[Wspólne granie] Company of Heroes 154207 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154207

Odpowiedzi 774

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Co to za operacja skała?
Obrona bazy przed kolejnymi falami nazistów :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A! Oto chodzi :lol2:  No, graliśmy w to dość dawno temu i na dodatek Amerykanami, więc nic dziwnego, że nie pamiętam :D

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
A! Oto chodzi :lol2:  No, graliśmy w to dość dawno temu i na dodatek Amerykanami, więc nic dziwnego, że nie pamiętam :D  
Gwarantuję Ci, że nazistami byś daleko nie zaszedł :lol2:  Kluczowe do zwycięstwa są jednostki z bazookami. W przypadku amerykańców jest to 6-osobowy skład rangersów kosztujący 75 zasobów ludzkich. U nazistów są to granadierzy, 4 osobowy skład kosztujący 90 zasobów ludzkich, do których i tak i tak trzeba potem dokupić 2 panzerschrecki - 75ammo za jeden, kiedy rangersi są wyposażeni już na starcie : D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zastanawiam się czy nie zassać już tej gry bo link mam od Azteckiego. Z drugiej jednak strony obawiam się, że będzie mnie to odciągać od prac, które muszę zrobić w pierwszej kolejności, więc mam dylemat; czy ściągnąć tę szatańsko wciągającą grę i olać to co miałem robić, czy odpuścić sobie jeszcze przez kilka dni zakazany owoc i zrobić wszystko co miałem :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kaczka - ja gram w Coha i jakoś nie mam problemów z pracą :lol:

Dziś w godzinach porannych na froncie rozegrały się kolejne bitwy. Wraz z Adanosem i Meatem w jednej drużynie skopaliśmy boty w zestawieniu Norm, Norm, Hard. W trakcie trwania batalii niestety straciłem kontakt z bazą i musiałem sam dokończyć dzieło zniszczenia na nazistach. Adanos i Mea z kolei działali razem w równoległym świecie :ok:  

Następne starcie aliantów i osi miało miejsce w porcie Gilroya. Wraz z Meatem przełamaliśmy wściekłość Wehrmachtu, w skład którego wchodził Adanos i bot Norm. Zakładam, że nasz admin ma coś do powiedzenia, by rozgrzać do walki swoich SS-manów :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#166 2012-06-12, 14:06(Ostatnia zmiana: 2012-06-12, 14:07)
Utrzymałem punkty strategiczne.

Przełamałem linię frontu w dwóch miejscach.

Zastosowałem kontruderzenie.

Miałem w obwodzie pierwszą armię, która dzielnie broniła swego punktu strategicznego. Żałuję tylko że nie zaszedłem aliantów od tyłu :lol2:

Cytuj
W trakcie trwania batalii niestety straciłem kontakt z bazą i musiałem sam dokończyć dzieło zniszczenia na nazistach. Adanos i Mea z kolei działali razem w równoległym świecie :ok:  
Wygrałeś? xd

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Wygrałeś? xd
Jasne, i to zanim skończyliście zdążyłem jeszcze zrobić sobie herbatę xD
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
BTW Wehrmacht ogłasza rekrutację!!! Jeśli czujesz się na siłach i wiesz, czym jest czołg i z której strony karabinu się strzela, to jesteś dobrym kandydatem na rekruta!!! Za wybitne osiągnięcia przyznawane są PROPSY na forum!!!

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#169 2012-06-12, 15:24(Ostatnia zmiana: 2012-06-12, 15:25)
Jasne, i to zanim skończyliście zdążyłem jeszcze zrobić sobie herbatę xD
Nie zapomniałeś zalać gorącą wodą, prawda? XD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawda, przyda się ktoś często dostępny :ok:  Komputer Keretha ma grypę, a eto... no cóż :D  Zakładam, że Adanos jest w stanie zagwarantować małe szkolenie :ok:
Cytuj
Nie zapomniałeś zalać gorącą wodą, prawda? XD
Nie zapomniałem. To była pełnoprawna herbata - Saga z 6 łyżeczkami cukru :lol2:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#171 2012-06-12, 15:42(Ostatnia zmiana: 2012-06-12, 15:43)
To była pełnoprawna herbata - Saga z 6 łyżeczkami cukru
Saga z 6 łyżeczkami cukru
6 łyżeczkami
A ja myślałem, że to ja jestem jakimś niedosłodzonym waflem... ja jak słodzę trzy łyżeczki to wielka afera :<

Zaraz zaczynam pobierać CoH#msg1039626a
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
link mam od Azteckiego.
Też mogę prosić? Nigdzie tej gry znaleźć nie mogę (-,-) Kiedy to wyszło że tak ciężko to dostać?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
thepiratebay. masz tam zajebisty torrent na który nie wiem jakim cudem nie trafiłeś skoro jest pierwszą odpowiedzią w google po wpisaniu "company of heroes tales of valor download".
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Już dostałem go od Azteka przez speedyshare, mnie ACTA dopadło i nie mam wstępu na ThePirateBay :<
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja to tam mam same rary i jakieś foldery inne xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak tam kaczka, pobrane? Ja zaraz będę miał i chciałbym zaczynać z kimś na równi, by móc pierw z jedną osobą tylko grać by się podszkolić, obie strony na tym dobrze wyjdą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja to od 3.30 przechodziłem kampanie i tutek. Pierwsza kampania ukończona :D  Jeszcze dwie a potem po sieci sobie zagram.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#178 2012-06-14, 06:57(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 06:59)
Jak chcesz to mogę z tobą szkoleniowo (chyba jednak jestem w tym lepszy) pograć, będę ci pisał jakie błędy popełniasz i takie tam.

acz ja w tym cohu też mistrzem nie jestem

aha, i zamiast kampanii pograj lepiej w zwykłe potyczki z botami. To raczej nauczy cię lepiej do multiplajera.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli tylko potrzebujesz inicjacyjnego wpierdolu możesz na mnie liczyć :lol2:
I podbijam meata - kampania w formie tej z Tales of Valor niczego Cię nie nauczy. Przejdź cały tutorial, żeby ogarnąć grę, a następnie zagraj z botami/online.

Dobrze byłoby zapoznać się ze wszystkimi nacjami - Ameryką, Brytyjczykami, Wehrmachtem i Panzerwaffe. Wszystkie one są całkiem inne i trzeba się ich uczyć od podstaw - odkryć ich atuty i wady. Co jeszcze mogę doradzić? Jeżeli dostaniesz naprawdę porządny wpierdol - zapisz powtórkę. Obejrzyj ją z punktu widzenia twojego przeciwnika, zobacz jakie ruchy wykonał itd. Osobiście nieźle się poduczyłem w ten sposób.

To panowie? Kiedy 3vs3?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry