[Wspólne granie] Company of Heroes 154881 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154881

Odpowiedzi 774

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ostatnio są problemy z zalogowaniem i czasem wywala z gry :(
I przez to przegrałem kilka meczy rankingowych i zostałem zdegradowany :(  


Musicie poczekać aż się przestawię - prawdopodobnie do poniedziałku :lol2:  Teraz właśnie wstałem :I
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mój znajomy miał problemy z downloaderem od relic (patche) tu jest dość skuteczna alternatywa :ok:  Link

Akcja z pierwszego posta już zakończona, wyczerpały im się CD-Keye. W każdym razie tak twierdzi mój znajomy.



Ktoś inny ma problemy z robieniem screenów w CoHu? Windows seven x64.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przenieśli CoHa na steama :D  Można już grać bez żadnych NATów czy innych beznadziejnych problemów z połączeniem :D  W Newsach w menu jest ogłoszenie, w którym jest wyjaśnione jak pozyskać "Nową wersję" (wystarczy, że sprawdzicie swój klucz do Tales of Valor ze strony CDA).
Niestety, ta jest traktowana jako osobna gra i będzie ściągać się z osobna - waży 7,5gb.

Obecne serwery zostaną zamknięte na początku maja.
Warto dodać, że zostały wyczyszczone wszelkie rankingi :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wreszcie będę mógł zalegalizować swoją wersję gry :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chce ktoś przetestować nową wersję coha? :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zapomniałem wstawić tak w ogóle... stara gra, ale Ali grał wtedy bodajże 2-3 raz :lol:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#526 2013-04-22, 09:36(Ostatnia zmiana: 2013-04-22, 09:36)
No, to jest tak stare, że aż nie pamiętam. Czemu nie wstawisz naszego ostatniego meczu na steamie 2 vs 2?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mysle, ze wasze zwyciestwa to wasz interes - sami tez powinniscie zadbac o wstawianie screenow : D
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Aż wstyd patrzeć na tego screena i moje staty :lol:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie marudź, wygraliśmy :lol2:
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Nie marudź, wygrałem :lol2:

No, ale propaganda sukcesu musi być :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#531 2013-04-26, 19:15(Ostatnia zmiana: 2013-04-26, 19:16)


Wspaniałe zwycięstwo Wehrmachtu :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Amerykanie w Pentagonie nadal analizują zaistniałą sytuację - planują przenieść sprawę do Strefy 51 :lol2:
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Pierwsze zwycięstwo przeciwko Aztekowi- achievement unlocked :lol2:  

[hide]Gdyby mnie nie wywaliło jeszcze w połowie gry byłoby miodzio :D [/hide]

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dobrze że miałem armaty, bo sawik wcześniej by cię rozwalił czołgami :D

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
No nie powiem, po raz kolejny uratowałeś mi dupsko, ale przynajmniej tym razem nie poszło to na marne :D

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Może to nie jest wielkie zwycięstwo, ale pokonać Adanosa gdy gra Wehrmachtem, dla mnie to jest coś :D



Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Naziści opanowali photoshopa :lol2:
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
niby się nie liczy bo cpu grał z nami, ale mój k/d ratio mnie rozpierdołił :D  Hummele robią swoje
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry