Gothic 2 zadanie 3270 5

O temacie

Autor GothicGameTV

Zaczęty 4.08.2011 roku

Wyświetleń 3270

Odpowiedzi 5

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy

GothicGameTV

Gothic 2 zadanie
2011-08-05, 01:27(Ostatnia zmiana: 2011-08-05, 10:55)
Jak mam stworzyć zadanie w którym idę do typa gadam z nim po czym każe mi zabić pewnego gościa bo ma np. jego amulet po czym zabieramy ten amulet i oddajemy.??
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
TO chyba idzie zrobić warunkiem IF nie będę pisał jak bo mi się nie chce ;d  sam rozkmiń ;p
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
Spróbuj Easy dialog maker :)
Prosty w obsłudze, dobry na początki:)
Click!
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
tu masz przykład :tu ten co ci daje zadanie
//========================================
//                Zadanie1
//========================================

INSTANCE DIA_Twoja postać_Zadanie1 (C_INFO)
{
   npc          = Twoja postać;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Twoja postać_Zadanie1_Condition;
   information  = DIA_Twoja postać_Zadanie1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Co porabiasz?";
};

FUNC INT DIA_Twoja postać_Zadanie1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Twoja postać_Zadanie1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Twoja postać_Zadanie1_15_01"); //Co porabiasz?
    MIS_naszezadanie = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_naszezadanie, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_naszezadanie, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_naszezadanie,"wpis do dziennika ");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Twoja postać_Zadanie1_03_02"); //Mam dla ciebie zadanie zdobądź amulet do x i go zabij
    AI_Output (other, self ,"DIA_Twoja postać_Zadanie1_15_03"); //dobra
    AI_StopProcessInfos   (self);
};
A tu ten co ma amulet
//========================================
//             Zadanie2
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_Zadanie2 (C_INFO)
{
   npc          = pan x;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Ash_Zadanie2_Condition;
   information  = DIA_Ash_Zadanie2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "dawaj amulet";
};

FUNC INT DIA_Ash_Zadanie2_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (self, ItAm_Dex_Strg_01) >=1)
    && (MIS_naszezadanie == LOG_RUNNING)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Ash_Zadanie2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_Zadanie2_15_01"); //dawaj amulet
    B_LogEntry                     (TOPIC_naszezadanie,"wpis do dziennika ");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_naszezadanie, LOG_SUCCESS);
    MIS_naszezadanie = LOG_SUCCESS;
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_Zadanie2_03_02"); //nie
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_Zadanie2_15_03"); //to cie zmusze
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_Zadanie2_03_04"); //dawaj
    B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
};
Jak jest błąd to poprawcie ja to pisałem dosyć szybko
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Gothic 2 zadanie
#4 2011-11-05, 16:53(Ostatnia zmiana: 2011-11-05, 16:54)
Wystarczy, że obczaisz tutki "Gothic 2 - tworzenie modów od A do Z" Czipa 17. Link do pierwszej części:
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ


PS. Wowoz by cię zwarnował ostro za to pytanie.
 
makin' bacon

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wowoza wywiało chyba. Masz tu dialog. Przykładowo dałem najemnika o imieniu Gordon (sam nie wiem skąd takie zjebane wziąłem) i chce, żebyś mu przyniósł piwo.

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Gordon_zadanie   (C_INFO)
{
npc     = SLD_888_Gordon;
nr       = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Kobieto, przynieś mi piwo";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Gordon_Hello))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_15_00"); //Kobieto, przynieś mi piwo.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_01_01"); //Sam sobie idź prostaku!
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_01_02"); //W tych czasach i tak pewnie nie znalazłabyś niczego innego. Przynieś mi jedno piwo a nie zapomnisz tej nocy.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_15_03"); //Mrrr! Kociaku...

Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko,"To ciacho Gordon poprosił mnie o przyniesienie piwa. Obiecał mi za to upojną noc :D ");
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Gordon_Informacje   (C_INFO)
{
npc     = SLD_888_Gordon;
nr       = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Condition;
information = DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Info;
permanent   = TRUE;
description = "Mam piwo misiu.";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Gordon_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_15_00"); //Mam piwo misiaczku.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_01_01"); //O jak dobrze.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_01_02"); //Nareszcie będę mógł napić się czegoś innego niż woda.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_15_03"); //To co z tą dzisiejszą nocą?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_01_04"); //No, jak chcesz to idź spać xD
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_15_05"); //:<


B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_GivePlayerXP (XP_piwko);
B_LogEntry (TOPIC_piwko,"Gordon dostał sawoje piwo. Cieszył się z niego jak małe dziecko, ale mnie w chuja zrobił z tą nocą...");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);

};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry