Nowe screeny 20500 32

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 24.07.2011 roku

Wyświetleń 20500

Odpowiedzi 32

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu

EdekSumo
Moderator działu

Nowe screeny
2011-07-25, 00:27(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 13:18)
Przed dniem screena pragnę pokazać wam parę screenów.

Na pierwszym screenie widać pasek szybkiego uruchamiania. Dzięki niemu możemy używać szybko mikstur zmieniać amunicje w łuku wyjąć miecz/łuk. W planie mam także używanie pochodni i zwojów (to ostatnie najbardziej prawdopodobne).

Na kolejnych screenach widać postępy w pracy przy mieście dodałem latarnie światła. Poprawiłem w końcu także te dachówki inne tekstury i poprawione mapowanie.

Ten screen to jeden z wielu które mogłem dać pokazuje on stwory już całe Minen Thor jest zamieszkałe przez najróżniejsze stwory.

Więcej screenów na dniu screena.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Popraw graficznie te paski, bo nie wyglądają fajnie. Ułożenie też w sumie nie najlepsze.
W mieście dodaj jakieś beczki, cokolwiek, bo trochę pusto to wygląda. No i nie dawaj takich ciemnych screenów, bo nic nie widać.

Poza tym, naprawdę fajnie to wyszło, widać, że coś się dzieje, nawet sporo się dzieje i nieźle to wygląda. Powodzenia  :ok:
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Co do grafiki to wiem nie mam żadnego grafika 2d a ze mnie taki grafik jak z koziej dupy trąba :D . Ale na do kolejnych screenów coś wykombinuje.
 

gothic1210
  • Gość
Tekstura paska uruchamiania z g3 jest pod nazwą g3_hud_backgrounds_17.tga Może spróbuj jej użyć. V3Q powiedział już wszystko. Więc ja nie będę powtarzał. Powodzenia  :ok:
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
 
makin' bacon

kosmita1993

kosmita1993

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Ten pasek... genialna sprawa! :)  Mam tylko pytanie: w jaki sposób ustawiamy co ma być pod którym klawiszem?

No i pasek wytrzymałości/sprintu - chyba lepszy by był jednak zielony...
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Nie ustalamy jest to od góry przypisane miecz łuk tarcza/dual pochodnia amunicja napoje trzy czary (jeżeli posiadamy dany item ikona się aktywuje) po kliknięciu jest uaktywniana pewna rzecz (na miecz zaczynamy walczyć na miksturę wypijamy ją na strzałę zmieniamy amunicje itp.).
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu

EdekSumo
Moderator działu

Nowe screeny
#7 2011-08-08, 17:33(Ostatnia zmiana: 2011-08-08, 17:51)

Tu widzimy polanę koło przełęczy do Solei*.

Za to na tym screenie widzimy wejście do osady powstałej na ruinach Perva Mea#.

Tu ukazana jest droga do teleskopu Miltena(nie nie tego Miltena) a także drogę do Ignis Order%.

Na czwartym screenie ukazana jest jedna z wielu lokacji.

Na przedostatnim widać karczmę w Minen Thor^.

Za to na ostatnim screenie widzimy kuźnie którą regularnie (w nocy odwiedza pewien duch).


*Solei- Osada cudem ominięta przez orków znajduje się przy przełęczy między doliną Minen Thor a Bezdrożami.
#Perva Mea- osada posiadająca kopanie rudy została zniszczona przez orków.
%Ignis Order- Miasto zamieszkałe przez ludzi i orków, jego mieszkańcy czczą Innosa. Posiada kopalnie siarki. Zamieszkujący ją ludzie są bardzo dobrymi alchemikami.
^Minen Thor- Miasto trochę mniejsze od khorinis zamieszkują je gwardziści i druidzi walczący za chwałę Hrabiego Arkantosa. Powstało w dolinie(która zwie się tak jak miasto) utworzonej podczas poszukiwań magicznej rudy na wyspie Khorinis. Mieszkańcy wyznają Naomi (jedyna bogini wśród świętej czwórki).
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Oto 3 screeny ukazujące powolne ale jakieś postępy. Cały czas pracuję nad wywalaniem podczas wczytywania jak nic nie dam rady stworzyć zrezygnuję z wyświetlania grafiki za pomocą LeGo.

Na pierwszym screenie widać że pracuję nad dialogami, na pokazanym screenie jestem na początku modyfikacji wykonuje zadanie Miltena (nekromanty).


Na dwóch kolejnych widać dwa nowe stwory (wraz z ich teksturami wykonanymi przez mojego nadwornego XD grafika 2d). Pierwszy to Śnieżny topielec a drugi to Tygrys.

 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
wykonanymi przez mojego nadwornego XD grafika 2d
Zdrajca.  :lol2:  
Tygrys okropny. Ja bym wgl zrezygnował z takich eksperymentów no ale jak chcesz.
A i w dialogu odstraszają błędy. Powinno być:
Cytuj
Stój, kurwa mora, dokąd zmierzasz.
:ok:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc mi się nie podoba ;d

Daj nawet 1 screen ale porządny a tu w każdym można się czegoś czepić

Screen 1
pasek przy dialogu zostaje jak robisz pasek print screen to można w te samo miejsce wyświetlić print screena z pustym łańcuchem znaków wtedy pierwszy obraz znika (sprawdzone w G1 jak i G2NK)

Screen 2
- yyy padało od dołu ;d  widziałeś kiedyś ośnieżone choinki od dołu ??

Screen 3
- ten coś jest zrobiony pod takim kątem ze 1 wrażenie jest takie ze ma twarz na płaszczyźnie jak 2D wyszło ;d

Powodzenia z dalszymi pracami ;d

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu

EdekSumo
Moderator działu

Nowe screeny
#11 2011-11-04, 19:51(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 19:51)
Jedyne co mogę się przyczepić do komentarza Budzisa to to że z paskiem cały czas walczę gdyż nie robię go za pomocą print screena robię go za pomocą ikarusa (LeGo) i tu zaczyna się to:
Cytuj
Cały czas pracuję nad wywalaniem podczas wczytywania jak nic nie dam rady stworzyć zrezygnuję z wyświetlania grafiki za pomocą LeGo.
 
więc po co mam robi aby pasek znikał podczas dialogu jak może by tak że będę go robił całkiem inną metoda.
A resztę postaram się poprawić.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Nowe screeny
#12 2011-11-04, 19:55(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 19:56)
i tu zaczyna się to: więc po co mam robi aby pasek znikał podczas dialogu jak może by tak że będę go robił całkiem inną metoda.
A resztę postaram się poprawić.

Chodziło mi bardziej o to ze wad się nie pokazuje można było zrobić większa panoramę i ujebać trochę screen`a ;d

Aa i teraz zobaczyłem te gwiazdki w jaskini też trzeba by było od nowa jakoś to z teksturować ;p

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Gwiazdki?? :lol2:  
A ja wole okazać jakiś błąd niż go fałszywie chować bo to do niczego nie prowadzi jak jest jakiś błąd to jest a nie że okazywać nie prawdę.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Nowe screeny
#14 2011-11-04, 20:02(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 20:04)
Cytuj
Tygrys okropny. Ja bym wgl zrezygnował z takich eksperymentów no ale jak chcesz
Dokładnie nie ma co ubarwiać już tego co jest,co do paska to ja bym całkiem z niego zrezygnował już tyle czasu z nim się męczysz a silnik i tak swoje.Zmuś się i ovobuj ten świat ,czekam z niecierpliwością na premierę.

Nie chcę pisac kolejnego posta ale świat jest o vobowany teraz pracuje nad dialogami:

EDEK
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Nowe screeny
#15 2011-11-04, 20:05(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 20:07)
Gwiazdki?? :lol2:  
No zobacz na skały w jaskini porobiły ci się takie gwiazdki


Chyba widzę XD ale nie w jaskini tylko tuż przed wejściem do niej

Edek

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Tygrys okropny. Ja bym wgl zrezygnował z takich eksperymentów no ale jak chcesz.

Podbijam. Te mordy do niczego nie podobne, ja bym w ogólnie nie przypuszczał że to jest tygrys gdyby gothic1210 nie napisał. Wygląda to coś jak jakiś zmutowany muminek niż tygrys xd
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tygrys paskuda, reszta spoko, ale zniechęcają te błędy, które macie w dialogach :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Co do błędów to jedno że jestem dysgrafem a drugie to że program w którym pisze nie uznaje polskich znaków. Przed wydaniem modyfikacji wyśle skrypty jakiemuś gościowi co ma słownik w małym palcu i poprawi moje katusze nad językiem.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Nowe screeny
#19 2011-11-04, 20:55(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 20:56)
Jeśli wszystkie wasze dialogi są takie jak ten powyższy to nie miejcie mi za złe, jeśli po zagraniu skoczę z mostu.
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Zagrasz jeśli ja wcześniej podczas tworzenia moda nie skocze z mostu XD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Nowe screeny
#21 2011-11-04, 21:32(Ostatnia zmiana: 2011-11-06, 16:50)
jestem dysgrafem
Pierdolenie, przed wymyśleniem dysleksji, dysgrafii i tych wszystkich udogodnień dla nowego pokolenia, ludzie żyli i nikt takich problemów nie miał, to jest sprawa podejścia Jestem dyslektykiem (czy czymś tam innym) więc nie muszę pisać poprawnie.

Teraz screeny :
1. Tekstura tego białego zbrojo-czegoś nie powala. Wyżej wymieniany dialog zasługuje na facepalma zastanawia mnie też ten x nad ręką orka.
2. Drzewa byłby znośnie gdyby nie ten gigantyczny pień. Coś wysoko się gałęzie zaczynają. Kto odśnieża kamienie i most? Topielec nawet fajnie wygląda.
3. :facepalm:  Myślę że jest poprawną odpowiedzią na ten screen.

Powodzenia z dalszą pracą i szczęścia z paskiem.

Przecież napisałem że w modyfikacji nie będzie ortów bo nie każdy ma słownik w głowie :facepalm:
Edek ale ja nie mówię teraz o tym że orta zrobiłeś tylko o tym jak się usprawiedliwiłeś ja też mam stwierdzoną dysleksję i coś tam jeszcze (dysgrafia?) ale chyba tylu błędów nie sypię.

Może i tak ale jak napisałem gdzieś wyżej nie mogę używać polskich znaków bo stampfer takich nie czyta.
Zawsze można zainstalować polskie litery/inny program. Więc krótko mówiąc patrz pierwszy wyraz mojej odpowiedzi.
BTW mógłbyś się machnąć na własny post :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Nowe screeny
#22 2011-11-04, 21:47(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 21:48)
Wszystko mi sie podoba, oprócz (tak) osniezonych choinek. Tekstura tygrysa spoko, chociaż spróbuj przyciemnić teksture i dodać jakieś pręgi zwężające sie ku brzuchowi albo coś.

Co do błedów to sie nie wypowiadam, bo wiem, ze masz te problemy. W razie czego mi wyslesz teksty to poprawię ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Nigga, please.

Niby ja tu widzę lodową krainę - ekstra, że lodowa kraina. A oni tam mieli jakieś grzejniki, piece, a może G.E.C.K, że kamienny krąg porósł zielenią, a most wygląda jakby tam nigdy nie odczuł śniegu. :D

Dialog wygląda gothicowo-trójkowo i jest napchany paskudną dysortografią(?).

A te tygrysy rozumiem, że to z Azji jakieś przyprowadziłeś?
 
Комиссар RBT

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Nowe screeny
#24 2011-11-18, 16:35(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 16:37)
Cytuj
G.E.C.K
Zdecydowanie G.E.C.K. Widzisz tam pod mostem leży  :lol2:  

A właśnie propo tych roślinek. Proponuję umieszczać je na granicy wiecznego śniegu (tak to nazwę - chodzi o krańce śnieżnych lokacji), oraz  sporadycznie w miejscach źle zmapowanych. Od jednego czy dwóch nic się nie stanie.  :lol:

O_o przypomniało mi się. Topielec jest odmianą zimową więc może dać mu jakieś futerko.  :ok:
 

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu

EdekSumo
Moderator działu

Nowe screeny
#25 2011-11-18, 16:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 16:48)
Pod mostem prócz wody nic nie ma XD.
Tu nie ma nic takiego jak granica wiecznego śniegu gdyż pod koniec czerwca śnieg puszcza na ok 3 miesiące.
A co do topielca to zdaje mi się że jest on gadem/płazem i czy one mają futro oO ?
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Akurat z tym topielcem, to fakt - jak ma pływające i na dodatek gadowate coś mieć futro? :D
 
Комиссар RBT

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Nowe screeny
#27 2011-11-18, 16:56(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 16:57)
Spoiler

Dziobak to nie gad, wiem. Ale tak jakoś mi się kojarzy.
 

Deuzfy

Deuzfy

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
ładnie to wszystko wykombinowałeś modzik się świetnie zapowiada
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Znowu ktoś chcę zrobić z G2 G3.  :facepalm:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Angar8

Angar8

Użytkownicy
posty7
Propsy4
  • Użytkownicy
może i chce zrobić... i co, mod będzie gorszy?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Znowu ktoś chcę zrobić z G2 G3.  :facepalm:
A zatem duale, tarcze, walki z pochodnią i całe to gówno o które prawie każdy mod jest proszony po twojemu zasługuje na facpalma? Celem modów jest dodanie do rozgrywki rzeczy umilających ją, Edeksumo uznał że fajnie by było mieć kilka bajerów z Gothic III w swoim modzie więc je dodał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Temat zamykam za jakiś czas napiszę nowy w którym będzie na pewno o wiele więcej żali niż tu część userów już wie czemu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry