JŻ na 100% 88958 346

O temacie

Autor młody95

Zaczęty 24.08.2011 roku

Wyświetleń 88958

Odpowiedzi 346

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dobra, i mi się to znudziło :lol2:
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
zostawcie, jestem ciekaw ile postów pod rząd napisze w szale gniewu i nienawiści  :lol:
 

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
dobra astek banuj
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

JŻ na 100%
#263 2011-08-25, 00:55(Ostatnia zmiana: 2011-08-25, 00:56)
Veq :ok:
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
ale tu nie ma gniewu, szału i nienawiści :C
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
A i nie pierdol piotrek że do technikum poszedłeś. Zasadnicza Zawodowa to całkiem co innego. Wstydzisz się? Kutasa sobie powiększasz przez internet?
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
to dobry chłopak zostawcie go :<
 

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
no aztek dalej banuj wystawiłeś mnie do wiatru coś jesteś mi winien mały banik co to dla ciebie
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
dobra astek banuj
Jak się nie mylę jesteś drugim w historii theModders który prosił o bana pierwszy był pajka czy jakoś tak.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No. Dobre huopaki reprezentujom JŻ!
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak się nie mylę jesteś drugim w historii theModders który prosił o bana pierwszy był pajka czy jakoś tak.
Dużo tego było.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • online
  • Niewielki Mistrz Gothica
Cytuj
to dobry chłopak zostawcie go :<
dobre chłopaki reprezentują JP, hardkor JP, ogien JP :ok:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Jak się nie mylę jesteś drugim w historii theModders który prosił o bana pierwszy był pajka czy jakoś tak.
ja kiedyś prosiłem, ale nie dostałem. a potem dostałem jak nie prosiłem
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
oj sawik sawik, już tyyylu prosiło :D


ale ten dostanie. aztek może go zbanować tylko klasycznie, za to na ip mogę zbanować go ja. i to uczynię jak tylko znudzi się dla forum :ok:
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Cytuj
Jak się nie mylę jesteś drugim w historii theModders który prosił o bana pierwszy był pajka czy jakoś tak.

Problem w tym, że TheModders to nie przypowieść biblijna i proszącemu raczej nikt nie pomoże
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Oj nie płacz już piotrek. Po prostu, gdy tylko zajdziesz do swojej szkoły zawodowej nr.1, przywitasz się z kumplami z klasy A i zaczniesz uczyć się do zawodu elektromechanika dosięgnie cię nóż mojego ziomka. To wszystko, gówniarzu.
 

serail

serail

Użytkownicy
Wyczesana opowieść, wodzu
posty158
Propsy89
  • Użytkownicy
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Dobra, sorry chłopaki. Nie mogłem się powstrzymać, głupi żart. ;/ Młody95 to ja.
 
Moje portfolio

                   

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
nie jesteś mi wstanie zbanować ip bay
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

JŻ na 100%
#278 2011-08-25, 01:04(Ostatnia zmiana: 2011-08-25, 01:05)
Może ktoś usunąć post Vierzby coby potem przypału nie miał? Bądź co bądź groźba karalna...

A co do próśb o bana ja słyszałem tylko o pajce jak zwykle jestem nie doinformowany.


Młody95 to ja.
Oj wątpię pisałem z nim na gg jeszcze przed całym prowo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
młody nie szczekaj bo będziesz miał z Rychem do czynienia :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry