varon 15254 52

O temacie

Autor Vierzba

Zaczęty 24.06.2011 roku

Wyświetleń 15254

Odpowiedzi 52

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
avallach prawie się domyśliłeś,ZAMKNIJCIE TEN TEMAT

Arek

Arek

Użytkownicy
posty56
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arek

varon
#41 2011-06-25, 10:28(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:29)
Cytuj
Było już o tym na forum. Mianowicie spodobała im się gra Darksiders: Wrath of War. Zechcieli zrobić Gothic: Wrath of War, ale bali się że zostaną oskarżeni o plagiat, więc wywalili literkę R. Bardzo logiczne.
 [/size][/font]
Dzięki Avallach za odpowiedź...


PS. Panowie - w takim razie powodzenia!!!
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
dziękuję i prosze o zamknięcie tego tematu !!!!!

hegemonista

hegemonista

Użytkownicy
posty55
Propsy44
  • Użytkownicy

hegemonista

varon
#43 2011-06-25, 10:32(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:32)
Widzę potencjał. Podaj numer konta bankowego, a przeleję potrzebne fundusze. Mój stary ma Pronar. Tak z pięćset tysięcy złoty mogę przelać. Niech projekt się rozwija!
 
Chcę być fajny na tM. Wspomóż mnie i daj mi propsa

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
przestańcie się oto ciągle pytać , proszę o zamknięcie tematu
Cytuj
ZAMKNIJCIE TEN TEMAT
Arku czemu się pytałeś :(

Cytuj
Och, może nie kojarzysz, ale ta "wojna" zaczęła się nieco wcześniej, choćby niedawno dwóch niezidentyfikowanych sekciarzy "dokonało nalotu na stronę od tytanów"
To serio byli SEKCIARZE? Kurcze, muszę się spytać na BAGNIE kto to był. Na początku myślałem że to SERIO się u nich PAN PREZYDENT BRONISŁAW KOMOROWSKI śię zarejestrował. Dzienki za to allach, dałbym propsa ale nie mam.

Cytuj
Eto pisałeś o kradzieży silniki które JA im podałem były i są na opensource czyli Irrlicht i Ogre3D.
Nigdzie nie napisaliście kto jest autorem filmów, których części wrzuciliście jak prezentacja śilnika. Na moje kradzież, zwłaszcza że z nazwy filmu wychodzi tak jakbyście to wy byli ich autorami.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nigdzie nie napisaliście kto jest autorem filmów, których części wrzuciliście jak prezentacja śilnika. Na moje kradzież, zwłaszcza że z nazwy filmu wychodzi tak jakbyście to wy byli ich autorami.
Ja filmów nie dawałem Karol je dawał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy

armageddon23

varon
#46 2011-06-25, 10:42(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:45)
niech ktoś będzie taki łaskawy i dobry i zamknie ten temat ;/

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A co moderatorstwu rozkazujesz ?
Zamkną jak będą chcieli
 

Arek

Arek

Użytkownicy
posty56
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arek

varon
#48 2011-06-25, 10:46(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:47)
Cytuj
niech ktoś będzie taki łaskawy i dobry i zamknie ten temat ;/

A so, gjunt usieka spod nuk?
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
ja chcę żeby nikt juz nie pisał bo za dużo krytyk się robi ;/

sauron
  • Gość
dobra koniec tego znęcania się nad młodzieżą  :lol2:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
patriota dnia czerwiec 27 2011 07:24:26
ahaa
war dnia czerwiec 27 2011 07:24:16
bo w silniku jakiś format inny obsługuje niż 3ds
patriota dnia czerwiec 27 2011 07:23:55
czemu?
war dnia czerwiec 27 2011 07:23:43
wież że bez 3ds maxa nic nie zrobimy ?
patriota dnia czerwiec 27 2011 07:23:15
wow to super
war dnia czerwiec 27 2011 07:23:05
nie beta pełna pisze full
patriota dnia czerwiec 27 2011 07:22:29
to pewnie beta
patriota dnia czerwiec 27 2011 07:22:18
nie wiedziałem
war dnia czerwiec 27 2011 07:22:06
ej wiesz że będziemy dysponować 3ds maxem 2012??

Cytuj
karol
06/27/2011 20:47:14
już umiem 1/4 programowania xD
cholera dobry jest. mój rekord to 17,64%
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już umie 1/4 ?
Jeszcze dziś rano zaczynał. Skurczysyn ma niezłego skilla.

Może źle go oceniliśmy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry