TriggerScript 6819 14

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 10.07.2011 roku

Wyświetleń 6819

Odpowiedzi 14

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Otóż chciałbym zrobić Trigger Script, że po dialogu brama się otwiera, jednak nie wiem jak zrobić żeby zaznaczyć w Spacerze te bramę i nią ruszać, na ObjectPages Key's są zablokowane. Czy wie ktoś jak to zrobić?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Otóż chciałbym zrobić Trigger Script, że po dialogu brama się otwiera, jednak nie wiem jak zrobić żeby zaznaczyć w Spacerze te bramę i nią ruszać, na ObjectPages Key#msg155185s są zablokowane. Czy wie ktoś jak to zrobić?
Nie potrzebny Trigger Script. wystarczy na końcu tego dialogu napisać SendTigger("nazwabramy");

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie potrzebny Trigger Script. wystarczy na końcu tego dialogu napisać SendTigger("nazwabramy");
To jak się dowiem w którą stronę się ruszy?
Bo moja brama ma schodzić z góry na dół
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

TriggerScript
#3 2011-07-10, 21:24(Ostatnia zmiana: 2011-07-10, 21:26)
To jak się dowiem w którą stronę się ruszy?
Bo moja brama ma schodzić z góry na dół
Dzięki temu wykona się jeden cykl bramy. Dasz to jak będzie zamknięta to się otworzy a, jak będzie otwarta to się zamknie.
A to w którą stronę to zależy od ustawienia "klatek animacji" w spacerze.

Ten sam skrypt wykonuje się jak w spacerze znaczysz bramę wybierzesz tigger i klikniesz przycisk "Send >>" w grze działa tak samo ;)

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki temu wykona się jeden cykl bramy. Dasz to jak będzie zamknięta to się otworzy a, jak będzie otwarta to się zamknie.
A to w którą stronę to zależy od ustawienia "klatek animacji" w spacerze.

Ten sam skrypt wykonuje się jak w spacerze znaczysz bramę wybierzesz tigger i klikniesz przycisk "Send >>" w grze działa tak samo ;)
Czyli mam wsadzić tylko Trigger tak? Dobrze kumam?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Masz tylko wpisać to co napisałem do dialogu. W spacerze wystarczy tylko brama.

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Masz tylko wpisać to co napisałem do dialogu. W spacerze wystarczy tylko brama.
Okej, już prawie wszystko mam, tylko mam jeszcze problem z klatkami animacji - nie wiem jak ruszać tą bramą! Masz tu screen:
http://ifotos.pl/zobacz/Magical-S_hwaaxss.png/
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
usuń tego tigera !!!!

Bramę się robi ze specjalnego typu tiggera czyli z Movera jak nie wiesz jak proszę mój filmik

https://www.youtube.com/watch?v=M9GEHhKA9xg


Od momentu ławki możesz sobie darować ;d
bo ty będziesz sterował dialogiem a nie ławką jak było u mnie ;)

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Ok, czyli jeżeli wstawię Mover, to mogę dać do dialogu sendTrigger tak?
Bo nie chce, żeby było otwierane po użyciu dźwigni itp.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak nie zapomnij dać klatek dla mover`a :D

Mam nadzieje ze filmik pomógł ;)

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

TriggerScript
#10 2011-07-11, 14:04(Ostatnia zmiana: 2011-07-11, 14:22)
Tak nie zapomnij dać klatek dla mover`a :D

Mam nadzieje ze filmik pomógł ;)
Filmik świetny, łap propsa
 

No ale mam jeszcze problem, bo moduje Gothic 2 NK
A SendTigger("nazwabramy"); to do gothic 1 bo w 2 spacer tego nie rozpoznaje

Czyli ostatnie pytanie: Jak ma wyglądać SendTrigger Do Gothic 2 nk?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bardzo cie przepraszam pisałem z pamięci powinno być.
Wld_SendTigger("nazwabramy");

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

TriggerScript
#12 2011-07-11, 15:30(Ostatnia zmiana: 2011-07-11, 15:33)
Bardzo cie przepraszam pisałem z pamięci powinno być.
Wld_SendTigger("nazwabramy");
Dziwne, bo napisałem teraz Wld_SendTigger("BRAMA"); (Brama to jest nazwa mojej bramy xD)
I dalej wyskakuje ten sam błąd
Oto skrypt:
INSTANCE DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek   (C_INFO)
{
   npc         = NONE_50000_Pustelnik;
   nr          = 5;
   condition   = DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_Condition;
   information = DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_Info;
   important  = TRUE;
    permanent = false;
};
FUNC INT DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_Condition()
{ if Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), "DROGA_04")
{   
   return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_Info()
{   
   AI_Output (self, other, "DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_15_00");//Dobra jesteśmy, możesz teraz wejść!
   AI_Output (self, other, "DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_07_01");//Rycerze mnie znają, zaraz otworzą bramę!
   Wld_SendTigger("BRAMA");
   AI_Output (self, other, "DIA_NONE_50000_Pustelnik_posterunek_07_02");//Ja wracam do mojej jaskini, do zobaczenia!
    Npc_ExchangeRoutine (self, "Start");
   B_GivePlayerXP (100);   
      
      AI_StopProcessInfos(self);

   };
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Coś mi klawiatura źle chodzi i r pominąłem.
Wld_SendTrigger("nazwabramy");

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Coś mi klawiatura źle chodzi i r pominąłem.
Wld_SendTrigger("nazwabramy");
Działa Dzięki Bardzo

Do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry