Ścieżka Przeznaczenia 16075 21

Ankieta

Głosów w sumie: 46

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 6.08.2011 roku

Wyświetleń 16075

Odpowiedzi 21

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Ścieżka Przeznaczenia
2011-08-06, 22:29(Ostatnia zmiana: 2011-08-07, 11:37)
Wybrany:
Pozostałe:



Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Dałem 4.
W sumie nie widzę tu zbyt wiele nowości jeśli chodzi o świat. Ciekawa natomiast jest animacja pompowania :D
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod będzie rozgrywał się w starym dobrym Khorinis lecz zakładamy również nowy świat
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Prawdopodobnie przez moją edycję tematu zniknęło część głosów. Proszę się nie martwić, wszystkie głosy zostaną jutro przywrócone.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Ścieżka Przeznaczenia
#4 2011-08-06, 23:59(Ostatnia zmiana: 2011-08-07, 00:00)
Choć o modyfikacji słyszę pierwszy raz i mało jest pokazane daję 5, za pompki, gościa na drzewie i resztę animek, a także przyjazny dla oka retusz zdjęć XD

@Edit: Aaa... i dupa, bo zapomniałbym o najważniejszym. 5 za dupę XD... niezła sucz.

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wiedziałem że dupy się spodobają :lol:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Animacje zajebioza, ci strażnicy lepiej teraz wyglądają niż wtedy jak ćwiczyli walkę na miecze. Aż dam piątkę.
 
Комиссар RBT

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Też dam 5 a co! Za fajne ukazanie animek i nie najgorsze screeny.
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
powiem tak jak Rybopiotr... chcę aby osoba która dała ocenę 1 uzasadniła to
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
dałem 6 za animacje :lol:

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
powiem tak jak Rybopiotr... chcę aby osoba która dała ocenę 1 uzasadniła to
Skoro jakaś osoba wszędzie dała 1 to nie będziemy tego brać pod uwagę w podliczeniach.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
A kto tworzy tego moda? Jeśli można wiedzieć...

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A kto tworzy tego moda? Jeśli można wiedzieć...

grupa modderska...
 

kszysiek

kszysiek

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Jest to najnowszy mod (tak mi się zdaję) tak... jestem członkiem ekipy, nasz grupa Moderska nie dawno powstała. Świat będzie nowy jak i stary, jeszcze nie raz o modzie usłyszycie.  :wink:
 

nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak
Dałem 6, bo zobaczyłem nieco ciekawych, niespotykanych dotąd rozwiązań. Z drugiej strony wydaje mi się, że wszystkie screeny przeszły obróbkę graficzną, by wyglądać posępniej, co jest sprzeczne z regulaminem, ale co tam...
 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn

Majonez

Majonez

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Mi obróbka grafiki nie przeszkadza, ważne że widać wszystko, animacje <3 Daje 6!
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Daję 5. Screeny są ładne, no i widzę nowe animacje, ale nic poza tym. Do tego plaża jest jakaś pusta i nieciekawa.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
5. Ciekawie pokazane animacje, szczególnie pompowanie ;)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Widzę ruszyliście do przodu ale mogliście dać jakąś wzmiankę na waszej stronie albo jakieś screeny :D  bo dowiedziałem się dopiero z tematu żeby tu głosować że bierzecie udział :D .

Ogólnie widzę skupiliście się na animkach więc dałem (kurde co ja dałem) chyba dałem piątkę a może szóstkę?

Pytanie: Czy nazwa moda jest już pewna? Bo z tego co wiem nawet nazwa teamu nie jest jeszcze pewna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

FraseR
  • Gość
5, za fajne animacje i nie najgorszy design świata.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry