Problem z teksturami budynków M&B Warband 3033 0

O temacie

Autor Kabatus

Zaczęty 2.02.2012 roku

Wyświetleń 3033

Odpowiedzi 0

Kabatus

Kabatus

Użytkownicy
posty35
Propsy56
  • Użytkownicy
Witam,
planuje zrobić modyfikacje poprawiającą grafikę w M&B Warb.

Po za moim głównym pytaniem chciałbym się jeszcze dowiedzieć w jakim pliku znajduje się głowa?

Wróćmy do głównego pytania:

Zrobiłem spec. map oraz lepszą normalkę i wstawiłem ją do tekstur budynków (ściany drewniane, dachy itp - domy wikingów) shader dałem drewnianych tarczy obsługujący spec i normalki.

Na podglądzie w OpenBrf wszystko odbija światło odpowiednio, wszystko pięknie wygląda lecz w grze w cale nie widać normalek ani spec na budynkach :(  Grafikę mam na full ustawioną, wszystko full detal, na zbrojach itp wszystko pięknie (wstawiam też własne wiec wiem) na budynkach nie ma... :/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry