Nowe screeny 20497 32

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 24.07.2011 roku

Wyświetleń 20497

Odpowiedzi 32

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Zagrasz jeśli ja wcześniej podczas tworzenia moda nie skocze z mostu XD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Nowe screeny
#21 2011-11-04, 21:32(Ostatnia zmiana: 2011-11-06, 16:50)
jestem dysgrafem
Pierdolenie, przed wymyśleniem dysleksji, dysgrafii i tych wszystkich udogodnień dla nowego pokolenia, ludzie żyli i nikt takich problemów nie miał, to jest sprawa podejścia Jestem dyslektykiem (czy czymś tam innym) więc nie muszę pisać poprawnie.

Teraz screeny :
1. Tekstura tego białego zbrojo-czegoś nie powala. Wyżej wymieniany dialog zasługuje na facepalma zastanawia mnie też ten x nad ręką orka.
2. Drzewa byłby znośnie gdyby nie ten gigantyczny pień. Coś wysoko się gałęzie zaczynają. Kto odśnieża kamienie i most? Topielec nawet fajnie wygląda.
3. :facepalm:  Myślę że jest poprawną odpowiedzią na ten screen.

Powodzenia z dalszą pracą i szczęścia z paskiem.

Przecież napisałem że w modyfikacji nie będzie ortów bo nie każdy ma słownik w głowie :facepalm:
Edek ale ja nie mówię teraz o tym że orta zrobiłeś tylko o tym jak się usprawiedliwiłeś ja też mam stwierdzoną dysleksję i coś tam jeszcze (dysgrafia?) ale chyba tylu błędów nie sypię.

Może i tak ale jak napisałem gdzieś wyżej nie mogę używać polskich znaków bo stampfer takich nie czyta.
Zawsze można zainstalować polskie litery/inny program. Więc krótko mówiąc patrz pierwszy wyraz mojej odpowiedzi.
BTW mógłbyś się machnąć na własny post :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Nowe screeny
#22 2011-11-04, 21:47(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 21:48)
Wszystko mi sie podoba, oprócz (tak) osniezonych choinek. Tekstura tygrysa spoko, chociaż spróbuj przyciemnić teksture i dodać jakieś pręgi zwężające sie ku brzuchowi albo coś.

Co do błedów to sie nie wypowiadam, bo wiem, ze masz te problemy. W razie czego mi wyslesz teksty to poprawię ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Nigga, please.

Niby ja tu widzę lodową krainę - ekstra, że lodowa kraina. A oni tam mieli jakieś grzejniki, piece, a może G.E.C.K, że kamienny krąg porósł zielenią, a most wygląda jakby tam nigdy nie odczuł śniegu. :D

Dialog wygląda gothicowo-trójkowo i jest napchany paskudną dysortografią(?).

A te tygrysy rozumiem, że to z Azji jakieś przyprowadziłeś?
 
Комиссар RBT

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Nowe screeny
#24 2011-11-18, 16:35(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 16:37)
Cytuj
G.E.C.K
Zdecydowanie G.E.C.K. Widzisz tam pod mostem leży  :lol2:  

A właśnie propo tych roślinek. Proponuję umieszczać je na granicy wiecznego śniegu (tak to nazwę - chodzi o krańce śnieżnych lokacji), oraz  sporadycznie w miejscach źle zmapowanych. Od jednego czy dwóch nic się nie stanie.  :lol:

O_o przypomniało mi się. Topielec jest odmianą zimową więc może dać mu jakieś futerko.  :ok:
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu

EdekSumo
Moderator działu

Nowe screeny
#25 2011-11-18, 16:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 16:48)
Pod mostem prócz wody nic nie ma XD.
Tu nie ma nic takiego jak granica wiecznego śniegu gdyż pod koniec czerwca śnieg puszcza na ok 3 miesiące.
A co do topielca to zdaje mi się że jest on gadem/płazem i czy one mają futro oO ?
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Akurat z tym topielcem, to fakt - jak ma pływające i na dodatek gadowate coś mieć futro? :D
 
Комиссар RBT

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Nowe screeny
#27 2011-11-18, 16:56(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 16:57)
Spoiler

Dziobak to nie gad, wiem. Ale tak jakoś mi się kojarzy.
 

Deuzfy

Deuzfy

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
ładnie to wszystko wykombinowałeś modzik się świetnie zapowiada
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Znowu ktoś chcę zrobić z G2 G3.  :facepalm:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Angar8

Angar8

Użytkownicy
posty7
Propsy4
  • Użytkownicy
może i chce zrobić... i co, mod będzie gorszy?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Znowu ktoś chcę zrobić z G2 G3.  :facepalm:
A zatem duale, tarcze, walki z pochodnią i całe to gówno o które prawie każdy mod jest proszony po twojemu zasługuje na facpalma? Celem modów jest dodanie do rozgrywki rzeczy umilających ją, Edeksumo uznał że fajnie by było mieć kilka bajerów z Gothic III w swoim modzie więc je dodał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Temat zamykam za jakiś czas napiszę nowy w którym będzie na pewno o wiele więcej żali niż tu część userów już wie czemu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry