Wogify Scripts by majaczek 9674 14

O temacie

Autor majaczek

Zaczęty 22.01.2012 roku

Wyświetleń 9674

Odpowiedzi 14

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
cześć będę w tym temacie zamieszczał moje skrypty do h3wog, lub ewentualnie moje modyfikacje skryptów już istniejących.

skrypt + ewentualne zasoby kwalifikuje się jako minimod do wog-a stąd ten temat pojawił się w tym dziale



https://rapidshare.com/files/3831745132/script91_by_majaczek.7z
skrypt który poprawia balans bohaterów, ceny neutralnych smoków, zasięg AI + zmienia wszystkich herosów "z kampanii" na ulepszaczy. skrypt jest właściwie skończony i działa, nie działają jedynie niektóre opisy specjalności bohaterów. skrypt jest przeznaczony do użycia razem ze skryptem "Enchanted Hero Specialities". skrypt jest w języku angielskim, jednak jedyne teksty to opisy nowych specjalności bohaterów więc można spokojnie zainstalować na spolszczonego woga.


-----------------------------------
FAQ
jak zainstalować skrypty?
należy je wypakować do sciezka_do_wog/data/s i uruchomić grę ponownie. skrypt można włączyć lub wyłączyć w opcjach wogifikacji
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
AAA to jednak Ty widziałem Cie w komnacie na WOGU XD. Btw nie myślałeś może nad spolszczaniem HoTY?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Hmm mógłbyś bardziej szczegółowo to opisać i jak się to ma do 3.58F Drakolicze to tez smoki.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
Tizgar - oczywiście wymagany 3.58f, nie jestem pewien czy Script Update też jest konieczny, korzystałem ze standardowych  poleceń ERM więc nie potrzebujesz bety/alfy WOGa 3.59 :P
wiem że do skrypciku nie dałem wystarczającego opisu, ale umieściłem komentarze wszędzie tam gdzie na to zasługuje skrypt, otwórz skrypt w notatniku i przeczytaj to co jest napisane po ludzku to będziesz miał wypisane (prawie) wszystkie zmiany
są to skrypty typu wogify czyli jeśli włączysz w opcjach wog i zwogifikujesz mapę to skrypt zostanie automatycznie dodany do nowej rozgrywki, pozwoliłem sobie zabrać numerek 91, bo nie jest zarezerwowany
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

Wogify Scripts by majaczek
#4 2012-01-23, 00:09(Ostatnia zmiana: 2012-01-23, 16:18)
No to przynajmniej wiem gdzie szukać, to jak to działa to akurat wiem.
Thx za odp.

Za pozwoleniem podam opis dla leniwy tych najistotniejszych zmian

Adrienne - Hydry i Behemoty na Czarodziejskie Smoki
Catherine  -  mnichów i Magów na Czarodziejki
Dracon i Gelu - Bez zmian
Kilgor - Orkowie i Demony  na Wilkołaki
Lord Haart  - Krwawe Smoki na Drakolicze
Mutare - Zywe smoki 8 poziomu na Błękitne smoki
Mutare Drake - Zywe smoki 7 poziomu na prdzawe smoki
Boragus  - Gobliny i gnolle na jeźdźców dzików
Xeron  - czarcie lordy i jednorożce na Zmory ( koszmary )

Zmiana cen dotyczy również Drakoliczów


Jeśli coś pokręciłem to sry angielski to nie moja mocna strona

Apropo mam nadzieje ze nie koliduje to ze skryptem alternatywnych ulepszeń jak i ulepszeń z dodatkowego budynku z kazdego z zamków

i z opcja automatycznego ulepszenia jednostek 7 poziomu na 8 następnego dnia

Tak swoja droga to trochę niektóre specjalizacje są przegięte i w sumie Mutare i jej smocza wersja powinni mieć to sama specjalizacja albo na odwrót chociaz :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer

majaczek
DreamVader

Wogify Scripts by majaczek
#5 2012-01-27, 00:12(Ostatnia zmiana: 2012-01-27, 00:17)
błękitny smok jest co prawda stworzeniem 10 poziomu, ale poza życiem to słabiak, na dodatek mutare wymaga ulepszenia smoków 7 poziomu do tych ósmego, więc jest to specjalność mniej przydatna.

nie koliduje z żadnymi wogowymi ulepszeniami (czy to zamkowymi czy hillfortowymi) gdyż te ulepszenia działają dokładnie jak te u Gelu czy Dracona - działają tylko z poziomu bohatera, istnieje teoretyczna możliwość kolizji jeśli inny skrypt ulepsza te same potworki - podejrzewam że wtedy silnik gry preferuje ulepszenia ze specjalności, z wyjątkiem fortów na wzgórzu - jeśli ktoś woli "zwykłe" ulepszenie powinien upować stworka poza armią bohatera (dotyczy to też bohatera w zamku), jeśli woli ulepszenie ze specjalności powinien z poziomu armii bohatera (jeśli podejrzenia są niesłuszne to trzeba to zrobić poza zamkiem). nie pamiętam żeby Gelu/Dracon wpływali na fort na wzgórzu - więc te specjalności też niepowinny.

Tizgar jednak umie angielski, lepiej niż się przyznaje. Z pozostałych zmian każda nacja ma specjalistę od nauki (learning) - podobną do tej od Kalta ze skryptu Neutralne Miasto. Wyeliminowano specjalistów od Nawigacji (mają inną specjalność). Jest kilku nowych specjalistów od czarów. Ulepszone specjalności od Wskrzeszenie, Animacja Martwiaka, Fala śmierci - polegają raczej na rzucaniu oryginalnego czaru rzadko niż słabego zamiennika często. Ulepszony specjalista od Łańcuch Piorunów rzuca raczej piorun niż magiczną strzałę. Jeditte jest specjalistą od czaru Portal Miasta raczej niż Budowanie i nie posiada czaru wskrzeszenie (tą ostatnią zmianę można usunąć poprzez usunięcie kawałku kodu opisanego komentarzem Jedditte jeśli ktoś naprawdę korzysta z możliwości burzenia miast - Ja gram z tą opcją całkowicie wyłączoną więc dałem mocną specjalność Jeddittemu i jest to jedyny specjalista od czaru przygody i każda inna specjalność czaru przygody byłaby za słaba lub za mocna by ją wziąść pod uwagę). Przy zamienianiu specjalności brałem głównie usunięte specjalności (nawigacja) później powtarzające się specjalności (2x atak u barbarzyńców, 2x nekromancja u nekromantów 2x każdy żywiołak we wrotach żywiołów - pozostał tylko jeden taki na miasto) następnie specjalistów od złota (dużo gorsi od chociażby specialistów od Finansów (Estates))

przy "doważaniu" bohaterów z kampanii przysługiwała mi myśl "Trudno zdobyć takiego boha a tylko Gelu i Dracon są naprawdę przydatni - taki chociażby Boragus to słabiak przy nich - trzeba to zmienić" i wybrałem wersję "Nagroda dla Endemitów"

EDIT: Lord Haart z nekropolii ulepsza Kościane, Widmowe i Krwawe smoki do Drakoliczy - zdecydowanie jest to najlepszy z ulepszaczy ale przydatny tylko Nekropolistom :P
Specjalność "Ulepszacz" działa również na ulepszenia stworów bazowych (zgodnie z ERM Manual), ale nie byłem pewien czy tylko bezpośrednie ulepszenia czy wszystkie więc w przypadku Lorda Haarta się upewniłem stosując pewną sztuczkę :P
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I tak niektóre zmiany są niepraktyczne ze względu na pewne podstawowe zmiany z samego woga 3.58f chodzi o dodatkowy budynek np w zamku dzięki niemu ulepszamy kapłanów do kapłanów wojny w tym momencie specjalność Catherine traci sens bo jest po prostu nie opłacalna i nie efektywna podobnie kilgor to co on robi, robi również dodatkowy budynek inferno demony do wilkołaków a orków do wilkołaków się zbytnio nie opłaca

Specjalność boragusa w ogóle już odpada bo wyręcza go w obu przypadkach dodatkowy budynek

W przypadku gdy ustawimy ulepszenie aby automatycznie nam się jednostki 7 poziomu ulepszały na 8 specjalność mutare jest zabójczo efektywna przy dobrej parti z kompem mając 40 ataku i obrony i mistrzostwo ataku i płatnerstwa błękitne smoki to nie słabiaki

Skrypt zawsze można zmienić i szczerze warto zrezygnować z podwójnych ulepszeń za rzecz 1 ale konkretnych
Na tych bohaterów i tak rzadko trafiamy a ich pierwotne specjalizacje tyczyły się wysoko poziomowych stworzeń  według mnie ( to jest oczywiście moje zdanie ) lepiej bylo by w ten sposób

Adrienne - Hydry Piekielne do Rdzawych Smoków
Kilgor - Widmowe Behemoty do Kryształowych Smoków
Mutare i Mutare Drake to w sumie jeden i ten sam bohater - Żywe smoki 8 poziomu na Błękitne smoki
Lord Haart - Krwawe Smoki na Drakolicze

i tyle oczywiście gelu i dracon bez zmian a reszta raczej powinna mieć specjalności nie dotyczące jednostek a raczej umiejętności bądź  magi bo serio połowa z nich to opcja ulepszacza którego już mamy w grze tak czy siak

A i nie widzę nowej specjalności Rolanda został pominięty to tez przecież unikatowy bohater
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
Roland - pikinierzy i rusałki do złodziei

@Tizgar - tak ale tylko z modem Nowe_Ulepszenia/New_Upgrades. Mój typowy zestaw reguł nie zawiera 7to8 i zawiera Extended Upgrades - więc jedynym źródłem 8-levelowców są forty na wzgórzu (ewentualnie siedliska 8-levelowców na mapie przygód)
poza tym "żywe smoki 8 poziomu do błękitnych smoków" w rzeczywistości dotyczy tylko diamentowych i mrocznych (i ich ewentualnych ulepszeń z innego moda), gdyż specjalność ulepszacz w ERM ma dwa wejścia (plus automatycznie ich ulepszenia) i jedno wyjście dla stworków.
orków do wilkołaków opłaca się dużo bardziej niż demony do wilkołaków, poza tym parametry wilkołaków są niezmienione (w NU są osłabione). sprawa kapłanów wojny - hmm Dracon ulepsza kapłanów do Enchanterów (pl. Czarodziej) którzy są podobnej mocy co czarodziejki (bez NU) i na niego nie psioczysz.
Ustawienie dwóch baz ulepszenia było celowe - bazowałem się na Gelu i Draconie - celowo też skupiałem się na stworzeniach 7 poziomu, gdyż ulepszanie 8levelowców do 8levelowców jest mało opłacalne. Przy okazji dwóch bohaterów jest  "Legionistami" (tzn. wysoce opłacalne ulepszenia dla 1-levelowców które pod koniec gry idą w legiony) gdyż doceniam siłę tłumu (proponuję walkę 1000 chłopów przeciwko błękitny smok - mają tyle samo życia ale chłopi rozgromią smoka).
Powtarzam - ten dodatkowy Budynek o którym mówisz pochodzi z moda NU a nie z woga 3.58f czy Script Update. Na dodatek mod NU usuwa parę stworków by wprowadzić nowe - podobnie z siedliskami. Żaden modder nie ma obowiązku zachować zgodności z NU zwłaszcza że ostatnia wersja NU jest pod 3.58f bez SU (Script Upgrade to oficjalny update do WoGa dotyczący jedynie skryptów - jest także dawno spolszczony). Tak samo ja nie zmuszam was do korzystania z WogModa (nieoficjalna łatka skryptowa nowsza od SU - dostępna póki co po angielsku). Mój mod zakłada że macie goły WoG jednocześnie unikając głupich niezgodności z mojej strony z innymi skryptami z modów. Jeśli jakikolwiek mod dodaje ulepszenia do tych stworków - mój skrypt pozwala wybrać do którego stwora chcesz ulepszyć. Tak czy siak w zwykłym wogu  bohaterzy z Kampani poza Gelu i Draconem to cieniasy.

może kiedyś uaktualnię ten skrypt lub napiszę nowy - według mnie ma on dużo więcej za niż przeciw. mogę też napisać poprawioną wersję na zamówienie - potrzebuję do tego listy tych bochów z alternatywnymi specjalnościami (najlepiej też ulepszacze)

NOTE: korzystać ze skryptu bez NU i reguły 7to8. Najlepiej włączyć ulepszone specjalności bohaterów. działa z gołym SU jak i z WogModem. Niesprawdzone z 3.58f bez SU. Prawdopodobnie nie działa z wogiem starszym niż 3.58f gdyż wywołuje funkcje z bazowych skryptów w celu zgodności z regułą ulepszone specjalności bohaterów. Powinno działać z neutralnym miastem, choć nie było testowane. Aby działało z WoGiem 3.59alfa należy zmienić nazwę pliku z script91.erm na script091.erm i poprawić plik ERS (ten który dodaje opcję włączenia/wyłączenia mojego skryptu do menu opcji WoG).
 

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
NEWS: Phoenix MOD niedawno ukazał się w wersji angielskiej
Co to jest Phoenix MOD? Największa nieoficjalna łatka/mod do WoGa (pomijając skrypty Sagamosy które są dalekie od sprawnego działania jeszcze) który do niedawna był tylko po rosyjsku (DreamVader mówi "Błe" na Cyrylicę :P)
Oczywiście Zangielszczaniem zajął się kto inny, chętnych do wypróbowania zapraszam na http://wogarchive.ru do komnat WoGowych (są też komnaty np. od ERA)  

ode mnie żadnych nowych wieści - mógłbym zarzucić jakimś starszym skryptem ale o ile pamiętam były całkowitą porażką jeśli chodzi o balans gry

PS: czy zauważyliście że niektórzy specjaliści od Nauki z mojego skryptu mają o jedną/dwie umiejki startowe więcej? mam nadzieję że to nie jest zbyt poważne złamanie równowagi. Swoją drogą polecam skorzystać z oryginalnego (angielskiego) WoGa z oficjalnym SU i nieoficjalnym WoGmodem (google pomoże wam szukać). Jeśli będę miał czas to może spolszcze WoGmoda :P
 

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
Tutaj jest link do forum które zawiera pakiet ERA
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37208&pagenumber=1
ERA jest to nowa platforma na bazie WoGa. Bieżąca wersja wspiera mechanizm folderów modów.
Dzięki temu nie będzie więcej problemów z odinstalowaniem moda.
Instalator zawiera WoG w formacie moda ERY (niestety obowiązkowy do jej działania).
Koniec z problemami z instalatorem WoGa !!! wystarczy zainstalować ERĘ do folderu z Heroes3 Shadow of Death lub Heroes3Complete.

Na tym forum jest także link do Script Update Lite (poprawiona wersja Script Update) w wersji dla ery, Phoenix Mod (wielki mod który mnóstwo zmienia, niestety nie działa z innymi modami i ma nieliczne wredne błędy), odchudzona przeze mnie wersja Phoenix Moda czyli Phoenix Mod Lite (Autorem PM niestety nie jestem ja), oraz mod do wogifikacji z moimi zmianami oraz niektórymi zmianami gościa o nicku doom3d (autor tak zwanego wogmoda).

PS: na powyższym linku są mody tylko w formacie dla ery - ze zwykłym WoGiem nie będą działać
 

Liabaen

Liabaen

Użytkownicy
posty51
Propsy20
  • Użytkownicy

Liabaen

Wogify Scripts by majaczek
#10 2012-02-25, 10:24(Ostatnia zmiana: 2012-02-25, 10:32)
HoTa już wyszła?! Czy chodzi wam o tą Alphę?

EDIT
Jednak wyszła już Beta... Kiedyś sam bawiłem się w modyfikację WoG-a. Jednak to stare dzieje. Nie sądziłem, że w ogóle zobaczę kiedyś HoTa.

Ciekawe, ciekawe. Muszę znaleźć mojego SoDa :P
 
TheModders - Co ja pacze?



Spoiler
Cytuj
Przypałętał się do nas czarny kundel. Drogą demokratycznego losowania zyskał imię Murzyn. Wczoraj ktoś dzwoni do drzwi. Brat: Te, otwórz! Ja: Zara, tylko zamknij murzyna w piwnicy bo ludzie idą. Mina sołtysa, który chodził z petycją bezcenna. YAFUD



Więcej... http://www.yafud.pl/7040/#ixzz1usI0fGdu

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
W temacie o Erze i na http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=27213&pagenumber=7
został poruszony problem mojego moda dla commanderów w wog, który jest w produkcji.
także pracuję parcowałem nad unifikacją poprawionych skryptów ery ze script update, ale to wygląda na to że jeszcze muszę poświęcić trochę czasu na opracowanie tego i znaleźć ten czas.
 

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
 

now

now

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Wiem że to może nie dotyczy tematu. Chciałbym wiedzieć jak dodać na stałe 4 skrypty w wogu: Skrypt - Odrodzenie/ Skrypt - Gildia Czarodziejów/ Skrypt - Ulepszona Gildia magów 1.0 i Skrypt Podatki? Poprosiłbym o jakąś instrukcje ich wgrania do woga.
 

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
Cytuj
Ja tam od gołego WoG-a wolę erę
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37208&pagenumber=1

Ja nawet zrobiłem parę Modów pod ERĘ 
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=3
Poza tym jest już ERA 2.46
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry