Gothic Multiplayer |Wskrzeszenie| 16357 27

O temacie

Autor -Drake-

Zaczęty 24.02.2012 roku

Wyświetleń 16357

Odpowiedzi 27

-Drake-

-Drake-

Użytkownicy
posty1
Propsy3
  • Użytkownicy

Strona WWW:

Czym jest Gothic Multiplayer ?
Gothic-Multiplayer jest to modyfikacja
do gry Gothic II Noc Kruka. Mod ten umożliwia grę z innymi fanami serii „Gothic”. Pewnie wielu z was, zawsze chciało, grając w któregoś z Gothiców, zwiedzać z innymi ten magiczny świat, pojedynkować się i walczyć w epickich bitwach. Gothic Multiplayer wam to umożliwi!

Na początku mod ten nie prezentował się
najlepiej, słaba synchronizacja, masa bugów. Wręcz nie było możliwości gry, to jednak nikomu nie przeszkadzało, już od samego początku modyfikacja miała wielu fanów. Ludzie potrafili czerpać przyjemność z tego co mają. Z czasem jednak modyfikacja się rozwinęła i dzisiaj prezentuje się bardzo dobrze. Mamy pełną synchronizację, możliwość stworzenia własnego serwera z własną mapką.


Gra posiada dwa tryby. Deathmath i
Teamdeathmath, nie sądzę by trzeba było wyjaśniać i opisywać co to znaczy. Jednak daje to możliwość tworzenia rozmaitych eventów, takich jak puchar klanów czy też starcie tytanów. Sama rozgrywka nie różni się za wiele od gry w popularne FPSy, poza tym że gramy w Gothic’a.

Nie oznacza to jednak, że miłośnicy gry
Role Play nie znajdą tutaj nic dla siebie, przecież by zagrać w porządne RP wystarczy tylko kartka papieru, a tutaj mamy całą grę go dyspozycji, nie trzeba sobie już wyobrażać rozgrywki, bo widzimy ją przed sobą.

Do tego należy wspomnieć o dostępie do wszystkich animacji i ich synchronizacja, co daje
możliwość stworzenia wspaniałych scen czy też nakręcenia filmów.

Tak więc nie ma co dalej opowiadać, pobierzcie moda i sami się przekonajcie, że było warto.

O nas:
Jesteśmy grupą ludzi która dalej wierzy w ten projekt i chcę go rozwijać, dzięki znajomości
która była budowana przez rok na oficjalnym forum GMP jak i w grze przetrwaliśmy i staramy się kontynuować prace nad GMP.

Garstka osób podjęła się tego zadania, zdecydowała że dadzą rade przywrócić dawny boski
multiplayer i zachęcić ponownie do gry, są to ludzie podpisujący pod nickami: pr1cK, keram200, Xawier, FrytaPL, paser, Avanger, Drake. Dzięki tym właśnie ludziom niedługo będziecie mogli cieszyć się z gry w każdej minucie w niej spędzonej. Jednak nie tylko oni coś robią, cała społeczność, wszyscy zarejestrowani użytkownicy przyczyniają się do rozwoju tej gry!

Pewnie teraz ktoś zapyta co chcemy osiągnąć? Ciężko powiedzieć, zależy nan na dokończeniu
multiplayera do gothica tak aby nie trzeba było już go „niańczyć”, oczywiście chcemy też dodać wiele różnych mniejszych elementów, ale to już sprawa drugoplanowa.

Czym jest Inkwizycja a czym modderzy? Pytanie zadawane dość często a odpowiedź banalna,
niby nie ma żadnej różnicy, ale wygląda to mniej więcej tak. Inkwizycja to grupa ludzi która zna różne języki programowania itp, zajmuje się ona wydajnością gry oraz dodawaniem rzeczy takich jak reconnect, czy też stworzenie antycheat’a. Natomiast modderzy zajmują się moddingiem gothica, np. dodaniem nowych zrboi czy też innych itemów, czy też stworzeniem nowych map. Na tym polega ta różnica.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Czym jest Inkwizycja a czym modderzy? Pytanie zadawane dość często a odpowiedź banalna,
niby nie ma żadnej różnicy, ale wygląda to mniej więcej tak. Inkwizycja to grupa ludzi która zna różne języki programowania itp, zajmuje się ona wydajnością gry oraz dodawaniem rzeczy takich jak reconnect, czy też stworzenie antycheat’a. Natomiast modderzy zajmują się moddingiem gothica, np. dodaniem nowych zrboi czy też innych itemów, czy też stworzeniem nowych map. Na tym polega ta różnica.
:lol2:  Trochę rozbawiła mnie ta nazwa :D

A poza tym, to życzę powodzenia w robieniu trybu wieloosobowego ;)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
...starcie tytanów...

Tyyyytaaany :D  nareszcie w jakimś modzie
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
A wiecie że oni nawet kodu nie mają.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
A wiecie że oni nawet kodu nie mają.

Wiemy.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Gra posiada dwa tryby. Deathmath i
Teamdeathmath
Zabójcza matematyka nadchodzi  :lol:
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
@Reverse Ale mamy pseudo kod w asemblerze.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
@Reverse Ale mamy pseudo kod w asemblerze.
Nie tylko, Reverse to popularne słowo angielskie, odpowiada ono około 25 wyrazom,
 ale czy to komuś przeszkadza.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
@Reverse Ale mamy pseudo kod w asemblerze.
Nie tylko, Reverse to popularne słowo angielskie, odpowiada ono około 25 wyrazom,
 ale czy to komuś przeszkadza.
Jak jesteś zbyt durny to wyjaśnię ci że mówiłem do ciebie że mamy pseudo kod.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Pseudokod w asemblerze... ciekawe...
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Niby co w tym takiego ciekawego, mamy to mamy.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Mógłbyś wytłumaczyć, co to pojęcie oznacza? Pseudokod w konkretnym języku - brzmi jak sprzeczność.
 


muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Jeśli macie tylko asm to powodzenia. Musicie mieć zajebistych speców od RE
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zapewne programista by to lepiej ujął ale pseudokod to algorytm zapisany tak eee... nie do końca poprawnie (właściwie to zazwyczaj widziałem napisane to po prostu słowami) tylko by zaprezentować o co chodzi, takiego kodu nie da się skompilowac/zinterpretować.

Co do samego multiplayera:
!. Nie używaj słów których znaczenia nie znasz a w przypadku wyrazów angielskiego pochodzenia sprawdź pisownię.
2. Czy w tym całym GMP jest jakiś sens? Respawnujesz się co chwila i czysta nawalanka nawet cs ma jakieś cele (bomba, zakładnicy) a tutaj nic. Jeżeli już chcecie to zrobić to przynajmniej postarajcie się o jakieś zadania przynajmniej grupowe, zwykła ochrona vipa byłaby lepsza niż zwykła nawalanka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Sorry, nie zrozumiałem tego gościa,
Głównie przez to że już jeden czepiał się mojego nicku.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Po 1:To nie ja to napisałem tylko Drake, geniuszu.
Po 2:Tak, mamy speca.
Po 3:Multiplayer NA RAZIE się do tego ogranicza.
Po 4:Może wam to wydaję się idiotyczne ale są ludzie którzy grają w gmp i to lubią.
Po 5:To już koniec tego postu.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Po 1:Dzisiaj jestem jakiś rozkojarzony.
Po 2:Nie chce mieć z tobą na pieńku
Po 3:To koniec tego postu.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Planowane jest dodanie npc, potworów, zadań, zapisywania na serwerze postępów postaci i tak dalej?
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Dodanie stworów jest możliwe.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Pytałem czy planowane jest, nie czy jest możliwe. Niestety to spora różnica.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Zadania i npc będą najpóźniej.
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
Najlepiej by tu pasował jeszcze jeden tryb dla minimum trzech graczy, bo wiadomo, że z wieloma innymi to nie pociągnie, ale któż wie, typu robienie zadań z Single Player, kto chce, możesz przejść grę z kumplem, oczywiście pewnie będą błędy typu że jak ten gracz coś weżnie, ten drugi zaś nie wykona misji. Więc nie wiem jak by to było, ale proponuje.
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
No właśnie, coop nie miał by większego sensu.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Cholera, jednak można by jeszcze dużo rzeczy dodać.
Tyle mam pomysłów.
Hej Paser - mam pytanie.
Co taki zwykły człowiek powinien umieć, by dostać się do takiej grupy jak Inkwizycja ?
Co taki przeciętny człowiek z Inkwizycji umie ?
Ja raczej nie jestem z tych typów co mówią
"Eee.. To gmp jest takie denne, bo nie ma potworów. Byście mogli się panowie lepiej postarać".
Gdzieś widziałem podobny komentarz na yt.

Normalnie to zawsze się mówi, że trzeba znać języki programowania i skrypty gothica.
Ale co tak dokładnie powinno się wiedzieć, by zrobić taki mp do gry, która nie jest do tego przystosowana ?
 

skejt23

skejt23

Użytkownicy
posty7
Propsy3
  • Użytkownicy
Normalnie to zawsze się mówi, że trzeba znać języki programowania i skrypty gothica.
Ale co tak dokładnie powinno się wiedzieć, by zrobić taki mp do gry, która nie jest do tego przystosowana ?

Asm x86(Gothic to program 32 bitowy), c++, obeznanie w programach do inżynierii wstecznej. Znajomość skryptów gothica w sumie nie jest potrzebna, nikt z nas się nigdy tym nie zajmował.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
c++,
W sumie wystarczy język programowania kompilowany do kodu natywnego (w sumie to nawet kod zarządzany dałoby się wstrzyknąć i go używać, ale chyba byłby chuj ze wstawkami w asm) :lol:
 

Xeveris

Xeveris

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Powiedzmy sobie szczerze. Obecny "GMP Team" wiele mówi, nic nie robi. Obiecują nam tego "Antyczita" od miesiąca i go niby kończą i kończą a efektów nie widać. Po prostu nie da się już nic z tą modyfikacją zrobić.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry