theModders 8574 25

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 18.01.2012 roku

Wyświetleń 8574

Odpowiedzi 25

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jakiś czas temu prowadziłem mały research do szkoły dotyczący domen oraz spraw z nimi związanymi. W trakcie wyszukiwania informacji o wolnych domenach postanowiłem sprawdzić theModders. Pominę wszelkie dane personalne jakie odnalazłem o właścicielu domeny, ponieważ nie mają one żadnego znaczenia, jednak jest pewien drobiazg o który chciałbym zapytać otóż znalazłem tam, tu mały cytat
Cytuj
Expiration Date:03-Aug-2012 14:13:55 UTC
i zastanawiam się czy będą podjęte jakieś kroki by theModders funkcjonowało po tym okresie. Dla nieświadomych umowa na domenę www.themodders.org wygaśnie trzeciego Sierpnia bieżącego roku o godzinie 14:13:55 UTC. Pytanie kieruję do Kazzmira jakoż iż on jest właścicielem domeny aczkolwiek informacja od kogokolwiek posiadającego takie informacje mnie w zupełności zadowoli.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Heh, jakby to napisać, jak się kupuje domenę to zazwyczaj jest to umowa na dwa lata, potem trzeba przedłużyć.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Heh, jakby to napisać, jak się kupuje domenę to zazwyczaj jest to umowa na dwa lata, potem trzeba przedłużyć.
Wiem, wiem też że tM skończy cztery lata tego trzeciego sierpnia i dlatego się pytam czy umowa będzie przedłużona, ponieważ tak naprawdę to czemu niby Kazzmir miałby nam sponsorować trolownie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chcesz kupić domenę? Było już wielu chętnych. Poza tym ostatnie zamieszki w internecie wymieszane z moimi teoriami spiskowymi każą mi sądzić, że jesteś z PIPA :|
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
W końcu jakiś ciekawy temat.
Ot trochę nie fajnie by było jak by TM padło.
A tak wg. to był już jakiś chętny do kupna domeny?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A tak wg. to był już jakiś chętny do kupna domeny?
Z postu Azteka wnioskuję że siekacz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Siekacz by juz tutaj zrobił pierdolona dyktaturę ;d  I to pewnie bardziej ostrą niż za czasów Kazzmira :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ludzie nie róbcie paranoi, jeszcze dużo czasu to po 1, a po 2 skąd pewność że Kazz ma zamiast komukolwiek sprzedawać domenę?
 


sauron
  • Gość

sauron
Gość

theModders
#9 2012-01-19, 16:48(Ostatnia zmiana: 2012-01-19, 16:49)
o godzinie 14:13:55 UTC

pajac  :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niech Ci będzie o godzinie 15:13:55 czasu polskiego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
skąd pewność że Kazz ma zamiast komukolwiek sprzedawać domenę?
hmmmm... ja to wątpie czy ktokolwiek chcialby ja kupic :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

sauron
  • Gość
:ok:  :lol2:
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

theModders
Varonek wysępi kasę od rodziców, wykupi domenę po czym ją zniszczy buhahahaha.
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy

Siekacz

theModders
#14 2012-01-19, 21:47(Ostatnia zmiana: 2012-01-19, 21:47)
Chcesz kupić domenę? Było już wielu chętnych. Poza tym ostatnie zamieszki w internecie wymieszane z moimi teoriami spiskowymi każą mi sądzić, że jesteś z PIPA :|


Teraz mi ta wasza domena do szczęścia nie potrzebna.
Kiedyś jednak Kazz nie chciał sprzedać  :lol2:
 


Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Kategoria:    Technologie, Edukacja
:lol2:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
Cena: 8 000 zł
:lol2:
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Zastanawia mnie co by sie stalo jak by Vierzba wykupil domene?... ^____^
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Już widzę Vierzbe wykładającego 8 tysięcy.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Już widzę Vierzbe wykładającego 8 tysięcy.
Daruje sobie suwalskie gramy na miesiąc i będzie miał, jeszcze kazz mu resztę wyda :lol2:
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Planuję parę onych suwalskich gramów zasadzić więc jeśli mój dilerski plan wypali, wszyscy będziecie mieli spocone rowy kiedy kupię tą nic niewartą domenę.
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
No ba :D  Ja to bym sie tym sadzeniem nie chwalil za glosno bo Aztek cie jeszcze na psiarnie podkabluje :D
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Uważać na Azteków Konfidentuff ;d  Ile planujesz zasadzić? ;p
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Pewnie tyle ile zdola sam spalic ;) Bo nie wierze ze chcial by od tak dzielic sie z innymu swoimi ,,plonami" :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Temat czas najwyższy chyba zamknąć.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry