuje też na to aby miał być wydany niedługo, tymbardziej że wiekszość poprawek które wprowadza będa wymagały gry od początku.
No ale wiadomo, stay tuned ;)
 



Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
ogarneliscie juz troche bugow powodujace wywalanie podczas grania?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1364 2012-10-22, 14:46(Ostatnia zmiana: 2012-10-22, 14:46)
W grze można spotkać tylko pojedyńcze wywalenia które są usuwane

nie co pięć minut
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Mnie wywala w głębi jak chcę walczyć z tą zmorą czy coś takiego.
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
arto jak pisałem czasem
a co do głębi to cała jest zbugowana
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Tak, Głębia jest zbugowana ale da się ją przejść. Po prostu tam w lewo w dol gdzie leży broń. Tu raczej  trzeba użyć kodów i k żeby dostać się do wody, bo w kamieniach się klinuje. I wodą płyniemy do rury. Bum.... jesteśmy koło rozbitego statku.... ot i cała filozofia Głębi. A jeśli chodzi o walkę z tym typem to jak zaczniemy się bić trzeba odskoczyć do tyłu, bo jak od razu go zaatakujemy to wita nas pulpit. Ja go tak pobiłem i ukończyłem Głębię.

Mam jeszcze sprawę dotyczącą następnego patcha, otóż recepty na różne rzeczy kupuje się za 50 bryłek a sprzedaje np. za 250tys. Taki mały bug i rozumiem, że dialog z Piwoszem względem tego trunku dla strażnika jest już poprawiony?
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Ja nie miałem czasu żeby odskoczyć bo jak wyciągam broń to mnie wywala na pulpit i tak jest cały czas.
Idę pograć na razie w g4  ;d
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Jeszcze podczas rozmowy trzeba wyjąć miecz i gdy odzyskasz kontrolę to od razu odskakujesz
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Jak będę testować tego moda to tak spróbuje zrobić.
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Spoxik. Ja czekam na nowego patcha bo teraz dialog z piwoszem zepsuł mi grę przez 10h+ xD.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Jak będzie patch to mam nadzieje że usuną te cholerne bugi w głębi.
Ale jak patch będzie to czekają też jeszcze betatesty tego moda.
 

Pablo1999

Pablo1999

Użytkownicy
posty96
Propsy9
  • Użytkownicy
Eee tam Głębię się da przejść i jest raczej poprawiona. Ja mam nadzieję na poprawienie głupiego Piwosza
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Eee tam Głębię się da przejść i jest raczej poprawiona. Ja mam nadzieję na poprawienie głupiego Piwosza

A co nie tak jest z tym piwoszem ?
Jak mniemam masz problem z otrzymaniem trunku, żeby móc dostać się do SO ?

Jeśli się nie mylę chodzi o ten quest ?

To zapodam Ci kod i po problemie

ITFO_SPECIAL_BOOZ
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To zapodam Ci kod i po problemie

ITFO_SPECIAL_BOOZ
Wspaniałe podejście :ok:

Po co naprawiać bugi? Dajcie itema z B_EndSession(); w on_state i po kłopocie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Wspaniałe podejście :ok:

Po co naprawiać bugi? Dajcie itema z B_EndSession(); w on_state i po kłopocie.

Co jak co, ale Ty akurat powinieneś mieć najmniej do powiedzenia, co jest wspaniałe a co nie. Na wersji dostępnej dla użytkowników forum nie da się niektórych zadań bez użycia kodów przejść.

Czy już mówiłem, że Twoje pieprzenie zaczyna mnie żenować?
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Na wersji dostępnej dla użytkowników forum nie da się niektórych zadań bez użycia kodów przejść.
Tak, a człowiek zgłosił bug, mając nadzieję że zostanie poprawiony żeby tych kodów nie musiał użyć, jak dobrze rozumiem jest to część wątku głównego, a przynajmniej ten powinien być zrobiony bezbłędnie, natomiast CZŁONEK TEAMU odpowiedział tak jakby ten bug miałby nie zostać poprawiony.
Jest to żenujące że modyfikacja która słynęła z profesjonalnego podejścia do sprawy tworzenia została tak oszpecona przez takie głupie bugi, rozumiem że to beta i w ogóle, no, ale wątek główny?
Co jak co, ale Ty akurat powinieneś mieć najmniej do powiedzenia, co jest wspaniałe a co nie.
Niby czemu?
Czy już mówiłem, że Twoje pieprzenie zaczyna mnie żenować?
Nie musiałeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Tak, a człowiek zgłosił bug, mając nadzieję że zostanie poprawiony żeby tych kodów nie musiał użyć, jak dobrze rozumiem jest to część wątku głównego, a przynajmniej ten powinien być zrobiony bezbłędnie, natomiast CZŁONEK TEAMU odpowiedział tak jakby ten bug miałby nie zostać poprawiony.
Jest to żenujące że modyfikacja która słynęła z profesjonalnego podejścia do sprawy tworzenia została tak oszpecona przez takie głupie bugi, rozumiem że to beta i w ogóle, no, ale wątek główny?
Błąd został poprawiony. To że Dracon1990 podał kod, to nie znaczy że nie zostało naprawione, tylko chciał pomóc, aby móc jeszcze trochę przejść.

Nie rozumiem, czemu błędów nie może być w wątku głównym w wersji beta?

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Bugi na bieżąco poprawiamy więc chyba nie ma sensu ta rozmowa. W tej chwili są większe problemy niż booze piwosza, ale na pewno też zostanie poprawione (o ile już nie jest bo ilość ostatnich zmian jest bardzo pokaźna).
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry