INSTANCE ItFo_Beer (C_Item)
{
name = "Piwo";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = Value_Beer;
visual = "ItFo_Beer.3DS";
material = MAT_GLAS;
scemeName = "POTIONFAST";
on_state[0] = Use_Beer;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Beer;
TEXT[2] = NAME_Bonus_Mana; COUNT[2] = Mana_Beer;
TEXT[4] = "Mroczny paladyn";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Beer;
};
FUNC VOID Use_Beer()
{
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Beer);
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_MANA, Mana_Beer);
Uchlany = Uchlany + 1; // Dodajesz 1 do zmiennej
If (uchlany == 6;) // Jeżeli zmienna uchlany wynosi 6
&& (Npc_IsPlayer (self)) // I jeżeli jesteśmy graczem
{
Mdl_ApplyOverlayMDS (hero, "NazwaMDS.MDS"); // nakładasz mds w nazwaMDS wstaw swój mds pijaństwa.
}
};
Będziesz też potrzebował zmiennej globalnej Uchlany. Dodaj do story_globals
var int Uchlany;
Nazwę zmiennej rzecz jasna możesz zmienić byle nie miała polskich znaków.