Rozbijanie drzewek vobów 6872 31

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 11.02.2012 roku

Wyświetleń 6872

Odpowiedzi 31

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To może zwiększ tą liczbę? Bo jeśli każdy obiekt jest dzieckiem level mesh'a to zmniejszenie tej liczby zmiejsza liczbę dzieci, a zwiększenie tej liczby może doprowadzi to rozpadu innych "drzewek" vobów.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Rozbijanie drzewek vobów
#21 2012-02-13, 15:02(Ostatnia zmiana: 2012-02-13, 15:02)
To może zwiększ tą liczbę? Bo jeśli każdy obiekt jest dzieckiem level mesh#msg1019680a to zmniejszenie tej liczby zmiejsza liczbę dzieci, a zwiększenie tej liczby może doprowadzi to rozpadu innych "drzewek" vobów.
Assertion Failed, spacer has encountered a breakpoint.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Rozbijanie drzewek vobów
#22 2012-02-13, 15:05(Ostatnia zmiana: 2012-02-13, 15:06)
childs1=int:2 i childs3=int:1 na 0. Zacznij od tego pierwszego. I czy to cały zen?

Jak dalej nie będzie działać, to podeślij zena.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
childs1=int:2 i childs3=int:1 na 0. Zacznij od tego pierwszego. I czy to cały zen?
Jak dalej nie będzie działać, to podeślij zena.
Jest to tylko kawałek z testowego zena, w którym są voby. Co do zena, to akurat nie wiem, czy powinienem go wysyłać, bo jest z Rzeki. KZW by mnie chyba zabił. XD
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A jak wygląda drzewko w Spacerze? Jak nie działa, to zmień tylko childs3=int:1 na 0.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Rozbijanie drzewek vobów
#25 2012-02-13, 15:14(Ostatnia zmiana: 2012-02-13, 15:15)
Po zmianie na tak jak chciałeś drzewko wygląda tak:

Śmieszne, ponieważ wygląda tak nawet wtedy, gdy zmienię tylko jeden z trzech vobów(od teraz czterech, dodałem jeden nowy poza drzewko, żeby sprawdzić, czym będzie się różnić od poprzedniego i spróbowałem twojego sposobu jeszcze raz, ale bez różnicy).
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A jak normalnie wygląda przed zmianami?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Rozbijanie drzewek vobów
#28 2012-02-13, 15:20(Ostatnia zmiana: 2012-02-13, 15:20)
Cytuj
Po zmianie na tak jak chciałeś drzewko wygląda tak:
A o której zmianie piszesz?:
1.
Cytuj
childs1=int:2 i childs3=int:1 na 0. Zacznij od tego pierwszego
2.
Cytuj
zmień tylko childs3=int:1 na 0

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. childs1=int:2 i childs3=int:1 na 0. Zacznij od tego pierwszego
Znikają wszystkie voby.
2. zmień tylko childs3=int:1 na 0
Znika tylko ten vob.
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Rozbijanie drzewek vobów
#31 2012-02-13, 15:26(Ostatnia zmiana: 2012-02-13, 15:31)
Działa. : OOOOOO

Ciekawe, a więc jeden vob(z childs1) musi mieć zawsze liczbę odpowiadającą maksymalnej liczbie vobów, zaś cała reszta musi być na 0.
No dobrze, to teraz jak to wykorzystać w praktyce? Ten zen, który ja muszę przerobić, ma setki drzewek i tysiące vobów. XD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry