Problem z G2mdk 2923 6

O temacie

Autor Robar IX

Zaczęty 29.11.2011 roku

Wyświetleń 2923

Odpowiedzi 6

Robar IX

Robar IX

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
W ostatnim czasie zainstalowałem na swoim komputerze Windows'a 7 x64. Oczywiście nie obeszło się bez zainstalowania ulubionych gier takich jak właśnie Gothic I czy Gothic II NK. Instalacja Gothic'a II NK przeszła pomyślnie również instalacja G2mdk. Ale gdy odpalam grę aby przejść ją ponownie to patrzę smiley a tam Menu główne jest w języku niemieckim! Oczywiście zainstalowałem spolszczenie do G2mdk, ale to nic nie zmieniło... Wszystko w grze jest po niemiecku (nazwy przedmiotów, opisy run, mieczy, łuków itd.), wszystko z wyjątkiem Dubbingu.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź!
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
A ściągnąłeś spolszczenie do g2mdk?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Reparse script + update dialogów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Nie wiem po co ci GMDK do samego przechodzenia gry, ale kilka tematów niżej było coś podobnego.
Zobacz ostatni post:
http://themodders.org/index.php?/topic/15545-niemieckie-dialogi/
 

Robar IX

Robar IX

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Robar IX

Problem z G2mdk
#4 2011-11-30, 23:19(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 23:19)
Cytuj
sawik
Reparse script + update dialogów.
OK. Działa wszystko udało się naprawić z wyjątkiem okien dialogowych, w których jest napisane co dana postać mówi (nadal jest po niemiecku). Ale to już mały problem, bo można to w opcjach wyłączyć.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Aby to naprawić pobierz emptymod by edeksumo i zrób update dialogów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Robar IX

Robar IX

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Do zamknięcia...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry