Wowoza wywiało chyba. Masz tu dialog. Przykładowo dałem najemnika o imieniu Gordon (sam nie wiem skąd takie zjebane wziąłem) i chce, żebyś mu przyniósł piwo.
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Gordon_zadanie (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Gordon;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kobieto, przynieś mi piwo";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Gordon_Hello))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_15_00"); //Kobieto, przynieś mi piwo.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_01_01"); //Sam sobie idź prostaku!
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_01_02"); //W tych czasach i tak pewnie nie znalazłabyś niczego innego. Przynieś mi jedno piwo a nie zapomnisz tej nocy.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_zadanie_15_03"); //Mrrr! Kociaku...
Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko,"To ciacho Gordon poprosił mnie o przyniesienie piwa. Obiecał mi za to upojną noc :D ");
};
//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Gordon_Informacje (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Gordon;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Condition;
information = DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Info;
permanent = TRUE;
description = "Mam piwo misiu.";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Gordon_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_15_00"); //Mam piwo misiaczku.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_01_01"); //O jak dobrze.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_01_02"); //Nareszcie będę mógł napić się czegoś innego niż woda.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_15_03"); //To co z tą dzisiejszą nocą?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_01_04"); //No, jak chcesz to idź spać xD
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Gordon_Informacje_15_05"); //:<
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_GivePlayerXP (XP_piwko);
B_LogEntry (TOPIC_piwko,"Gordon dostał sawoje piwo. Cieszył się z niego jak małe dziecko, ale mnie w chuja zrobił z tą nocą...");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);
};